Raskaaksi 2015

Waterlily, jos seuraava kierto olisi se sun kierto.

Luckylle täältä kanssa voimahali.

Plussia toivon kaikille.

Täällä piinaillaan. Ei jaksaisi odottaa, mutta pakko. Pitää keksiä tämän mökki reissun jälkeen jotain tekemistä ja pitää itsensä kiireisenä. Odotan kyllä silti että menkat alkaisi maanantai jälkee. Yritystä oli samalla tavalla kun viimeksi ja silti tuntuu että ei tuu tärppiä.

Kp18/23-29 dpo 3

Eilen piti menkkojen alkaa, ei alkanut. Takana on 1.5 vuotta yrittämistä ja jotenki raskauden mahdollisuus tuntuu olemattomalta.

Mutta tää kierto on ollu outo. Ovulaatio aikaan mulla oli järjetön flunssa, eikä se oo vieläkään täysin ohi. Yleensä n viikkoa ennen menkkojen alkua rinnat on mulla ihan järkyttävän kipeet. Tässä kierossa ei, tänään huomasin että nännit on arat ja rintoja vihloo.

Perjantaina sain ilokseni iskiaksen, olisi voinut jättää tulematta, koska se pirulainen on jumittanut alaselän. Lauantaina herättyäni naamani kukki kuin kukkaketo. Kyllähän mulla finnejä tulee menkkojen alettua yksi tai kaksi, mutta tää on ihan uutta.

Tänään itkeä tirautin junassa luettuani, että kadonnut poika on löytynyt ja illalla uudestaan kun näin videon delfiinien pelastumisesta.

Yleensä muutamia päiviä ennen menkkojen vatsa on löysällä ja alavatsa on kipeä ja kramppaa. Nyt on vaan painontunnetta ja viiltävää kipua munasarjojen kohdilla. Valkovuotoakin tulee niin, että jatkuvasti vessa pitää ravata katsomassa joskos ne ovat alkane

Onko tää nyt tätä vai onko mieli taas tehny tepposet???? Oon jo omaisuuden maksanut ovulaatio- ja raskaustesteitä, joten ei millään taas haluis testata uuta mielikuvitusraskautta. Joten mielipiteitä kehiin

Orkona tervetuloa! Kuulostaa tutulta nuo oireet ja outo kierto muutenkin takana. Tee ihmeessä testi, jännittää jo sun puolesta! Mulla testiaamu torstaina tän aamuisen eipäsjoopas testin vuoksi :)

Totoro kp 27/17-35, yk 5

Ääh, mua alkoi taas mietityttämään sen testin teko. Mitä jos on liian aikaista, ja tulos on negatiivinen?

Viima tee niinku parhaaksi näet :) tulos on negatiivinen jos teet sen liian aikaisin, sille ei sitten mahda mitään.. minäkin tein negatiivisia aluksi kun ei ollut hcg noussut tarpeeksi vielä :) meinaatko siis tehdä digin vai?

Täällä on nyt jatkunu ilman vuotoa ne kivut, mutta niitä ei ole ihan kokoajan, ne tulee ja menee ja tulee ja menee ja pitää kokoajan käyä tarkistaa että vuotaako taas kun kramppaa niin ilkeesti.. eilen tuli pikkuhousun suojaan vähän oranssia valkkarin seassa mutta ei kummempaa vuotoa..
Petiurheilua yritettiin eilen kun vihdoinki tuli kahenkeskestä aikaa, mutta jumankauta että teki koko oikeelle puolelle niin kipeetä että :(

Ps. Täällä terveyden huolto on ihan perseestä, lääkäriin pääse sitte vasta kun oikeeesti on viiminen mahollisuus.. vähättelevät kaikkia asioita eikä usko mitä niille kertoo.. mullahan kesti 1,5 vuotta ennen ku pääsin gynelle rintojen tunnusteluun kun on patti rinnassa, se sano että selvästi on ja pitää tutkia "miks et oo tullu aikasemmin" ja sen koommin sitä tutkittu, pääsin kyllä ultraukseen mutta epäpätevä mieslääkäri joka ei edes tutkinu siitä kohasta vaan vaan kainaloista.. en pääse enään ultraukseen koska ne sillon ultrattiin (:

Nytkään en pääse sinne, koska "ne voi olla kuukautisten jälkeistä vuotoa tai jotain" kerroin sille kokojutun että kun on endoa ja on kipua ja näin ja että kun endon tutkimusten yhteydessä lääkäri kerto nää kaikki riskit mitä endo lisää jne.. niin se vaan että no ei sulla niin kovat kivut vielä oo, soita ensviikolla uuestaa jos on vielä jottai..
Minä pistän koko saatanan valtion piikkiin jos onki ku ja ei tutkita ajoissa jos ne jottai joutuu leikkelemään niin meen kyllä käräjille asti tästä asiasta.

Anteeksi pieni purkaus mutta alkaa nousee aika iso kupla ottaan tämän paskakaupungin kanssa :/

Lucky. Pahoittelut :(

Junibea. Mihin hintaan olisi lähössä ja mitä merkkiä? :P

Elyssei, toi on niin hanurista. Mulla oli kkm ja mulle vaan lääkärissä sanottiin, että kyllä ne kuukautiset sieltä alkaa itsekseen jossain vaiheessa... Alkoihan ne, kolmen kuukauden päästä ja sit seuraavan kerran taas kolmen kuukauden päästä ja sit alkoi kroppa vasta palautua... Toivottavasti pääset lääkäriin tarkistaa tilanteen!

Laitoin uslle infoa yv:nä Elyssei.
Onpa kummallista tuo sun vuoto ja kivut :sad001 oisko voinut puhjeta jokin kysta tms. ? Jokatapauksessa toivottavasti helpottaa pian.

Elyssei, tsemppiä ja voimia kauheasti! Mä en edes voi kuvitella miten raskasta tuollainen on, oon itse päässyt niin helpolla.. Toivotaan että saat pian apuja <3

Mä hätiköin *ylläripylläri* ja tein negan r-testin tänään. Kp21 dpo7

Aamulla oli pakko kipasta testi ennen töihin menoa ja "ylläri" negaahan se näytti. Tosin voihan se olla, että ei oo hormonit vaan tarpeeks koholla. Joten toivo elää vielä

Pessimisti-minä odottaa tätiä kylään, monesti heti testin jälkeen alkanut. Jos ei ala, ni kokeillaan testiä perjantaina uusiks.

Tosi ärsyttävää Elyssei kun ei pääse lääkärille sillon ku pitäs. Meidän tk:ssa sama homma, hirveet jonot. Hyvällä tuurilla lääkärille pääsee 3kk päästä. Toivottavasti sulla nyt selviää mistä johtuu nuo vuodot ja kivut!

On. Dpo 4 ja kummallisia tuntemuksia mahassa. Aamulla koko työmatkan pisti kovasti mahaan, sen jälkeen satunnaisia nippailuja ja vihlaisuja siellä täällä ja paineen tunnetta. Kolmas aamu ku närästää. Raskausoireitahan nää ei vielä voi olla..

Norappi, malttia piinapäiviin ja toivottavasti ois tärpänny jo! :)

Elyssei, kyllä tommosesta saakin jo avautua, on kyllä melkosta toimintaa! :eek: Ootkos meinannu käydä vaikka yksityisellä tutkimuksissa, kun julkisella eivät tunnu noteeraavan?

Camomillanen, aika aikaseen kyllä teit että nyt vaan vähän malttia, kyllä se plussa sieltä vielä tulee! :)

Millier, eipä niitä vielä oikeen raskausoireiksi voi sanoo, mutta toivon tosissaan et sulla ois nyt tärpänny! :happy:

Viima, teit varmaan vaan liian aikasin testin, elä vielä lannistu! Oottelet pari päivää ja sit uusiks :)

Santrallekin tsemppistä testaamisen ootteluun! :)

Takaisin