Raskaaksi 2015

Selvis nää oudot tuntemukset (ehkä) mulla on ovis!!! Kp25 ja hirveet himotukset, valkkari on venyvää, kirkasta ja sitä on paljon!!! Lämmöt 37,3 ja kaikki edeltäneet "raskaus/menkkaoireet"
Hah, jopas oliski hassua et tulis niiku megaovis, ei tällasta oo mulla ollunna :)
Mutta nyt isännän kellistykseen :)

Minni: mä en tiedä lämmöistä muuta kuin et ne liittyy ovikseen. Pupuiltu on eilen jo mut oli kolme päivää vanhaa tavaraa tarjolla :grin. Jos ei se meitin munarakkulalle kelpaa niin sitten tulkoon täti :cool14

Tämän päivän pupuilut oli nautinnolliset mutta ei tuottanut tulosta, naapurin koira piti huolen että h-hetki keskeytyi :excited001

Jääpi nähtäväks. Nyt ainakin r-testit jää kauppaan toviksi :) lähempänä kp39 pitänee testailla jos tarvetta :)

Lämmöt nousee, kun ovis on tapahtumassa. Sen takia jotkut naiset käyttää lämmön mittausta ehkäisyn apuna. Mikä on kyllä ihan pöljää. :-D

Maca lisää hedelmällisyyttä, sen verran luin että monella tärppi käynyt, kun ovat aloittaneet sen käytön. Ja haluja lisää, joka on jo varmaan tullut selväksi :grin

http://sundqvist.blogspot.fi/2010/02/viisi-minuuttia-macasta.html?m=1

Esim tuolta luin. Etenkin miesten hedelmällisyyttä parantaa ja tasoittaa naisten hormoonitoimintaa ja kuukautiskiertoja.

Minä ostin sitä Punnitse ja säästä kaupasta, siellä sitä oli myynnissä "irtotavarana" eli sai ottaa haluamansa määrän itse pussiin.

Näin siksi, kun luin netistä etukäteen, että useille on tullut macasta vatsaongelmia (ripulia/oksentelua) niin ostin eka vain pienen määrän ettei menisi iso pussi hukkaan. Meillä ei ole kuitenkaan tullut vatsavaivoja, niin jatkettiin käyttöä :)

Paljaaltaan on aika kamalan makuista niin ei kannata yritääkään syödä sitä niin. Kannattaa sekoittaa vaikka jogurttiin tai smoothien sekaan, sillä lailla olen saanut maun peitettyä :)​

Tänään alkoi ovistesti hymyillä ja päästään ovis hyödyntämään! Jännän äärellä siis tämä kierto...

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1436759630.970498.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1436759630.970498.jpg
    72.4 KB · Katsottu: 190
viima ainaki tais olla joka tuossa joku aika sitte tuskaili ovistestien kans, että oliko plussa vai ei. Kaivoin nyt tuon kuvan omista ovistesteistä vielä kertaalleen tänne. Selvää viivaahan se näytti aina ja jopa semmosta melkein plussaa, mutta siinä vaiheessa, kun se plussa tuli niin se ei kyllä jääny epäselväksi.

Liitteet

• wp_20150530_001-jpg.14932.jpg
    wp_20150530_001-jpg.14932.jpg
    698.8 KB · Katsottu: 208
Siitä onkin aikaa kun olen tänne kirjoitellut. Sanotaanko näin että niin se mies sai asian käsiteltyä ja toivoo perheenlisäystä. Luulin että mieli ei ikinä muutu, mutta hän vaati oman aikansa. Sanotaanko näin että hänen piti itse tajuta ja saada tehdä se ratkaiseva päätös

Mennään tjottaillen näin aluksi.
Pillereistä luovuttu jo useampi kuukausi sitten..

Kierto mulla 32-35 joten pitkäksi tulee aika käymään. Kierto alkanu just alusta joten tämä vasta eka kuukausi jolloin vois olla mahdollista.

Plussatuulia ja ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! :)

Mä olen käsittänyt että lämmöt nousee n. 0,5 astetta oviksen jälkeen seuraavana tai jopa muutaman päivän jälkeen. Itsellä taisi tässä kierrossa mennä ovisplussasta pari päivää ja sitten nousi. Dpo 9 nousi lisää. Nyt jopa asteen verran normaalia korkeammalla. Mutta siis että lämmöllä ei oikein voisi ennustaa tulevaa ovista, sillä voi tarkastaa onko ovis tapahtunut. Onko jollain toisenlaista tietoa?

Eipä lämpöjen perusteella voi ovulaatiota tosiaan ennustaa. Ovulaation aikaan lämmöissä tapahtuu pieni lasku ja heti kun ovulaatio on tapahtunut lämmöt nousee. Hyvä keino varmistaa ovulaatio jälkikäteen.

Aamu alkoi järkyttävillä alavatsa/munasarjakivuilla ja jouduin aamukaffelta suoraan pönttöä halaamaan. Lämmöt 37,1. Ehkä mä oonki kesäflunssassa ekä raskaana enkä ovuloi eikä menkat oo tulossa :)
Piti perua aamun asiakkaat, ei tuu mitään tukkatohtoroinnista. Nyt unta kaaliin par tuntii jos olo helpottais :depressed:
Totoro kp26

Mulla ei oo koskaan ikinä tullu näin vahvaa ovisplussaa kahtena päivänä peräkkäin, esikoista tehdessä oli harvinaista saada tasavahvoja edes. Eikä mulla ole ennen oviksen aikaan ollut pahoinvointia, nyt on kaks päivää ollu aamuisin krapulainen olo ja hyvä ettei laatta lennä. Huhhuh... Ei vissii vielä ollu ovista, kun ei lähtenyt vielä vaalenemaan toi viiva...

Liitteet

• DSC_0811~2.jpg
    DSC_0811~2.jpg
    212.7 KB · Katsottu: 170
Totoro, ihanan negatiivinen asenn, täällä kans heikottaa esikoisen kanssa ollaan aamu vaan levätty olkkarin lattialla peittojen päällä :)

Mulla kp 14 oviksen olis pitänyt tulla jo kun normaali kierron pituus on 21, mutta vasta lopettelin pillerit niin varmasti heittää vielä.

Santra, ovis on noin vuorokauden päästä ensimmäisestä plussasta, viivan ei tarvitse alkaa haaleta. Näin lukee paketin ohjeessa ja näin sanoi mulle myös lapsettomuusklinikan gyne. Että ei kannata testata enää, kun saa plussan, siitä ei ole mitään hyötyä. Joillakin vaan pysyy lh-huippu korkealla pidempään, mutta kroppa reagoi sen nousuun.
Jos sait eilen ekan plussan, luultavasti sun ovis on tänään. :)

Beisla, kiitos esikoista yrittäessä se huippu oli ilmeisesti vaan niin paljon nopeampi, kun sen sai vaan kerran tikkuun piirtymään kierron aikana, nyt oon taas vähän viisaampi :)

Santra, meet kierrossa suunnilleen samoissa mun kanssa! :) Paitsi että mullakin kierukka just poistettu että voi heitellä.

Onko luteaalivaiheessa MITÄÄN merkkejä jos ois munasolu kiinnittymässä? Vai pitääkö viikko kituuttaa täydessä pimennossa? *kärsimätön* ;D

Olikos se niin että oletettuja menkkoja edeltävänä päivänä voi jo testata? Näistä on niin kauan itellä..

Camilla, kp19

Takaisin