Raskaaksi 2015

Tuhannesti onnea Lucky ja jm!!! Hirmuisesti tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!!! ❤️❤️❤️

Onnea Sallahaa upeasta digituloksesta! ❤️

Ovispäiviläisille hirmusti tärppionnea!!! ❤️

Beisla, pahoittelut tädistä! ❤️ Niin toivon, että tässä kierrossa ovulaatio tulee silloin kuin pitääkin! :smiley-angelic001

Taas saa onnitella viivojen vahvistumisista, digituloksista ja ihan uusista plussista! Onnea kaikille lucky, jm, sallahaa ja kumppanit :gen014

Onpa hieno plussapuhuri täällä. Tulee joka päivä niin hyvälle mielelle, kun lukee täältä huippu-uutisia :) Kaikille nyt toivon kovasti, että pikkuruiset pysyy matkassa sinne maaliskuulle! :Heartred

Beisla, täällä myös peukut pystyssä seuraavan kierron ajoitukselle, tulkoon ovis ajallaan!

Niin ja raskausoireista oli puhetta. Itsellä varsin vähänoireinen tuo esikon raskausaika. Pahoinvointia ei ollut nimeksikään, oksentanut en kertaakaan. Närästys alkoi sitten jossain vaiheessa, mutta alkuraskaudesta lähinnä oli jatkuva nälkä, ei juuri muuta. Ja hyvin meni raskaus ja terve tyttö tuossa juoksentelee :)

On. Ovista odotellessa. Limoja tulee siihen nimeen ja jonkinlaisia siihen viittaavia vatsajomotuksia tuntuu. Ei niin intensiivisiä ja kovia kuin edellisessä kierrossa, joten voisi olettaa että ihan neljää follikkelia ei nyt ole kypsymässä :p Olen kuitenkin optimistinen että kyllä se ovis sieltä tulee tässä kierrossa :) Eilen varalta talleteltiin jo, vaikka oli kyllä melkoisen järjestelyn takana töiden ja esikoisen unien kanssa, että saatiin vapaa hetki sitä varten :grin Tänään vielä nega testattu, mutta odottelen hymynaamaa huomenna tai ylihuomenna tulevaksi.

kaakao kp10/23-28

Täällä onkin ollut ihan hervoton kirjoitustahti loppuviikon aikana. Aina välillä oon käyny lueskelemassa, mutta ei oo ehtinyt kommentoimaan.

Paljon paljon onnea plussanneille, ainakin junibea, lucky, sallahaa ja jm! Ihanaa kun teitä on noin paljon. :happy:

Myy, aivan mahtavaa että pääset jo noin pian leikkaukseen! Paljon tsemppiä sinne ja nopeaa palautumista! :)

Norappi, kuulosti hauskalta teiän ovispuuhastelut. :wink

Beisla, hienoa että saatte inssin tähänkin kiertoon. Eiköhän se ovis nyt palaudu oikeelle paikalleen!

Pahoittelut kaikille negoista ja kp1:stä! :sad001

Uusiakin oli tullut, tervetuloa joukkoon! :)

Täällä meni loppuviikko vuokramökillä, kiva oli ottaa ihan rennosti. :happy: Nyt mennään rv 5+1 ja pikkuhiljaa alkaa oireet voimistumaan... Jännää on tää elämä! :grin

Plussatuulia naiset! :wav

Täälä huutaa uunituore kummitäti <3 Sain maailman sulosimman kummilapsen juuri ;) En malta odottaa hänen näkemistä! *sydänsilmähymiö*

Ja pakko sanoo että voi moro tota ohjelmaa "oho olen raskaana" :D :D ei juku, muija synnyttää vessanpönttöön yllättäen ja vielä kaksoset?? Ei mahaa ei mitään ja vielä hoikka :D on se melko kummallista! Mullakin vois olla tollanen ylläri masussa :P

Onnea Minni kummilapsesta! Toivottavasti pääset pian katsomaan pientä :Heartred

En ole tuommoisesta ohjelmasta kuullutkaan... Kuulosta vähintään mielenkiintoiselta :wideyed:

Mukavalta kuulostaa Lissun mökkeilyt. Jännittävää tuo raskausaika ja alku varsinkin, kun ei vielä tunne liikkeitä tai mitään. On se yhtä jännäämistä tämä vauvakuumeilu. Ensin jännätään tärppääkö, sitten jännätään koko raskaus ja sitten sitä vasta kaikkea jännätäänkin kun tuo lapsi tuossa kasvaa ja kehittyy :wink

Kaakao: just kahvittelin viimeisillään raskaana olevan ystävän kanssa. Se jännää vertaistukifoorumilla kanssasisarten kanssa milloin vauva syntyy, mitkä "oireet" enteilee synnytystä, onko lapsivettä lurahtanut yms. :)

Totta että jännäksi menee :)

Minnille paljon onnea kummilapsesta! :Heartred Toivottavasti pääset pian näkemään pikkuisen!

Kaakao, toi on kyllä niin totta. Yhtä jännäämistä tää on kuumeilusta hamaan tulevaisuuteen! :grin

Viima, ei se kannata, rahaa menee turhaan, kun yleensä on vaan se yks ovis per kierto. Ja aloittaa sen testailun kp 8-10, niin pitäs oviksen tarttua niihin. Joillakin se ei näy. Muutenkin tuo oviksen testailun aiheuttaa stressiä. Ainakin mulle. :-D

Minnille paljon onnea kummilapsesta! <3

Eihän se kannatakkaan, mutta mä en muista miltä ovis tuntuu! Se on vähä niinku hukassa :grin
ääh. Miksi ihmeessä naisen keho on niin monimutkainen! Aina sitä on luullut, että tuntee kehonsa hyvin ja tässä se nähdään :eek:

Ovis tuntuu joillakin, joillakin taas ei. Mulla ovis tuntuu nykyään, mutta nää kaks vanhinta on saanut alkunsa ilman ovistuntemuksia, esikoisen kohdalla oli vaan venyvä valkovuoto. Kolmosen kohdalla sain plussan ovistestiin. Yleensä oviksen tuntee juuri tuosta valkovuodosta ja lämmöt on korkeammat kuin tavallisesti. Jokaisen naisen vartalo reagoi erilailla ja aina tulee muutoksia. :-)

Onnea Minnille kummilapsesta :)

Millasia oireita teillä on oviksen jälkeen? En viime kierrossa osannut laittaa niitä merkille kun en oikein tiennyt milloin se ovis ees oli.. Nyt tuntuu pientä menkkajomoa ja pistelyä..

Mulla on oviksen aikana jompikumpi munasarja herkkä, joskus kumpikin, esimerkiksi nyt. Äkilliset nousut tuo repäsykivut ja naama ja kaula kukkii. Ja valkovuotoa on runsaasti.

Oviksen jälkeen valkovuoto rauhoittuu, finnit katoaa...

Millier, mulla alaselkä välillä oviksen jälkeen pirun kipeä, kunnes täti vierailee ja nippailee molemmin puolin muniksia ja muutenkin kummallisia nippailuja ja äkillisiä kipuja alavatsalla :)

Kipitän huomenna hakemaan sen cb:n digin, niin milloin kannattaa tehdä se? Dpo14-15?
Anteeks kaikille ihan oikeasti. Oon surkea näissä asioissa :sorry:

Takaisin