Raskaaksi 2015

20150712_085430.jpg

Camomillanen tässä mun dpo 11 :)

Mutta se one step liuska oli kyllä todella surkea. Näytti niin himmeää että tihrustaa tarvi

Iiiik!
Mulla on yksi Pregent testi kierukka-ajoilta kun varuiksi testasin. Voisin sen käyttää ihan ensiksi.

Viimeksi raskauduin heti kun jätin ehkäisyrenkaan pois, jotenkin odotan että nyt kävis samoin. Tavallaan ei kuitenkaan uskalla toivoa että tärppäis taas heti.

Hermoja raastava viikko tiedossa!

Oletteko muuten kuullu semmosta että jos testissä on päiväys menny, se näyttäisi aina positiivista?

Joo elikkäs mä en enään oo dpo:sta varma. Tein mun viimeisen ovistestin, ja näyttäis ovis tulevan ehkä neljän päivän sisällä. :)
Kuvassa on vasemmalla eilinen, ja oikealla tänpäiväinen testi:p todellisuudessa vielä punaisempi!

Liitteet

• 20150713_172355.jpg
    20150713_172355.jpg
    687.9 KB · Katsottu: 183
Tehtiin jo toissapäivänä talletuksia ja tarkotus ois vielä tänäänkin, jos ei tunnu liian väkinäiseltä:)

Viima, Mulla on kahden lapsen jälkeen ovulaatiot muuttuneet tosi kivuliaiksi. Nytkin siinä kierrossa jossa tärppäsi, sanoin miehelle pari päivää ennen oletettua ovista, että jos meinaa saada seuraavien neljän päivän sisään niin on aika tehdä se heti. (Parasta on, että tuo kerta sattui nyt olemaan se ainoa josta saattoi tärpätä eli loistavasti ajoitettu.) Mä en siis voi kuvitellakaan yhdyntää oviksen aikaan kun ihan pelkkä oleminenkin sattuu. Täällä joskus vertasinkin kipua synnytyssupistuksiin.

Aika hurjalta kuulosti tuo Elyssein juttu :eek: Mikäs siellä on nyt tilanne? Oon kyllä kans sitä mieltä, että aamulla vaan uus testi.. Mä en omasta keskenmenosta muista muuta kuin ne tosi kovat krampit..

En nyt tiedä uskallanko käyttää sit tuota macaa. Mullon raskauden jälkeen mennyt maha tooosi herkäksi ja mun tuurilla se ei sit mulle sovikaan.. Voihan se olla, ettei sille tuu tarvettakaan :wink

Lämpöä en oo mitannut, mutta selvästi tuntuu kuin se ois pikkusen koholla. Kahtena aamuna jo närästänyt ja päätä särkenyt. Ja tissiä kutittanut :grin Mahassa tuntuu välillä pieniä pistoja ja nippailuja.. Mua nyt alkoi pelottaa, että tipun korkeelta ja kovaa. Ihan kierron alusta asti ollut vahva tunne, että tämä on SE kierto. Kyllä menee luotto omaan intuitioon jossei tärppääkään. Kovasti yritän ajatella, ettei nyt välttämättä raskauduta, mutta silti tuolla jossain takaraivossa joku pieni ääni hokee, että "Nyt tärppää" :oops: Eikös se ollut jotain viikko oviksesta kun kiinnittyminen tapahtuu?

Yk 2, Kp 17/? Dpo 2

Onnea aphrael haamusta! Tuntuuko muuten siulla nykyään ovulaatio viiltävänä kipuna ja sen jälkeen sit jomotuksena? Vai mitenkä?

ON. Varotus, paljastan liikaa ehkä :p
Oon puhunu et lämmöt ollu koholla, ihan vaan verraten aiemmin yrittäessä mitattuihin lämpöihin. Ilmeisesti taso on pikkasen noussu kun nyt lämmöt nousi sit vielä entisestä (Imetys?). Itseasiassa tuo lämpötilakaavio alkaa pahasti näyttää siltä et lauantaina oli ovis. Lauantaina illalla oli todella ikävän tuntunen viiltävä tuntemus vasemmalla alavatsassa. Kirjotinkin tästä jo toiseen ketjuun.. Ajotus vaan oli niin hyvä ( samalla hetkellä kun mies laukes sisään :D ), et ei ees tullu mieleen mitkään ovulaatiot, vaan lähinnä aattelin et johtu seksistä kun muutenki oli paikat hellinä. Ja kun nyt oon kirjaillu kaikkee mahollista, niin limat ja kohdunsuun tilanne tukis ovulaatiota. Näinköhän vihdoin ois se ovis saapunu tännekki :p ja tietysti taas oli kaapit tyhjänä o-testeistä, eikä nyt enää ees kannattas testata. Jos huomenna on lämmöt koholla ni eikö se jo vahvista oviksen?

Liitteet

• 1436805823417.jpg
    1436805823417.jpg
    72.1 KB · Katsottu: 154
Luckylle paljon tsemppiä ja toivotaan että vuoto olisi harmitonta, ei ole täysin tavatonta että alkuraskaudessa tulee hiukan veristä vuotoa.. :/ vastahan teit diginkin! :(

Takaisin