Raskaaksi 2015

Kiitos sallahaa! Edellisen kierron kun ehti kauhulla miettiä nelosia, niin kaksosethan tuntuisi helpotukselta siihen verrattuna :p Ja ihan oikeastikin se riski itselle ja sikiöille kun on noissa monikkoraskauksiassa niin suuri. Uskon että meidän ikäloput sukusolut on jo niin huonolaatuisia ja väsähtäneitä, että vaikka olisi neljäkin kypsynyt niin ei ne kaikki voi "itämään" lähteä :wink

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Lucky :(

Kaakao pidetään peukkuka että edes yksi olisi tärpännyt!

Täällä olisi dpo5 ehkä? En ole siis tikuttanut, mutta viime viikkoisten oireden perusteella olettaisin.

Tänään on tuntunut nippailua koko päivän molempien munasarjojen kohdalla sekä niiden välistä! Lisäksi nyt illalla hsavahdui tissikipuun ja kun tarkastelin niitä, huomasin että ne on ihan turvoksissa. Apua! Tätä ei ollut kahtena edellisellä kierrolla.. Mutta voisikohan raskausoireita olla vielä dpo 5? Toivottavasti eivät ole ainakaan kuviteltuja :eek:

Alkio kiinnittyy keskimäärin dpo 8 vasta ja raskausoireita ei voi ennen hcg tuotantoo olla. Keltarauhanen voi tehhä myös noita oireita. :)

Dpo 4 ja tylsää on!
Me ollaan kotona mietitty, että jos ei tärppiä nyt oo käyny niin ooteltais sinne joulukuulle sitten, sais toi sektio arpi rauhassa parannella sen vuoden, mutta näitä ajatuksia tulee ja menee... Kerkeäis varmaan töihinkin lähteä välillä, niin ei tarttis ressaa rahasta välissä... Alkoi vähän pelottaa ajatus kahdesta pienestä lapsesta hissittömässä kerrostalossa :D

Santra onks siulla miten hyvin vaalennu se arpi jo? Miulla on osittain ihan valkonen, osa punertavaa, mut aloin kans miettii et mitenhän sekin venyy raskaana. Toisaalta taas vauvakuume on valtava :D

Minähän oon jo periaatteessa takasin töissä kun kesälomailen.. Ens kuussa pitäs sit ihan oikeesti työjuttuja miettiä. Sekin sit mietityttää et jos nyt raskaudun ni saattaa taas jäähä valmistumatta, raskaus ja vauva saattaa vähän hidastaa väikkärin kirjotusta kun viime syksynäkään en raskaana saanut ihan älyttömiä aikaseks :p Hissitön kerrostalo täälläkin, mut se on kyllä pienin murhe kun tää kämppä on minimaalinen yksiö :D kyyllähän kaks lasta hyvin tänne mahtuu :o

Muoks täällä joko dpo 1 tai dpo 5.. :rolleyes:

Huomentapäivää. Kyllä se nega on tämän aamun testi. Joku viivanpaikka siinä edellisessä. Todennäköisesti kivut ja oireet on viitannu ovikseen joka on ollu super myöhään, tai sitte mulla on tyyliin kaks kiertoo peräkkäin joista eka ovuloimaton. Elikkä menee viikonpäähän seuraavat testit.

Tietty yritän bongailla roskishaamua vielä :grin

Muoks. Kp29, ehkä dpo6???

Mannikka, mulla on arpi vaalennu tosi hyvi, vaikka toi haava mulla aukeskin tammikuussa ja olin varma, että tulee rumaa jälkeä.
Ai kauhee yksiössä :O meillä loppuu kolmiossakin neliöt kesken

Hei ihanat!

Jos täällä vielä se lista pyörii ja niin mut voi siitä poistaa. Olen pitänyt nyt hieman foorumitaukoa ja muutenkin siirtynyt jutustelemaan tuonne pidempään yrittäineiden ketjuun. En halua täällä teitä masentaa mun jutuilla tukilääkkeistä ja pitkästä piinailusta :grin Monilla teistä on yritys niin aluillaan, että en jotenkin vaan koe, että tämä olisi enää minulle oikea paikka. Mutta ihania olette kaikki!

Ihanaa kesää kaikille ja plussatkaa koko tämä ketju pian tyhjäksi :wink

Larissa kp 23/27-30, dpo 5, yk 13

Oon minäkin seurannu alusta asti sitä toistakin ketjua, kun kiinnostaa mitä kuuluu :)

larissa: ihana kuulla sinusta! Ymmärrän sinua, jokaiselle löytyy se omalta tuntuva foorumi varmasti!
Toivottavasti se plussa tulee mahdollisimman pian sinulle, liian pitkään jo olet joutunut odottamaan!

Missäs vaiheessa tyttötiikerillä kierto menossa? Joko jännän äärellä???

Voi teitä mussukoita! :Heartpink Mun puolesta saa tulla kuokkimaan, sinäkin olet Tyttötiikeri (ja monet muutkin) kuitenkin jo kuukausia täällä höpissyt!

Jos olisi vuosi sitten tiennyt, että tärppi ei tule kuukaudessa, puolessa vuodessa tai vuodessakaan niin olisin ehkä jo silloin seuraillut pitempään yrittäneiden jutustelua. Niin karua kuin se onkin niin osa meistä/teistä tässä ketjussa jutustelevista ei tule plussaamaan nopeasti vaan piinailtavaa saattaa olla kuukausia ellei jopa vuosia. On vaan jotenkin hätkähdyttävää tajuta, että vuosi on mennyt ilman yhtään plussaa tikussa. Ei sitä vaan yrityksen alussa uskoisi sattuvan omalle kohdalle, kun esim oma sisko on raskautunut aina suht helposti. Mutta positiivisin mielin eteen päin kun mitään varsinaista vikaa ei ole löytynyt :)

Kaikille sitä plussaa toivon ja haluan uskoa, että me kaikki se saadaan keinolla tai toisella, eikös niin!
:wav:wav

Nyt viivalasit päähän!

Onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka, vai olenko tuijottanut sitä valkoista liian pitkään ja kuvitellut sen viivanpaikan siihen???

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    733.5 KB · Katsottu: 225
Totoro, onko toi Apteekin oma (niihin ei tule viivanpaikkoja) vai joku muu? Kyllä siinä jotain näkyy! Mutta en saa selvää, että onko siinä punaista väriä vai onko se harmaa... Ääää sulla on niin jännää siellä! Mikä kp ja dpo sulla on menossa? :woot:

Totoro, kyllä siinä joku haamuviiva on! :)

Larissa, oon seurannu pitkään yrittäneitten keskusteluja, koska eksän kanssa yritettiin reilu vuos lasta tuloksetta. Nykyisen kanssa onnistunut helpommin ja siitä olen erittäin iloinen :)

Harmi että pitkään yrittäneet katoaa täältä :sad001 Itselläkin esikoiselta on kokemusta siitä pitkästä yrityksestä, niin tuntuu hassulta että täällä on vaan niitä muutaman kierron yrittäneitä mukana jutustelemassa. Vääristää jotenkin kokonaiskuvaa... Ja taidan olla ainoa jolla on letrozolit täällä käytössä, kun ei pitkään yrittäneitä ole mukana. En kuitenkaan sinne pitkään yrittäneiden ketjuunkaan kuulu, kun tätä kakkosta on yritetty vasta 3/15 alkaen. Tykkäsin keväällä kovasti lueskella täältä juttuja kun oli niin monenlaista yrittäjää mukana, mutta nyt on kyllä se monimuotoisuus hävinnyt. Ihania naisia täällä on edelleen, mutta jotain mielestäni on kadonnut :sad001

Mannikka, itselläkin väikkäriprojekti aika lailla jäissä ollut esikoisen syntymästä asti. Kirjoitin kyllä näppis sauhuten synnytykseen asti, mutta sen jälkeen en ole saanut paljon mitään tehtyä. Itse siis olen maaliskuusta asti ollut töissä ja tuo väikkäriprojekti on vähän semmoinen "vapaa-ajan harrastus", niin ei ole kyllä siihen ehtinyt laittaa aikaa :shifty:

kaakao kp 14/26 (23-28), dpo 2

Takaisin