elyssei mut löytää naamakirjassa Aichan Neulemaailma täällä ku ei saa kato mainostaa ni kirjotin nimen.
tsemppiä leikkaukseen myy parane pian :) Allah suojelkoon sinua inshaAllah :)
täällä kysely konsulilta vaikka mitä viime aikoina, siis käsittämätöntä ettei suomi auta omia kansalaisiaan missään. mun pitää jotenki saada kasaan 500€ että saan tytölle passit (suomi ja tunisia koska ilman tunisian passia ei pääs maasta pois) suomen kansalaisuuden, ukolle viisumin tanskaan ja tunisian passin. alkaa tässä maassa kieltämättä oleen hiljallee siltä tuntuva meno että paree alkaa harkita pohjoisen suuntaa perheen kans. puuttuu vaa sit enää jos sais järkättyä noi ni lentoliput meille hommata jotenki. hirvee järkkäily ja miettiminen sekä stressi asioista. ukko ei tajua että mä tässä yritän saada kaiken hoidettua ja valittaa vaan. mikää ei tunnu olevan hyvä sille ja mieli mulla pitäs saada maahan ku yritän olla optimistinen ja positiivinen. itellä alkaa lähes 100% varmast ranneleikkaus oleen lähellä kohta varmaanki ja tyttöki pitäs saada kunnon lääkärille ku sillä patti kainalossa jonka lastenlääkäri väittää jotuvan rokotteesta, no onpaha kyllä paha seuraus ollu rokotteella ku ei patti lähe ajan kanssakaan.