Raskaaksi 2015

elyssei mut löytää naamakirjassa Aichan Neulemaailma täällä ku ei saa kato mainostaa ni kirjotin nimen.

tsemppiä leikkaukseen myy parane pian :) Allah suojelkoon sinua inshaAllah :)

täällä kysely konsulilta vaikka mitä viime aikoina, siis käsittämätöntä ettei suomi auta omia kansalaisiaan missään. mun pitää jotenki saada kasaan 500€ että saan tytölle passit (suomi ja tunisia koska ilman tunisian passia ei pääs maasta pois) suomen kansalaisuuden, ukolle viisumin tanskaan ja tunisian passin. alkaa tässä maassa kieltämättä oleen hiljallee siltä tuntuva meno että paree alkaa harkita pohjoisen suuntaa perheen kans. puuttuu vaa sit enää jos sais järkättyä noi ni lentoliput meille hommata jotenki. hirvee järkkäily ja miettiminen sekä stressi asioista. ukko ei tajua että mä tässä yritän saada kaiken hoidettua ja valittaa vaan. mikää ei tunnu olevan hyvä sille ja mieli mulla pitäs saada maahan ku yritän olla optimistinen ja positiivinen. itellä alkaa lähes 100% varmast ranneleikkaus oleen lähellä kohta varmaanki ja tyttöki pitäs saada kunnon lääkärille ku sillä patti kainalossa jonka lastenlääkäri väittää jotuvan rokotteesta, no onpaha kyllä paha seuraus ollu rokotteella ku ei patti lähe ajan kanssakaan.

Myylle paljon tsemppiä leikkaukseen!! Hienoa että sait näin pian ajan sinne :)

Norappi, koska ajattelit testailla? :)
Saa90 piinapäivät on nimensä veroiset :) se on kamalaa odottelua!

Millierille paljon onnea testailuun ensi viikolle! :)

Camomillanen: onnea huomiseen testailuun :)

Onkos muita ovis tai r-testailijoita? :)

Pahoittelut kaikille joille on täti tullut kylään :(

on. Täällä menossa rv 6+3, ei oireita. Viikon päästä maanantaina ultra, jännittää että onko siellä masussa ketään.. :S

Gatusa, toivottavasti asiat järjestyy ja saatte rahat kasaan ja pääsette muuttaa pois.

Gatusa: mukavan kuuloisia suunnitelmia! :) ♡ toivottavasti kaikki järjestyy nyt mahdollisimman mutkattomasti. Ja ennenkaikkea saisitte rahat kasaan!
Jospa tytön patti ei ole mikää pahapatti

Mä oon täällä taustaillut kun ei ole varsinaisesti yritystä päällä, mutta nyt oli pakko jollee jakaa :) Mulla siis se tilanne että 7 kk vanha poika eikä kuukautiskierto ole vielä palautunut synnytyksen jälkeen. Imetän niin se varmaan tässä ehkäisee. Lupa olisi kuitenkin jo kolmannellekin tulla :)
Nyt tänään mulla onkin ollut ihan kaameat limat! Tässä kun muuten on ollut tosi kuivana paikat (kai sekin imetyksen takia). Oliskohan mulla nyt ensimmäinen ovis tulossa!? Mies on kylläkin yön töissä ja seuraavankin, niin nyt jää varmaan harrastamatta... Mutta sitten pitäisi parin viikon päästä nähdä alkaako ne menkat. Olisivat kyllä erittäin tervetulleet!

Sori tämä napailu. Innostuin vaan että jokohan nyt! :)

Tsemppiä kaikille kierron vaiheisiin! :) Mä tuun sit aktiivisemmin mukaan kun jotain rupee mun kropassa tapahtuu :)

Gatusa, Hui, kun siinä on paljon touhua lapsen ja arjen lisäksi! Toivottavasti asiat järjestyisi niin helposti, kun voi ja saatte myös pian rahat kasaan ❤️ Ranne kyllä kuulostaa pahalle ja tytön patti oudolta :( Toivottavasti harmiton! Isosti tsemppiä! ❤️

Ninni, paljon tsemppiä tulevaan ultraan! Odottavalle pitkä aika, mutta onneksi aika kuitenkin menee pian ja sitten näät/näätte pikkuisen ❤️

Nyt Sandy kuulostaa hyvälle! :) Toivottavasti kierto on lähtenyt käyntiin! :excited001

Dpo12, selvä nega tuli :(
a6ba0067480d787d0aba0a6aa9c65f2f

kiitos lucky, myy ja santra tsempistä. äitee alko miettii mistähä tuo repis kasaan työttömänä sen rahan et päästäs eurooppaan inshaAllah. ukko e tajua kuinka paljo vaivaa mä nään asioiden selvittämiseks ja miehen auttamiseks. sen työ ku ei hirveemmin taloudellisest auta mitä tulee näihi asioihin. ja se taitaa oottaa lisäks et saa kaiken hopeatarjottimel valmiina mult...

plussatuulia kaikille ihanille täällä :)

Camomillanen, onneks on vasta dpo 12 nii ei hätiä mitiä vaikka ei näykkää testissä ;) vielä on mahdollisuus muuttua ku ei tätiä näy :)

Camomillanen, vielä tosiaan on toivoa :) Itse sain haaleanvaalean, juuri ja juuri erottuvan, plussan juuri dpo 12 ja testi oli herkkyydeltään 10.

Jahas, täällä ois jotain dpo 5-9 ja täti tuli kylään. Toisaalta ihan jees kun nyt helpompi metsästää ovista..

Dpo 8, pahoinvointia ja tukkoinen olo. En tiedä johtuuko ihan vaan väsymyksestä. Ylihuomenna voisi testata herkällä testillä :)

Mulla ei tänään ollut niin herkkä testi kun dpo10 clearblue. Voi myös olla että ovis on ollut muulloin kun mitä ajattelin.

Santralle peukkuja!!

Mannikka, olipa lyhyt kierto sulla, tsemppiä seuraavaan!

Takaisin