Millier
Sanavalmis juttuseppä
Milloin täällä porukka testailee? Camomillanen taisi huomenna testata? Mites muut? :)
On. Eilen olin todella uupunut ja huonovointinen. Johtunee siitä, että toissa yön sai valvoa räkäisen tytön kanssa. Mahassa ollut niin paljon kaikenlaisia tuntemuksia, ettei niitä jaksa ees luetella :D Dpo 8 menossa, eikös sen mahdollisen kiinnittymisen olisi jo pitänyt tapahtua?
Testin teen perjantaina, eli dpo 13(mikäli tätiä ei kuulu).. Näkyyköhän silloin vielä mitään? En kyllä tarkkaan tiedä milloin menkkojen pitäis alkaa, ehkä 24-27.7.. Menee kyllä niiiiiin hitaasti tää aika tämän piinailun kanssa 
Plussatuulia ja tärppionnea kaikille!
Dpo 8, kp 23/28-31?, yk 2
On. Eilen olin todella uupunut ja huonovointinen. Johtunee siitä, että toissa yön sai valvoa räkäisen tytön kanssa. Mahassa ollut niin paljon kaikenlaisia tuntemuksia, ettei niitä jaksa ees luetella :D Dpo 8 menossa, eikös sen mahdollisen kiinnittymisen olisi jo pitänyt tapahtua?

Plussatuulia ja tärppionnea kaikille!

Dpo 8, kp 23/28-31?, yk 2

Turha miettiä menneitä, mutta en ole varma ovuloinko joka kierrossa ja nyt tuntuu että viime kierrossa ainakin ovuloin, inssi vaan oli ihan väärään aikaan.. huoh. No, elokuun alussa klinikan lääkäri soittaa meille. Aletaan varmaan tutkia, ovuloinko ja miltä mun munarakkulat näyttää. Kp9
Vasta sä plussasit! Toivottavasti kaikki nyt kuitenkin menisi hyvin ja pikku prinssi saisi lisää masuviikkoja! Tsemppiä!