Raskaaksi 2015

Totoro mulle riittää kerran päivässä ja aamun toisesta pissistä näkynyt parhaiten :) ja olikos se klo 10-20 aikana pitäisi ovulaatiotestit tehdä.

Silv, onpa ihana että oot saanu ainaki tähän asti nauttia vähäoireisesta raskaudesta. Sillä oireettomuudella tosin on se kääntöpuoli, että saattaa luoda epävarmuutta. Toivottavasti kaks viikkoa menee nopsaan, niin pääset näkemään pienen. Otat sitte rauhassa sen dopplerin kanssa :D
Ja kiitos :) LA on vasta maaliskuun lopussa ja viikkojakin neuvolan laskukaavalla vasta 3+5 mutta ovulaatiosta 4+0. Ajattelin iloita aikaisin, kun ei se varovaisuus ja odottelu viimeksikään mitään auttanut.

Ninni ja Myy, kiitos onnitteluista :)

Silv mä sain sydänäänet kuulumaan vasta ultran jälkeen. Älä turhaan huolestu jos mitään ei kuulu :)

Jeilei, paljon onnea! :wav

Silv, minä täällä myös edelleen. Viime kierto meni pipariksi kun ovis tuli viikon myöhässä. Saa nähdä miten tässä kuussa.

Totoro, pahoittelut kp1. :sad001 Mä oon tikuttanut kahdesti päivässä, kun mun on pakko saada ovis kiinni. Monille riittää kerran päivässä; toisaalta jos tikuttaa kahdesti todennäköisimpinä päivinä niin tietää miten kroppa käyttäytyy.

Plussatuulia kaikille! :wav

Täällä kp7 ja täti lähti eilen.

Malttamattomana tein r-testin aamulla ja selvä negahan se oli. Rauhoitti kyllä just sopivasti ylimääräistä toiveikkuutta ja liikaa innokkuutta.
Nyt siis ehkä dpo 10 tai 11. Ensi viikolla uusi testi, jos tätiä ei näy.
Saa rauhassa viikonlopun keskittyä ihan johonkin muuhun, vois saada stressitasotkin vähän laskemaan. :D

Mikä olo muuten Beisla? Onko yhtään helpottanu?

Mitäs nnille kuuluu?

Tsemppiä vielä Myy!! :) :)

Täällä "pakko lomailen" ja laskeskelin että elokuun 10 päivä tienoilla olis seuraava inssi. Onneks oon osannu nauttia tästä vaikka alkuun niin paska fiilis. Uuteen yritykseen kuitenkin innolla taas :)

Totoro, kuten täällä jotkut sanonutkin niin tosi yksilöllistä tuo ovistesteillä testailu. Ainakaan aamupissasta ei sais ottaa, paketissa lukee. Mulla näkynyt parhaiten iltapäivällä. :)

Beisla, toivottavasti nyt saat oikeat ovispäivät selville ja inssin siihen sopivasti. Pidän sulle peukkuja! :)

Jeilei, onnea plussasta.

Totoro, pahoittelut kp1.

Myylle tsemppiä leikkaukseen. Hyvä että pääsit nopeeta leikkaukseen.

Täällä ei oikein mitään tuntemuksia oli. Vähän mahakipuillut. Eli odotettavissa että maanantaina alkaa menkat.

Kp21/23-29 dpo6 yk4

Silv etköhän saa :) mulla istukka edessä mikä myös vissiin vaikuttaa. Kyl tää aika menee vauhdilla, vastahan säkin plussasit!

Totoro, pahoittelut kp1:stä! ❤️ Tsemppiä uuteen kiertoon! :) Ite tikutin ovista lähes säännöllisesti klo 11 ja klo 20. Kuten täällä jo puhuttiinkin, niin ei aamun ekasta pissasta ja suositellaan tehtävän samaan aikaan vuorokaudesta.

Pahoittelut Camomillanen ja Huiskis negoista! Jospa teillä ensi viikolla jo näkyisi kaksi viivaa! :)

Toivottavasti Santran tuhru olisikin kiinnittymistä!

Hienoa Mira, että olet kuitenkin osannut nauttia! Hirmuisesti onnea seuraavaa inssiin! ❤️

Norappi, tilasin kyllä teille mökillä plussan... :wink

Kiitos Lissu, Mira ja Norappi! ❤️

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onnea jeilei! Etkös säkin ollut kesäkuisissa? Mä tipuin sieltä tammikuussa rakenneultrassa selvinneen kkm vuoksi ja olen nyt uudestään raskaana 7+6/7+0 :)

Pepe, mites sulla liikkeet, onko tuntunu kuinka kun on istukka edessä? Mulla kans edessä ja vieläkään ei mitään selkeitä liikkeitä :S rv 19+5

Timbe ekaa kertaa tunsin pientä kuplintaa rv19+0 ja siitä ne pikkuhiljaa vahvistui. 20+6 jälkeen alkanut vahvemmin tuntua ja 21+0 mies tunsi vatsan läpi ekat potkut. Nyt tänään rv 22+2 pikku prinssi potkii jo vahvasti ja näkee vatsaa seuratessa niin liikkeet ulospäin :) ei kannata murehtia siis. 20+6 oli rakenneultra jossa vauva potkaisi kovaa jolloin sain ultraajalta vahvistuksen että kyllä ne liikkeitä on!

Timbe tsemppiä ultraan :) meinaatteko selvittää sukupuolen?

Takaisin