Raskaaksi 2015

Saa jos neljäs on saanut alkunsa, niin sitten niin on tarkoitettu :)

Niin hassua kun se onkin, niin vaikka tietää haluavansa kolmannen lapsen, välillä iskee pakokauhu, mihin sitä onkaan oikein ryhtymässä :D

Ihanaa et mies on innoissaan! :)

Ymmärrän kyllä ton että ei tiedä jaksaako ite, mulla vaan yksi poika kuitenkin ennalta mutta vilkkautta sitäkin enemmän! Ja ollaan vuoden verran mietitty et kohta vois uutta matoa koukkuun mut mulla oli lääkitys ja häät haluttiin järkkää ensin.. Vaikka ainahan sitä on kaikenlaista meneillään.

Mut mä ajattelen sen ainakin niin että myöhemmin kaduttaisi jos ei nyt olisi vielä yritetty!

sama se on itellä...nyt vielä vois ihan hyvin ettei myöhemmi kaduttas...ja se tyttö toiveissa ois :) 3 viikaria kun on jo :D mut itellä on nyt tää laihutusprojekti ollu nii pääällä tammikuusta asti olli fitfarmin valmennuksissa ja vielä 17.8 alkas yks 10 vko juttu minkä sain ilmaseks muutoskuvilla...nii se vähä mietityttää...en nyt tarkota et haluisin täydellisen kropan(mikä se ees on) mut ees normaali painoseks....ei ois paljosta kii... mut nyt en ymmärrä mikä tuli tähän kiertoon hirveeet halut toissa pv ja kaikkee lueskelin tossa 2 pv näitä ketjuja täälläki ja ja ja....huooh....

Minkä ikäiset pojat sulla Saa on? Millaiset ikäerot tulisi nyt mahdolliselle uudelle tulokkaalle?

pojat on 1x5v ja 2x 4v joilla on 10kk ikäeroo....hieman pikasee tuli(hääyön tulos kakkoset) et tulisha niille ikäeroo iha just sopivasti kyl :) pelottaa vaa mitä se tois tullessaa...

noh mun äiti on,en tosin tiiä miten se ottas vastaan uuden...ja sen verran et pojat käy tukiperheessä n.1xkk.... mut noh en tiiä...

Beisla toivotaan että seuraava inssi tuo toivotun tuloksen!

Kaksi viivaa voi hyvinkin tulla vaikka ei olisikaan mikään early testi! Taas tämä sanottava, älkää niitä one stepsejä! Tein semmoisen dpo 15 eikä vieläkään kunnon viivaa, ei lähellekään sellainen kuin pc:llä jo dpo 10 ja 13.

Saa90 itsellä oli jo esikoisesta semmoinen olo että välillä ei jaksanut odottaa ja ei muuta ajatellutkaan. Välillä kuitenkin tuli olo että apua, haluanko sittenkään. Vastaus oli itselle kuitenkin selvä: kyllä haluan! Sama nyt tämän toisenkin kohdalla. Miten jaksan kahden pienen kanssa? Mitä jos raskausaika on samanlaista pahoinvointia kuin viimeksi ja pitäisi tuon ensimmäisen kanssa jaksaa? Kysymyksiä on paljon, mutta itse ainakin tiedän sisimmässäni että kaikesta selviää ja äideillä on ihmeellinen kyky jaksaa. Jaksaa valvoa yöt sairaan lapsen kanssa ja aamulla vielä huolehtia tästä, ruokkia, pestä ja hoivata. Ja täytyyhän se kotikin siinä välissä siistiä. Sisarukset ovat itselleni niin tärkeitä että haluan omalle lapselleni saman.

Eikö ole ihan normaalia jännittää uusia tilanteita ja ehkä vähän epäröidäkin? Oli kyse sitten perheen lisäyksestä tai työpaikan vaihdosta.

On. Täällä menossa rv öööö.... 4-5, tarkkaa en tiedä.... miks ei tästä osaa nauttia? Kokoajan pelkää että jotain käy. Jokainen vatsan vihlaisu ym. Välillä kun nousen, vihlaisee tai kun suoristan selän, alavatsaa ikään kuin kiristää. Äsken tuntui jonkin aikaa pientä kirvelyn tapaista. En muista että viime raskaudessa olisi ollut. Tiedän myös että on normaalia mutta silti huolestuttaa. Nyt mietin menisinkö ar ultraan. Sinne kuitenkin kannattaa mennä vasta joskus rv 7??? Samaa mietin viimeksikin enkä kuitenkaan koskaan mennyt.... nyt joudun kuitenkin omalle suvulleni kertomaan jo ennen nt ultraa siskon häiden takia, joten olisi kiva tarkistuttaa asia ennen sitä.....

Pitäkäähän taas plussa aalto aluilleen ja täyttäkää huhtikuu!
:wav

voih,onnea teille kaikille plussanneille ja odottaville plussaa... :) mulla kun ei noiden kahden raskauden aikana ole ollut mitään oireita oikeestaan :( vaikka toinen olikin kaksosraskaus...ite tunsin koko ajan hyvin voivalta yms yms..... siinä mielesssä nyt vähä ees kaipaisin jotais oireita sitten,tämä kun luultavasti tulee olemaan viimeinen jos nyt tärppäsi...jos ei sitten en taas tiedä...

Saa, mullakaan ei oo oireen oiretta vaikka menossa 6+1. Joidenki kroppa kestää paremmin hormonaaliset muutokset, ettei laatta lennä koko ajan jne. :)

Saa90, varmasti on noita tunteita jossain kohti ihan kaikilla, onhan lapsen hankkiminen kuitenkin tosi iso päätös. En toki itse osaa ihan omaan tilanteeseesi samaistua, kun vasta ensimmäistä ollaan meillä yrittämässä. Mutta miksei täällä voisi noistakin asioista avautua? Olen itsekin miettinyt paljon jaksamista, kun meillä on tämä työ miehen kanssa aika lailla elämäntapa. Mutta sitten päädyin juuri tuohon jm:n mainitsemaan pointtiin, kyllä haluan lapsia ja kaikesta selvitään kun vaan on tahto.

Mitenkäs Lucky ja Elyssei jaksaa?

Mulla alkaa huomenna pieni foorumitauko reissun takia, mutta takaisin tullessa onkin jännät paikat kun pitäisi alkaa sitä ovista kyttäämään. Näiden keskusteluiden innoittamana tilasin ovistestejäkin :grin Ootteko muuten missä vaiheessa alkaneet tikuttamaan? Itse mietin jos siinä kp 11 paikkeilla, kun ei tosiaan ole minkäänlaista hajua, milloin ovis tulee tai tuleeko sitä ylipäänsä ollenkaan.

Meillä nyt on vielä niin "helppoa"että molemmat ollaan työttömiä:( itselle pitäisi joku työ paikka saada,tai yhtä koulutustakin miettinyt,mutta jos nyt pamahdan paksuksi,mikään vaihtoehto ei järkevä...koulutus kestäisi 8kk(poksahtasin ennen jos ny tärppäs) ja työt,ee ala selkä ehkä kestäs,vaik nyt on salilla hukittuki mitä oli ennen esikoista,sillo ol selkä kippee... Anteekssssss... :( :(

Tein juuri testin (pregcheck) todellakaan mitään viivoja ei tullut, mutta toisen viivan kohdalle tuli pieni harmaa piste! Ei lähde hinkkaamallakaan pois!!!!

Onkohan sinne päässyt pienen pieni määrä hch:tä.... :eek:

Negis :(
a131854b7a2ab477479f05e1387a77e6

Mulla on tosi selkeä nega testissä. Höh :( No voinpahan hyvillä mielin ostaa mökille pari saunasiideriä.

Mut sulla Camomillanen on tossa ihan selkeää tapahtumaa! Jee! Eikä kuvassa näytä kyllä vaan harmaalta. Toivotaan vahvistumista sille! :)

Ja Marien, jospa sulla olis tippanen raskaushormonia sinne testiin lipsahtanut! ;) toivotaan näin!

En puhelimella saanut kuvaa, se oli kai liian iso. Eikä mulla oo kotona kunnon konetta, tabletti vain. Voin yrittää säätää, mut en oo ihan hirveen haka näissä ATK -asioissa! :D

Takaisin