Raskaaksi 2015

Hmm.. Camomillanen, koska ajattelit testata? :) Mulla oli kans eilen tosi heikko olo ja vähän yököttikin töissä kakun leivonta, mutta luulen että johtui väsymyksestä kun nukuin tosi huonosti ja heräsin ennen kukon laulua. Tuskinpa näillä päivillä vielä mitään raskaus-pahaa-oloa vielä voi olla.

En tiiä miten aikaseen voi niitä oireita tulla mutta en usko että heti alussa tulis mutta en siis tiiä :D mulla sillo km raskaudessa ei ollu mitään tuntemuksia ainakaan alussa.
Kun taas sitä ennen ja jälkeen oireita on ollut vaikka muille jakaa. On se mieli kummallinen kapistus kun saa luulemaan vaikka mitä, tosin voi olla että kaikki ei ollt kuviteltuja koska ovulaation aikaa voi tulla jotain tuntemuksia ja varsinkin ennen menkkoja :D nyt en ole jaksanut antaa ajatustakaan raskaudelle niin ei ole ollut mitää oireita. Luulen että ensi kierrossa taas on kun oon antanut niille ajatuksille vähä siimaa :D

Täällä tänään tullut tuhrua... Ei taida tärppiä tulla tästä kierrosta...

Kp 17, taitaa olla näitä hormonaalisen ehkäisyn jälkivaivoja..
Mulla saattaa kierrot olla lyhyimmillään 16 päivää, mutta 18-26 ne oli ennen raskautta ja vähän aikaa raskauden jälkeen.

Terveiset taustalta. Täällä ei paljon tuttuja enää olekaan, kun pidin useamman kuukauden foorumitauon ja nyt olen parisen viikkoa taas taustaillut täällä. Lähes 9kk siihen meni keskenmenon jälkeen, mutta nyt se plussa tuli. Ehkäpä nyt jaksaa seurata foorumiakin taas aktiivisemmin, kun ei ole niin kiinni siinä omassa yrittämisessä.

Silv, ihana nähdä sun tikkeri! Paljon paljon onnea! Kuinka on raskaus edennyt?

Jeilei: hyvin on edennyt :) ei oireen oiretta oikein enää jäljellä ja siks pelottaa. Vaikka eihän niitä oo koko aikana ollu juuri mitään väsymystä kummempaa.. Np-ultra vajaa 2vkon päästä, ehkä sitte taas uskaltaa hengittää :)

Ja hei!!! Plussa!! Apua, onnea :) koska LA? :)) ihanaa! :) <3

Santra pahoittelut tuhrusta :/ ärsyttäviä tuommoset lyhyet kierrot.

Jeilei onnea plussasta :)

Mymmelistille kans pahoittelut kp 1, kyllä sulle pitäis jo se plussa tulla ku yk niin monta :/

Onnea plussanneille!! :)

Me täällä ootellaan tiistain varhaisultraa viikkoja 7-8 nyt suunnillee ehkäpä. Oireita ei oo ollu tänään ja jännittää et onko siellä masussa ketään varsinki ku ollu _vähän_ ressiä: papan kuolema,mummulla todettiin leukemia ainii ja vikaks tietenki pikku-uutinen :meiän kämppä homeessa ja purkukuntonen :(

Jeilei, ihanaa!!! :happy093 Valtavasti onnea ja tonneittain tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan! ❤️

Ytnom, ompas siellä ollut surua ja murhetta :sad001 Tiistaina saatte iloa kaiken keskelle, kun näätte pienen ❤️ Voimia hirmuisesti vaikeaan aikaan! :hug013

Piti muillekin vielä jotain sanoa, mutta muisti on mikä on etenkin väsyneenä ja jännittyneenä.... 4 päivää enään TAYSiin lähtöön... Sitten mua ei varmaankaan pariin viikkoon täällä näy, että plussatkaapas kaikki kierron suhteen mahdollisuuden omaavat ketju tyhjäksi sillä välin! :talk017:talk017 Plussatuulia!!!

Huomenta. Kp1. Säästypä testit :cool:
Meinaan kokeilla niitä ovistestejä tähän kiertoon. Oliks sillä väliä mihin aikaan tikuttaa, jos tikuttaa aina samaan kellonaikaan. Mul o jääny jostain päähän et joku on sano nu et jos tikuttaa aamulla niin illan huippu voi mennä ohi?? Pitääkö tikuttaa kahesti päivään? Menis pahin testivimma ohi noilla ovistesteillä :)

Ninni22, älä huolehdi oireettomuudestasi :) itse tein esikoisen aikana vielä rv 11 raskaustestejä kun ei ollut mitään oiretta ilmennyt missään vaiheessa. Pelkäsin kamalasti että kaikki ei ole kunnossa. Mutta ultrassa kaikki oli hyvin ja koko raskaus aika meni helposti sen kummempia oireita :)

Takaisin