Raskaaksi 2015

Timbe me päätettiin, että jos pieni suostuu näyttämään sukupuolen niin halutaan tietää. Kesken ultraa kysyttiin meiltä, että "joko huomasitte kumpi on tulossa" ja samantien huomasin sen ulokkeen. Eikä sen jälkeen tahtonut sitä piilossa pitää :D siinä kohtaa tätä mami purskahti itkuun. Nyt on tullut hankittua kyllä ihan reilusti poijan vaatteita yms vaaleansinistä :)

Kiitos muillekin onnitteluista :)

susannne, kesäkuisissa juu olin. Otan kovasti osaa myös sinun keskenmenosta, mutta suuret onnittelut uudesta raskaudesta :) Millonkas sulla on LA?

Menkkojen mukaan 27.2. Varhaisultrassa oli 6pv pienempi mutta luotan vasta seuraavaan ultra mittaukseen :)

Onnittelut minunkin puolestani kaikille hyviä uutisia saaneille ja pahoittelut menkoista! onnea matkaan niille joilla tärppipäivät!

Minä olin vakaasti päättänyt, että testaan vasta keskiviikkona, jos ei menkat ala ennen sitä. Mutta! Joku ihme mania mulle iski kesken päivän ja kävin hakemassa predictor earlyn apteekista. Voi tätä! :D Pakko tehä huomenna aamulla. En tiiä onko oikeesti järkeä vielä, mutta kun ollaan lähössä mökille ja kaikkea. Huomenna siis oletettu dpo 10.

Onko kellään vielä dpo10 näkynyt haamua tai vastaavaa? Tai muita kokemuksia Predictor earlysta? tuo testi lupaa jo 6 päivää ennen poisjääviä kuukautisia tuloksen. Aargh. :D

Mä täällä taas"panikoin"ku laskureiden mukaan ovis ois pitäny olla vast tänää mut jotenki ois vahva tunne et ois ollu jo ke ku sillo oli niiii kovat halut ja limaa :D mistäs tuota tietää...edellee tänäänki alamahaa nippaillu ja lisäks iltapv järkky väsy olo,ärsytys kaikkeen,luultavasti siis niitä ovis oireita...no puuhasteltu on 2 viime iltana et saa nähä...tänää jo alko potuttaaki koko juttu et mitä jos oonki/tuunki nyt paksuks... :/ et vähä erilaisin tuntemuksin täällä mamma mukana...ku ee tästä pääkopasta nyt ota selevee... :/ :(
Jja viime menkatki ihmetyttää ku oli niii oudot,kesti kunnon vuoto ehkä vaa 1 päivän sit 2 päivänä sitä molemmin puolin oli pientä vuotoo,tuollon yhtenä päivänä sitä vuotoo tuli kyl tosi paljon!!!!! :O ja hirveet alamaha ja -selkäkivut oli:( ja lievä nestehukkaki sillo,liekkö se syy outoihin menkkoihin....

Minäkin kävin ostamassa testejä!
Oireet vaan vahvistuu päivä päivältä.. Laskin uudestaan ja olin viimeksi laskenut dpon väärin. Huomenna olisi dpo9!
Aikaista varmasti, mutta testaan silti! :D

Dpo 6 ja nipistelyt jatkuu. Ehkä yks kovempi nipistys tuntui tuossa kauppareissulla kun pilttejä hyllystä kurottelin. Jotain tuikkauksia ja vihlaisujakin tulee ja menee, nivusissakin tuntuu jotain.. Mutta tänään kuitenkin selvästi lisääntyneet nuo tuntemukset masussa. Huoh, piinailu jatkuu vielä viikon verran... :rolleyes:

Hah! :D hauskaa että sait seuraa. Mun perhe palaa reissulta vasta huomenna. Oon saanut koko viikon yksin hepuloida!

Muakin kyllä pelottaa että nega tulee.. kun ei ole oikein mitään oireita. Mahaa välillä nipistää, mutta muistaakseni viime kierrossa oli jopa enemmän. Sitä ja tätä enemmän. Tissit oli kipeät ja mahaa juiliskeli vähän väliä, silti tuli menkat. Mut tästä huolimatta, en pysty olemaan ajattelematta, että jospa kuitenkin. Tää on paha tauti tää vauvakuume!

taidan olla liian "erilainen"/hätäinen tähän ketjuun :( noh kiva oli/on jakaa tuntemuksia vaikkei ehkä ihan samoja ookkaa...pakko vaa oli jonnekkii naputtaa ku ee tuo mieskää varmaa kaikkee loputtomii jaksa :D :D

No niinpä! Eikä se huominen negakaan ihan vielä ois lopullista, kauheaa piinaa jatkuvasti! :D

Mulla on vatsassa ihan SE tunne. Toisaalta eka kierto ilman kierukkaa että ei ihme että tuntuu vähän erilaiselta. Jotain tuolla tapahtuu, ehkä ne on ne megalomaaniset menkat

Saa90 miksi tunnet ettet sovi ketjuun? Samalaista pohtimista sulla on kuin muillakin! :)

Mitös Viimalle kuuluu? :)

Saa90 tietysti saat jakaa kaikkia tuntemuksia!

Mä nyt aika pahasti keulin itsekseni, anteeksi!

Mietityttääkö sua raskaaksi tuleminen ylipäänsä vai mikä sulla on tilanne?

no voi olla... ite ku en oo yhtää varma tästä...ois laihisprojekti tässä"kesken" ja kaikkee :/ nyt vaa tässä kierrossa tai just ovis aikaan tuli(eli kolmen viimesen pv aikana) nii tunne et nyt joo,mut sit tänää taas pienimmästäki kinasta tuli et"eiiiiii"....tekeehä nuo 3 poitsua myös osan siihen...mut ku en tiiä miten tässä nyt pitäs aatella....ääh ja pääh.... :O :/ vahvat mahollisuudet ainaki ois sen 4 alkuu nyt mut mut.... vähä se kyllä mietityttää.... en voi ymmärtää miks tuo mies on nii innoissaan?!!? :D :D siis ollu jo vuoden et viel yks...

Takaisin