Elyssei__
Vauhtiin päässyt keskustelija
Auttakaa hädässä, tai no ei niin hätä oo mutta oon vähän paniikissa.. mullahan alko sillon viimeviikolla menkat normaalisti ja kesti kolme päivää, kivut hävis kp.2, no tottakai aattelin että en nyt sitten raskaana ole taaskaan, mutta tosiaan kesti sen 2,5 päivää, loppu perjantaina päivällä melkeen kun seinään, sitten juopoteltiin viikonloppuna, sunnuntai aamusta alko vuotaa ihan tummanruskeeta ja ylty tosi runsaaks veren tuloon, ei ollu mitään kipuja ja loppu illalla, nyt tänään on ollu ihan hirvee päivä, huippaa ja kokoajan saa pidättää ettei oksennus lennä, mahaan sattuu, säteilee nivusiin, alaselkään ja hartijaan.. miettiin mahdollista keskenmenoa.. mutta en tiedä millanen on keskenmeno kun en oo sellasta koskaan kokenu..
Mies tuo parin tunninpäästä mulle testin että näyttääkö se mitään kun mun käsittääkseen siinähän pitäis jotain näkyä jos keskenmeno tulee?
Edit. Siis nyt just äsken kun kävin vessassa niin alko taas vuotamaan semmosta ruskeen, oranssihtavaa verta aika paljon.
Mies tuo parin tunninpäästä mulle testin että näyttääkö se mitään kun mun käsittääkseen siinähän pitäis jotain näkyä jos keskenmeno tulee?
Edit. Siis nyt just äsken kun kävin vessassa niin alko taas vuotamaan semmosta ruskeen, oranssihtavaa verta aika paljon.