Raskaaksi 2015

Ninni, en oo digiä vielä tehnyt :)
Pelkästään tuon pregcheckin liuskan, mikä mulla oli. Ens viikolla ois tarkotus digi hakea! Muutenkin nyt on vasta dpo11-12 joten :grin
Pistän vielä illemmalla ovistestistä kuvaa!

Mökiltä taas huutelen, onnea paljon junibea, lucky, sallahaa ja jm! :wav :wav

Tyttötiikeri, näin mäkin oon ymmärtänyt foolihaposta. Itse tärppiin sillä ei ole vaikutusta, muuten kyllä hyötyä.

On. Täällä siis kp2. Saadaan näköjään tehtyä kalenterin mukaan yks inssi joskus kp12-14. Sen jälkeen ainakaan neljään päivään ei ole mahista. Sais ovis tulla ajallaan tällä kertaa, niin inssistä ois jotain hyötyäkin. Viimeks kävi ihan toisin.

Sieltä se ovis sittenkin :) vähän kerkesi haalistumaan ennen kuvan ottamista :P

Liitteet

• sketch-1436692614322~2.jpg
    sketch-1436692614322~2.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 163
Viima sekoitin sun testin xD anteeks.. Siis joo nyt muistan sun pregchekin... Jos ei menkat ala niin toivoa on vielä =)

Täällä ku pyörii yks sun toisenkin testin kuvia nii alkaa mennä sekaisin kenen testistä on kyse ;)

Voi Viima, saattohan toi olla vaan liian aikasta :sad001 Elä vielä maatas myy! Jos se hormoni nousee vaan hitaammin, kantsii testata vaikka parin päivän päästä uudelleen jos ei tätiä tosiaan näy :happy:

Onpa tänne nyt tosiaan tullut paljon plussia! :Heartred Onnea kaikille hirmuisesti! :) Erityisonnittelut Luckylle, kaiken maailman tarrasukat mukaan ja kunpa nyt sitten saatte ens vuonna käärön syliin :Heartred

Puhuitte niistä raskausoireista... Mulla on kaksi loppuun asti mennyttä raskautta takana ja molemmat olivat hyvin vähäoireisia :) Esim sitä pahaa oloa en ole tuntenut ollenkaan! Korkeintaan kuopusta odottaessa vähän joskus etoi. Oireet tai oireettomus ei siis kerro yhtään mitään. Mä tahdon itse ajatella että raskaus sopii mun kropalle niin hyvin, että kaiken maailman oireilu on turhaa :Heartred :happy: Vaikka joskus minustakin tuntui "vähemmän raskaalta" kun kaikki muut valitteli ja voivotteli olojaan ja mulla ei ollut muutosta normaaliin olotilaan....

Mä täällä taustalla seurailen :) Kuopus kohta 7 kk ja ekoja synnytyksen jälkeisiä menkkoja vielä odottelen :) Jännä vaan että nyt just kuopus on sen ikäinen kuin esikoinen oli silloin kun kuopus "pantiin" alulle :grin Saas nähdä minkälainen ikäero loppupeleissä kakkoselle ja kolmoselle tulee. Lupa kun sille kolmannelle on jo tulla, mutta imetys taitaa vaan ehkäistä tehokkaasti. Esikoisella ja kakkosella on ikäeroa 1v 3kk ja nyt siis ollaan jo yli tuon kakkosen kanssa. Toivottavasti kuitenkin saataisiin kolmaskin pienehköllä ikäerolla :)
Eli tulispa ne menkat pian, mutta ei tarvis montaa kertaa tulla! :grin:p

Plussatuulia kaikille!!!

Sandy mukava kuulla että sinun raskautesi on aina mennyt suht oireettomasti, mulla nyt menossa rv 5+3 eikä oireen oiretta tällä hetkellä, siitähän pitäis olla tyytyväinen mutta mulla on vaan huolia, että onko kaikki hyvin.. :S

Tässä olis nämä minun "konstit"

* sinkki 15mg
* beko long (sisältää 600μg foolihappoa)
* e vitamiini 134mg
* d vitamiini 100 μg
* omega 3
* silloin tällöin c vitamiinia
* greippi mehu
* oviksen jälkeen punaviini

Näin aloitin alkuvuonna ja kahdessa kierrossa ovuloin, mies vielä jarrutteli

Sitten tuli kierto ilman ovista,jonka jälkeen vitamiinien lisäksi

* 3l vettä /pv
* liikuntaa lähes päivittäin
* maca (lisäsi muuten myös haluja)
* kaikinpuolin terveellinen, säännollinen syöminen

Ovulaatio ja plussa

Ja tosiaan siis mulla ainakin lievää pco: ta

Viima, odottele vielä, hyvin ehtii plussaksi muuttua :) dpo 14-15 luulis että jotain saattaisi jo näkyä!

Jm mulla lähes samalainen paketti tässä kierrossa! Se on kumma miten se maca vaikuttaa haluihin, en oo mikään frigidi kyllä ollut aikaisemminkaan, mutta nyt tuntuu että peto on irti :hilarious::dance018

Nyt ovistestin viivat on haalistuneet eilisestä!

Liitteet

• 1436709347061979784531.jpg
    1436709347061979784531.jpg
    241.3 KB · Katsottu: 161
Samaa kyselen minäkin kuin ellastina. Jos joku taas valaisis ja kertois tuosta macasta :) Hirveesti oppii uusia asioita täällä :grin

Macalla on hedelmällisyyteen vaikutusta, sitä saa jauheena ja kapseleina. Lisää energisyyttä ja antaa vauhtia makuuhuoneeseen, ei suositella jatkuvaan käyttöön vaan välissä pitäisi pitää jotain taukoja, ei sovellu ihan kaikille.

Esim. Cocivi maca. Eihän se hyvää ole mutta menee hyvin smoothien, jogurtin ym seassa. Tai sitten kapseleina. Jossain luki että tasapainottaa hormonitoimintaa.

Kaverin kaveri oli sen avulla onnistunut pitkän yrityksen jälkeen, siksi päätin kokeilla.

Takaisin