Raskaaksi 2015

Mä otan kyl tänään pari saunaolutta,iha vaa senki takia et sais ajatukset hetkeks muualle :D ärsyttää ku jotenki on NII vahva tunne et tärppäs...mut ee hitto vie voi olla tosi jos"taas" ekasta ns."yrityksestä"..,!ei oo reilua :D ku ee ees sillee yritetty kai...mä nyt vaa olin iha "kiimoissani ja sekasi" tuossa vkolla pari päivää nii annoin sit mennä vaan :D :D hahhaa..

Viima: peukut ja varpaat pystyssä, lupaavia oireita ainakin on!

Camomillanen: kyllä siinä testissä jotain näkyy. Itellä vaan yks viivanpaikka kokemuksena joten en osaa sanoa onko tuo värillinen :) toivottavasti vahvistuu ja saa punaa "poskille" :) kun maanantaina uusi testi kehissä!

Huiskis: pahoittelut kp1!

Santta87: käy ihmeessä uusi testi!

Gatusa: kiva kuulla sinusta! Tyttärelläsi on kyllä huima kehitystahti! Mahtavaa että saat sen ompelukoneen, olen seurannut jo tovin foorumia ja nähnyt kuvia taidokkaista käsitöistäsi!

Saa: olen iloinen puolestasi jos sinulla tärppää heti. Muutama ystäväni on myös "pessyt housut samassa koneessa puolisonsa kanssa" ja tullut heti raskaaksi. Jos sinulla on vielä sellainen olo "että tärppäsi" niin mahtava juttu! Saadaan taas lisää testikuvia! Laitahan meille oirelistaa kun kierto etenee jotta päästään vertailemaan kolotuksia :)

On: kp2. Pylly vuotaa kuin seula. Itkettää kaikki.

Totoro kp2/17-35, yk6

Laitan toki kunhan jotain ilmaantuu nyt vaan ollu sitä alamahan nippailua ja ihme tunnetta.. Laitan sit kuvaa myös testistä jos sellaseen on tarvetta.tuskin alan testailee ennenku sillo 2.8 jos ee menkkoja kuulu...tai mistäs sitä tietää tän ketjun innottama vaikka jo päivää aikasemmin testais

Timbe, tsemppiä ultraan! ❤️

Huiskis, pahoittelut kp1:stä ❤️ Tsemppiä uuteen kiertoon!

Camomillasellahan on selkeä haamu! Vahvistumista! :)

Mimulus, keskiviikkona sitten plussaat, eiks je? :)

Kiva kuulla susta Gatusa! ❤️ Mites kuumeilu? :)

myy tjottailua, en mä ehi kuumeila ku on niin paljon tekemistä kokoajan ja stressiä jne... lisäks meil on suunnitteilla kunha on varaa ni muuttaa takas eurooppaan, mahollisesti tanskaan inshaAllah :) kko se jaksaa kuumeilla mut se ei olekaa se joka hoitaa tuon pikku touhottajan.

kiitos totoro juu mä rakastan neulomista ja ompelua joten oon innoissani, tosin tuo ranne on tuusannuuskana jo mut enpä mä luovuta. myyntiin mä teen kaikenlaista pikkuhiljaa ja etenki tilauksesta että saa mieleisensä.

Jaa täällä minä vaan kuikin vaikka muka piti jäädä vaan taustalle/siirtyä pidempään yrittäneiden ketjuun :grin

Totorolle pahoittelut menkoista :sad001 Toi on niin tuttu tunne. Kp 2 on ehkä pahin päivä, kun vuoto ja kivut on pahimmillaan ja mieli aivan pohjamudissa :grumpy: Onko teillä miten pitkään ollut yritys päällä? Saa tonne pidempään yrittäneiden ketjuunkin tulla jutustelemaan, jos on ehkäisy ollut pois (lähemmäs) 6 kk tai yli. :)

Gatsusa, kiva kuulla sustakin! Huippua kun saat ompelukoneen! Missä olitte reissussa? Terkkuja ja haleja pikku prinessalle.

Saa90, jos vasta kahden viikon päähän oottelet menkkoja niin tuskin vielä raskaudesta johtuvaa voi nipistelyt olla. Sulla on joko ovis vasta ollut, parhaillaan päällä tai sitten tulollaan, joten nippailut liittyy joko siihen tai keltarauhasen toimintaan oviksen jälkeen. Vasta viikko oviksesta tapahtuu kiinnittyminen ja siitä muutaman päivän päästä voi alkaa ekoja oireita ilmenemään. Plussatuulia!

Missä on kaikki testikuvat? Eikö kukaan ole kierrossa testailuvaiheessa? :grin

Napaa: Täällä ei vieläkään näy sitä joka kierron lopussa ilmestyvää tiputtelua! JES! Vuodenhan sitä saikin katsella joka kierrossa. Taitaa lääke auttaa :grin Nyt kun vielä sen plussan saisi :wink

Larissa kp 25/27-30, dpo 7, yk13

Larissa: kiitos sanoistasi, yrityskierto 6 alko nyt. Ennen viime kiertoo ei ollu mitään oireita, ei sitten mitään normaalista poikkeavaa. Nyt tuli kaikki oppikirjan oireet (jotka voi sopia raskauteen, ovikseen tai menkkojen alkuun) edeltävästi. Kierrot heitelleet häränpyllyä ja oviksesta ei ole ollut mitään havaintoo. No nyt sitä sitten tultiin kovaa ja korkeelta kun oli niiiiiin erilaista...

Käteen ei jääny mitään, Tai no sain mä saldona yhden viivanpaikan :)

Tähän kiertoon otan testiin ovistikut. Pääsempähän tikuttamaan kun vimma jäi päälle :)

Sitähä täällä viima varmaa kaikki jännää ;) joo en nyt uskokaa olevan mitää raskauteen liittyvää vielä :D kuha vaa nyt on tässä tän vkon tullu vähä enemmä "kuunneltua" kroppaa ja siks huomaa ihme juttuja :D

Tein testin ja puhdas nega! Tosin testin teko vaiheessa pidin liuskaa 5sek virtsassa, eikä väri lähtenyt silloinkaan levittymään, joten painoin tosta maxviivan yläpuolelta niin lähti levittymään. Mä saan aina kaikki vialliset testit:hilarious:
No, kohti uutta kiertoa!:)

Liitteet

• Screenshot_2015-07-18-19-19-33.png
    Screenshot_2015-07-18-19-19-33.png
    220.6 KB · Katsottu: 203
Myy leikkaus taitaa olla pian, onko jo ensi viikolla?

Totoro varmasti ollut hankala kun ei tiedä, mihin ajoittaisi peittojen heilutukset. Tsemppiä tälle kierrolle ja oviksen metsästykseen!

Gatusa olen käynyt blogissasi, ihania käsitöitä teet kyllä :)

Larissa pidän sulle molempia peukkuja ylhäällä!!! Tuhruttomuus on tosi hyvä merkki!!! Jospa se olisi sitä, mitä on jo vuosi odotettu <3

Viima huono tuuri jos oli taas viallinen testi! Niin kauan kun ei oo menkkoja, on toivoa :)

Voi kökkö Viima mikä tuuri kun kerta oli viallinen testi! Pahoittelut negasta, mutta kannattaa ehkä testata myöhemmin uusiksi, jos ei menkkoja näy :wink Kuulosti toi testi sen verran epämääräiseltä :grin

Totoro, jos kierto on noin sekava niin jo sen takiahan voisi lääkärissä piipahtaa. Ja jos ei heti mainitse, että olette vauvaa yrittämässä niin saattaisi saada jatkohoitoa jo nyt :wink Muuten pistävät odottamaan sen vuoden ajan mahdollista tärppiä ennen kuin alkavat mitään tutkimaan :meh: Mutta ovistestien kokeilukin saattaa olla jo avuksi! Uusi kierto ja uusi mahis!

Marien, kiitos :shy: <3 Mikäs kierron vaihe siellä on menossa?

Larissa, Piinapäivät menossa. Kp 19/26. Testasin tänään negan (pieni epämääräinen täplä tuli) testaan ensi viikolla joku päivä taas :)

Larissa: juu käväisin jutustelemassa kiertoasiasta kun oma häämekko meinasi tuhriintua "liian aikaisin" alkaneiden kuukautisten vuoksi. Hormoniehkäisy kierukka tai pillerit -ota tai jätä. No annoin olla kun ei haluta sitä ehkäisyä :)

Nyt odotellaan larissa sun testikuvia :)

Viima: ai että sulla on teräshermot!!! Peukut pystyssä!

Pahoittelut taas kaikille, joilla menkat alkaneet :sad001

Camomillasen testissä näkyi jo kännykällä ennen kuvan avaamista selvä haamu, väriäkin. Nyt tietokoneella katsoessa näyttää enemmän harmaalta, mutta selvä viiva kyllä! Kovasti vahvistumisia sille :smiley-bounce013

Olipas mukava kuulla Gatusan kuulumisia :)

Viimalla kyllä kummallinen testi sattunut. En vielä heittäisi kirvestä kaivoon tuon testin perusteella!

On. Ihmeellinen tunne, kun olen jotenkin vakuuttunut että tästä kierrosta tärppäsi. Ei ole kyllä tämmöistä fiilistä ollut koskaan. Esikoista yritettiin se 21 kiertoa ja kertaakan ei kyllä tainnut olla tämmöinen tunnelma oviksen jälkeen. Jotenkin olin silloin alusta asti vakuuttunut, että meillä ei raskautuminen tule olemaan helppoa ja aika pitkäänhän siinä menikin. Nyt on jotenkin erilainen fiilis. Taidan pettyä aika kovasti, jos ei sitä plussaa nyt tulekaan :banghead:

kaakao kp 16/26 (23-28) dpo 4

Oli muuten tänään kesän ensimmäinen aurinkoinen ja lämmin päivä samaan aikaan vapaapäivän kanssa! Olipa ihanaa :) Laitettiin tytölle uima-allas pihalle ja neiti polskutteli siellä kavereiden kanssa menemään. On se kyllä kaiken tämän stressaamisen ja vaivan arvoista päästä seuraamaan vierestä, miten tuommoinen pikkuihminen kokee asioita ensimmäistä kertaa elämässään ja oppii koko ajan uutta :Heartbigred

Hih, käytiin miehen kanssa ilta ajelulla apteekissa, nyt on kaks predicor earlyä laukussa odottamassa, jos ei tästä kierrosta tärppiä tullu, tilaan netin kautta pari apteekin herkkää kaappiin odottamaan :)

larissa anoppilassa oltiin hein pyydöst ja sit ku käly tuli sudanista käymään ni rauha rikkoutu ku heti alko tappelu. kaiken huipuks se eukko kehtas alkaa viel veljellensä kertoilee kuinka kauheita me ollaa tää veli asuu ulkomailla siis.

kiitos marien kohteliaisuudesta. kohta inshaAllah saan alkaa sit ompeleen vaatteitaki. tääl aikoinaa pistin kuvan käsin ommellusta hupparista ja mekosta jotka tein tytölle talvella.

Tulen tänne törkeästi vain omanapailemaan, kun en ole vielä ehtinyt lukea kaikkien juttuja. Tuo yks vee pitää kiireisenä :D
Mutta se täytyy sanoa, että TOSI kiva kuulla susta Gatusa pitkästä aikaa! :)

Ovis oli viime keskiviikkona (hymynaama cb:n testiin) ja pupuiltiin ahkerasti sen huudeilla. Toivottavasti tärppäisi. Tänään olen ollut tuntevinani nipistelyjä alavatsassa, jotka voisi tietenkin joku optimisti tulkita kiinnittymisvuodoksi, mutta pidetään nyt jäitä hatussa. Mun ystävä tuli raskaaksi ja olisi niin ihanaa olla raskaana yhtäaikaa!!!!!!
Kyllä tässä alkaa selvästi oleen enemmän yrittämisen makua kuin pelkkää tjottailua, vaikka mitä koittaa itelleen kertoa ;)

Takaisin