Raskaaksi 2015

Milloin täällä porukka testailee? Camomillanen taisi huomenna testata? Mites muut? :)

On. Eilen olin todella uupunut ja huonovointinen. Johtunee siitä, että toissa yön sai valvoa räkäisen tytön kanssa. Mahassa ollut niin paljon kaikenlaisia tuntemuksia, ettei niitä jaksa ees luetella :D Dpo 8 menossa, eikös sen mahdollisen kiinnittymisen olisi jo pitänyt tapahtua? :p:rolleyes: Testin teen perjantaina, eli dpo 13(mikäli tätiä ei kuulu).. Näkyyköhän silloin vielä mitään? En kyllä tarkkaan tiedä milloin menkkojen pitäis alkaa, ehkä 24-27.7.. Menee kyllä niiiiiin hitaasti tää aika tämän piinailun kanssa :shifty:

Plussatuulia ja tärppionnea kaikille! :happy:

Dpo 8, kp 23/28-31?, yk 2

Mä testailen huomenna aamulla juu! Silloin dpo12. :)

Mimulus taitaa testailla keskiviikkona.

Voihan siinä dpo13 hyvinkin näkyä, aiemminki, dpo10 joillain on näkynyt. N. viikon päästä hedelmöitymisestä on kiinnittyminen ja sit alkaa hormonituotanto. Toivottavasti on tärpännyt Millier!! :)

Minä jatkan puolitaustailua mökillä. Pahoittelut negoista ja menkoista, toivottavasti ensi kierto toisi toivotun tuloksen.

Piinailijoille toivon kovasti kahta viivaa tikussa pian! Ja plussatuulia kaikille! :wav

Mira kyseli fiiliksiä, on mulla vielä ollut vähän alakuloinen olo epäonnistuneesta kierrosta. Vaikka silloin kun sain myöhäiset ovisoireet ja tikut oli loppu olin sitä mieltä että ei haittaa, jos menee ohi, kyllä nyt kuitenkin jälkeenpäin harmittaa. :sorry: Turha miettiä menneitä, mutta en ole varma ovuloinko joka kierrossa ja nyt tuntuu että viime kierrossa ainakin ovuloin, inssi vaan oli ihan väärään aikaan.. huoh. No, elokuun alussa klinikan lääkäri soittaa meille. Aletaan varmaan tutkia, ovuloinko ja miltä mun munarakkulat näyttää. Kp9

bene ihana kuulla sinustakin :) mitäpä sinnepäin maailmaa kuuluu?

mitäpä kaikille kuuluu täällä?

toivotan tsemppiä ja plussatuulia kaikille.

järkyttävä helle heti aamusta. ukko oli et pitäs pitää yöllä paitaa tytöllä (n. 20-25 astetta yöllä) ettei tul kipeeks ni totesin et näin meillä suomessa. anoppi oli et pitäs pitää paitaa tytöllä päivälläki ettei tul kipeeks (40+ ) ni olin et jaa että pitäs pukea tyttöä ettei tul kipeeks ja sit tyttö hikoilee.

Moikka! Mulla meneillään kp31/?.
Menkkoja ei näy eikä kuulu, r testi nega. Eilen testattu. Limoja tutkailin, ja tänään se oli runsasta,valkoista ja vetistä. Ei läpikyvää. K.napukka oli ylhäällä,pehmeämpi, ja aukinaisempi. Voiko tää enteillä menkkoja vai ovista? Voiko ovis ees tulla näin myöhään? :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Mulla on valkovuoto runsastunut nyt eilisen ja tämän päivän aikana. Oikein sellaista paksua, kuivaa ja vähän kermaista.. Eikös oviksen jälkeen pitäis olla kuiva kausi menkkoihin asti...?o_O

Ei välttämättä. Mulla on ainakin runsastuu valkovuoto oviksen jälkee. Tosi harvoin mulla on mitää kuivaa kautta. :D

Viima mulle sano erikoisgyne, että ei välttämättä ovuloi ollenkaan jos kierrot menee yli kp 40. Mulla menee joka toinen kierto yli 40 ja todistettavasti en ovuloi sillon eli ovuloin joka toinen kierto eikä toinen munasarja edes toimi. Eli en usko et ovis voi tulla noin myöhään kun muutenhan sun kierto menee jonnekkin kp50-60..

Heh, kiitos paljon! Mulla tosiaan viime kierto oli 35pv..
No, pupuilut jätän ainakin menkkoihin asti pois.
Ens kierrossa sitten! Mikä kp kannattaa alkaa testaamaan ovista?

Viima, jos kierrot suunnilleen saman pitusia (35) ni kp18 suunnilleen alottasin.. Jos pituus vaihtelee ni sit aiemmi.

Miks kaikista uusista viesteistä ei tuu sähkäri ilmotusta?:( no joutaaha täällä päivän mittaa useesee otteesee käyä tsekkaa onko uutta :D

Mun kierto on yleensä reipas 50 päivää. Tärppikierrossa ovulaatio oli kp38 ja tulin siis raskaaksi.. ennenkin olen tullut raskaaksi vaikka on pitkä kierto =)

On totta että ovulaatiota ei pitkässä kierrossa välttämättä tule, mutta niin ku mun tapauksessa ovuloin normaalisti pitkästä kierrosta huolimatta.

Onko muita joilla inseminaatiot meneillään? Tai joilla kokemuksia aiheesta? :) Yritin löytää keskustelua aiheesta, mutta oli niin kuollut topic että huutelen sit täällä.

Meillä nyt reilut 2v yritystä eikä tän aikana ainuttakaan plussaa. Nyt sitten aloitin eilen kp5 Gonal F-pistokset ja ens viikolla olis to ultra jolloin katotaan inseminaatioajankohta, ensimmäinen laatuaan. Oon melko varma että mun kroppa reagoi liian hyvin vaikka matalalla annoksella lähdettiinkin liikkeelle, meinais sitä että inssiä ei voida tehdä tästä kierrosta. No, ei pidä manata, jää nähtäväksi. Aikoinaan ainakin Letrozolien käytön aikaan isoja folleja kehittyi liikaa ja yksityisellä ne niitä punkteerasikin. Plaah. Nää hormonit pistää itkettää :)

Mä täällä vaa edellee"panikoin" ja mietiskelen :( päh,voisko nää tunteet jo rauhottua ja männä mielestä hetkeks pois :| viel sen melkee 2 vko joutuu oottaa,"stressaa","panikoida" ja mietiskellä...et jeppa jee varmaa tosi mielenkiintosta tulloo.... ;[ :|

En ole hetkeen aikaan tänne kirjoitellut ja liekö moni edes minua muistaa mutta ehkä joku kuitenkin :)
täällä oli jonkin verrankin tullut plussia sellaisille joita itse täältä muistan ja muillekin ja kovasti onnea kaikille niistä ja hyviä odotusaikoja!
Niille jotka vielä plussaa odottelee niin tsemppiä siihen ja plussatuulia!

On itsellä nyt menossa rv30+1. Ihan käsittämätöntä että niin vähän aikaa enää kun saadaan meidän kolmas prinssi taloon <3 aika pikku prinssi taitaa ollakin kun painoarvio oli nyt 1345g :)
ihan ongelmitta tässä ei ole selvitty että selkä alkaa olla todella huonossa kunnossa ja sen kanssa välillä vaikea pärjätä(siellä paljon vikoja ennestäänkin).
no tällä viikolla kuitenkin ilmaantui sitten vähän muutakin ja tuli vietettyä päiviä sairaalassa. Eilen pääsin kotiin ja maanantaille taas pitkä liuta verikokeita. Pieni epäily heräsi mahdollisesti kehittymässä olevasta hellp-oireyhtymästä ja siksi labrojakin seurataan nyt tiiviisti. Toivon kuitenkin että ei ole sitä vaikka oireet oisivat siihen vähän sopineetkin. Haluan ainakin uskoa että kaikki menee parhain päin ja vauvalla vielä masuviikkoja jäljellä :)

Gatusa, Tanska on ihana maa! Haluisin itekin muuttaa sinne :)

Viima, pahoittelut negasta ❤️

Marien, tiistaina ois meno TAYSiin ja joko ti-iltana tai keskiviikkona leikkaus. Luulen, että on ke, koska muuten oisin saanut ravinnotta-ohjeet?

Kiva kuulla susta Mommyme! :) Hui, kun oot jo pitkällä! :excited001Vasta sä plussasit! Toivottavasti kaikki nyt kuitenkin menisi hyvin ja pikku prinssi saisi lisää masuviikkoja! Tsemppiä! ❤️

Piti mun muillekin jotain kommentoida, mut ajatukset liikkuu liikaa ens viikossa...

Muokattu viimeksi:
Takaisin