Raskaaksi 2015

Apteekinoma on
Kp29/17-35 kierrosta. Dpo vois olla lämpöjen mittauksella 6, mutta voi olla mahatuntemuksien perusteella vaikka 10

Joutuu eeeeehkä peruu sanansa testikaupoille menemättömyydestä :rolleyes:
Pidin jo itteeni sekopäänä, mutta onneks meitä on muitakin jotka näkee siinä "valkosella" jotain :grin

Uutta testiä lauantai aamulle... Jos ei kierto käynnisty uusiks ennen sitä o_O

Muoks. Kp29 /17-35, dpo6-10, yk5

Mulla ei oo mitään tuntemuksia odottelua vaan. Kamalat nää piinapäivät. Ei oikein tiedä että alkaakohan menkat vai ei. Jos alkaa niin jätän geleet pois ja muita mitä oon käyttänyt niin jatkan. Toivo ei oo korkealla.

Kp20/23-29 dpo5

Mukkaan kolme sektioarpea, kaikki on vaalentunut. Ja eikä noi oo venynyt kobimnraskausrssa, tosin en tiiä miten tää pystyyn tehty arpi käyttäytyy.

Viipsukka kp 20

Totoro, tonne plussa vai ei? -ketjuun vaan kuvia sit testeistä kans :p kyylätään niitä viivanpaikkoja/haamuja :D

Silv minä täällä ainakin! Toki kirjoittelen myös murkun ketjuun :) seurailen ja kirjoittelen sinnetänne :D tikru mukaan vaan tonne toiseen!

Mannikka: Missä on tollanen huippu plussa vai ei-ketju??? En löydä??

Muoks. Löysin ja aamutikku ladattu ihmeteltäväksi sinnekin :whacky059

Muokattu viimeksi:
Tiedän että on vaan ohjelma mutta melkein naurattaa kun tässä kaverukset jotka kävi spermapankissa ja tulivat kummatkin raskaaksi samaan ainakaan (greyn anatomia, aloin kattoo tätä alusta kun en muista mihin sillon joskus jäin tässä :D). Joo o liian tosikoks tulee tässä vauva hommassa näköjään :D

Aamulla testailin taas limoja, ja huomasin k.napukan olevan ylhäällä,kova ja kiinni. (niin ylhäällä, että en meinannut ylttyä)
Tänään sitten pupuiltiin, ja huomasin pienen pientä verenvuotoa aktin jälkeen. :wideyed:
Vessassa kun kävin ja pyyhin niin paperiin tuli pieni verinen jana. Yhtä ohkanen kuin hius. Kai se on ihan normaalia? Jos nyt on menossa joku normia kuivempi kausi..

Kyllä mä luulen että normaalia. Mulla tuli verta ekaa kertaa ikinä seksin jälkeen juuri pari viikkoa sitten ja taisi johtua kuivuudesta josta en yleensä kärsi :o.

Totoro, mäkin siinä testissä jotain nään, yritin vielä kuvaa liikuttaa etten kuvittele, mut on siinä! Ei kyllä semmoSta selkeetä viivaa.. Miks ei vaa vois saada niitä leffa viivoja heti ku on kattonu miestä silmiin... :D

On. Tänään kp 1! Ja se siis tarkoittaa sitä et maanantaina vihdoin ja viimein pääsen verikokeisiin, sinne siis pitää mennä kp 3-5 ja maanantai on kp5!
Ehkä myös leikkaus aika tulee postissa kun ne verikokeet on otettu! :)
Jes enää huominen ja sitte on kesäloma! :)

Plussa tuulia+++++++<3

Mymmelisti kp1/30 yk. #36!

Kuulostaa Viima ehkä kiinnitttymisvuodolta? ite en muistanutkaan täällä ihmetellä kun mun oletettuna dpo 6:na tuli vessassa paperiin ihan olemattoman pieni veripisara. Edellisiltana oli pikkuisia alamasunipistyksiä ajoittain, ei tosiaankaan kovin kipeitä. Nyt mulla on kp 22 ja luultavasti dpo 8. Ei mitään tuntemuksia. :O Jotenkin on kuitenkin ihan sellainen ei raskaana -olo!

Mimulus mulla ihan samat luvut ja myöskin luultavasti dpo8 :D

Pari päivää on ollut tissit hellänä ja tänään vatsa jotenkin sekaisin.

Takaisin