Raskaaksi 2015

Auttakaa hädässä, tai no ei niin hätä oo mutta oon vähän paniikissa.. mullahan alko sillon viimeviikolla menkat normaalisti ja kesti kolme päivää, kivut hävis kp.2, no tottakai aattelin että en nyt sitten raskaana ole taaskaan, mutta tosiaan kesti sen 2,5 päivää, loppu perjantaina päivällä melkeen kun seinään, sitten juopoteltiin viikonloppuna, sunnuntai aamusta alko vuotaa ihan tummanruskeeta ja ylty tosi runsaaks veren tuloon, ei ollu mitään kipuja ja loppu illalla, nyt tänään on ollu ihan hirvee päivä, huippaa ja kokoajan saa pidättää ettei oksennus lennä, mahaan sattuu, säteilee nivusiin, alaselkään ja hartijaan.. miettiin mahdollista keskenmenoa.. mutta en tiedä millanen on keskenmeno kun en oo sellasta koskaan kokenu..
Mies tuo parin tunninpäästä mulle testin että näyttääkö se mitään kun mun käsittääkseen siinähän pitäis jotain näkyä jos keskenmeno tulee?

Edit. Siis nyt just äsken kun kävin vessassa niin alko taas vuotamaan semmosta ruskeen, oranssihtavaa verta aika paljon.

Voisko ne olla vielä niitä menkkoja? :/ Mä en tiedä millasta keskenmeno on..

Ota rauhassa, käy lepäämään, juo ja ota särkylääkettä! Voimia!

Ilmota kun teet testin!

Hui, kuulostaapa hurjalle Elyssei!! :( Mie en näistä keskenmenoista tiiä kun ei oo kokemusta... Mutta toivottavasti ei ois nyt siitä kyse! Oudollehan tuo kuulostaa ollakseen vielä menkkajuttuja.. Voi että, jaksamista!, toivottavasti selviää :( Kannattaa kyllä varmaan käydä lääkärissä?

Elyssei, tee testi varmuuden vuoksi. Keskenmenoon itellä liittyi kovia kipuja. Mulla tosta pojasta vuosi ekat viikot enemmän ja vähemmän.

Camonillanen, herkimmät testit näyttää neljä päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamispäivää. Ite ajattelin hakea apteekin tosi herkän testin tai tilata valmiiksi sellasen :)

Ei ainakaan koskaan aikasemmin oo ollu tämmöstä että en usko että liittyis menkkoihin enään mutta eihän sitä koskaan tiiä.. hyvä kun äiti on tulossa tänään tänne enkä haluais sille kertoa edes mitään mutta mitenkä testiäkään teet jos on sillon jo täällä :/ kai se sille on vaan kerrottava.. ihan sama mikä tulos testissä olis niin en jaksais kuunnella sitä kyllä yhtään.

Elyssei kohdunulkoisessahan voi kipu säteillä hartiaan ja tulla menkatki.. toivottavasti ei kuitenkaan ole sitä!

Kiitos Santra, lauantaina siis ehkä uskaltaisin testata.. Voi olla kyllä liian aikasta ja toiveajattelua mut minkä sille mahtaa kun niin kovasti toivoo ja koko ajan ajattelee :)

Kävi mulla sekin mielessä mutta on kuulemma ihan järkyttäviä hartija pistoksia sillon mutta mun mielestä se säteily ei ole hartijaan niin kova kuin mitä se on nivusiin ja lonkkaan..

Voi Elyssei, toivottavasti selviää pian! Toivottavasti ei ainakaan kohdun ulkoinen ole..

Camomillanen, mulla on myös nyt kp 19. :) Ja kierukka poistettiin multa toukokuun lopulla. Eli myös mulla saattaa kierto vielä heitellä. Viimeks oli 29 päivää, mikä on mulle vähän pitkä. Ennen kierukkaa ja edellistä raskautta kierto oli 24-26 päivää aina.

Mimulus kiva juttu, voidaan yhdessä jännätä!! :)

Onko sulla yksi lapsi ennestään?
Mulla poika, juuri täyttänyt 5v. Se on jo pitkään kysellyt että milloin meidän vauva syntyy (koska muutkin kaverit saa pikkusisaruksia niin tietysti meillekin on jo tulossa ) ;D

Meillä on juu yksi lapsi. Tyttö täyttää lokakuussa neljä. Sillä myös on välillä tosi kova pikkuSISKON toive! Ollaan yritetty sanoa, että jos joskus vauva meille tulee, niin se voi olla myös poika. Siihen tämä vaan toteaa että " mutta enhän minä pikkuveljeä halua". :D

Ihana tyttö :D

Meidän Saulikin jostain syystä toivoo pikkusiskoa. Siitä tulis kyllä niin ihana isoveli kun on tosi kiltti luonteeltaan :)

Nyt vaan peukkuja pystyyn, mä mietin että uskaltaisinko jo lauantaina testata, loman alkamisen kunniaksi :D

Elyssei, tsemppiä täältäkin, ja tuuhan kertomaan miten kävi! :sad001

Ootteko te muut testaillet kohdunnapukkaa? Tänään kun tutkiskelin limoja, niin ekaa kertaa IKINÄ siis tunsin napukan! Se oli kova,kiinni ja tosi alhaalla. Tunsin sen heti. Ei tarvinnut edes kurotella!:rolleyes:
Mitähän tuo meinaa? "Lima" oli valkoista ja tosi nestemäistä.

Muokattu viimeksi:
3min negalta näyttää.. tosi laiha pissa oli kyllä, melkeen ihan kirkasta.. 2h pidätyksellä..

Liitteet

• 1436791939962.jpg
    1436791939962.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 179
Elyssei on kyllä erikoista tuo vuoto! Ootko käyny ikinä gynellä, onko tutkittu?

Viima minä joskus olen testaillut nupukkaa, se on pehmeä ovulaation aikaan, muulloin kova.

Camomillanen mikä dpo lauantaina? :)

Takaisin