Raskaaksi 2015

Ehkä nyt näkyy?

Liitteet

• WP_20150718_07_52_08_Pro.jpg
    WP_20150718_07_52_08_Pro.jpg
    731.9 KB · Katsottu: 233
Nyt pitäydyn siinä suunnitelmassa, että keskiviikkona testaan, jos ei menkkoja kuulu. Tullaan tiistai-iltana mökiltä ja siellä ei huvita räpeltää ulkohuussissa. Mutta luulen, että ma tai ti alkaa kyllä menkat viimeistään.

Menkat alkoi tänään, eli kp1. Suht lyhyt kierto 26 pv näyttäisi olevan.

Tsemppiä niille, jotka saa vielä jännätä!

Camonillanen, sun testissä kyllä ihan näkyvä viiva :) toivottavasti siinä on parin päivän päästä jo hyvin väriäkin. Mitäs ne sun dpot olikaan?

Se tiputtelu jäi täällä siihen yhteen iltaan, nyt tässä oonkin pohtinut, että jos tollasen early testin kävis hakemassa kaappiin odottamaan. Kahtena iltana ollu alaselässä samassa kohdassa pistävää kipua, ennen ei oo ollu, niin jääny mietityttämään.

Santra tänään dpo10 luultavasti. Voi olla et on muutaman päivän heitto mun arviossa kun en oo tikuttanut. Maanantaina uudestaan :)

Sä olit vissiin muutaman päivän mun perässä?

Camonillanen, juu muutaman päivän täällä dpo 6 testejä olis kyllä sen verran, että kohta voi alkaa tihrustaa, vaikka ei tosi herkkää testiä hakisikaan :)

Camomillanen, mun predictor early näytti aika lailla samanlaiselta mutta apteekin testi anto jo selkeen viivan. :) Että viimestään parin päivän päästä uutta testiä kehiin! ;)

Moikka taas! Joku kyseli täällä mun kuulumisia. Mulla oli parin päivän tauko tältä foorumilta. Nyt siis menossa dpo17-18, ja kp30/?. Raskauden pitäis jo nyt näkyä testissä. Testiä en oo tehnyt, mutta mietin että pitäiskö tehdä tänään? Jos pidätän n.4-5h..

Menkkoja ei oo näkynyt, eikä oo menkkamaisia tuntemuksiakaan. Pieniä nippailuja ja jomoja munasarjoista ja alavatsassa. Ei oo ikinä ennen menkkoja tällästä.:rolleyes:

Kovin toiveikas olen!:)

Luulis jo näkyvän viima! Tuskin edes tarvitsee ainakaa 5 h pidättää. Ainakin jos koitat olla juomatta paljoa ;)

Testaa ihmeessä Viima! Minäkin kun tyttöä aloin odottaa, ihmettelin, että missäs menkkajomot ja vuoto on. Syy selvisi sitten kun testin tein :rolleyes:

heis kaikki pitkästä aikaa :)

onnea plussanneille :)

tsemppiä jännääjille :)

tervetuloa uudet.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

täällä vihdoin eilen kotiuduttu, eilen siivottu ja tänää pyykätty urakalla. tyttö täytti eilen 7kk ja nousee tukea vasten seisomaan, sanoi alkaa tulla lisää hiljalleen ja ei voi jättää hetkeksikää yksin ku on niin vilkas tapaus, ihana kylläkin ku halii ja suukottaa äitiä. ratkiriemukkaat syöttöhetket ku 2 hammasta löytyy alhaalta edestä ja niillä on kiva välillä alkaa jäytämää äitiä kesken syönnin. kuumuuden takia tyttö ei suostu mitää muuta syömää ku rintaa, kurkkua ja juomaan vettä.
huomenna inshaAllah saan ompelukoneen :)

Kerrohan Viima tulos sit:) jännät paikat :) ite täällä vaan relaan ja ihmettelen poikien tappeluita :D että ne jaksaa...mä saan viel pari vko jännää ennenku tarttee alkaa testejä tekee jos tarttee :D pitää kyl ens vkolla tilata valmiiks varuilta pari...2.8 ois oletettu menkkojen alkamispäivä...vasta..ihmettelen vaa tätä alamahan nippaulua edellee...kyl oviksen pitäs olla jo ohi menny(viimestää eilen siis!)

Takaisin