Onpa tänne nyt tosiaan tullut paljon plussia!

Onnea kaikille hirmuisesti! :) Erityisonnittelut Luckylle, kaiken maailman tarrasukat mukaan ja kunpa nyt sitten saatte ens vuonna käärön syliin
Puhuitte niistä raskausoireista... Mulla on kaksi loppuun asti mennyttä raskautta takana ja molemmat olivat hyvin vähäoireisia :) Esim sitä pahaa oloa en ole tuntenut ollenkaan! Korkeintaan kuopusta odottaessa vähän joskus etoi. Oireet tai oireettomus ei siis kerro yhtään mitään. Mä tahdon itse ajatella että raskaus sopii mun kropalle niin hyvin, että kaiken maailman oireilu on turhaa

Vaikka joskus minustakin tuntui "vähemmän raskaalta" kun kaikki muut valitteli ja voivotteli olojaan ja mulla ei ollut muutosta normaaliin olotilaan....
Mä täällä taustalla seurailen :) Kuopus kohta 7 kk ja ekoja synnytyksen jälkeisiä menkkoja vielä odottelen :) Jännä vaan että nyt just kuopus on sen ikäinen kuin esikoinen oli silloin kun kuopus "pantiin" alulle

Saas nähdä minkälainen ikäero loppupeleissä kakkoselle ja kolmoselle tulee. Lupa kun sille kolmannelle on jo tulla, mutta imetys taitaa vaan ehkäistä tehokkaasti. Esikoisella ja kakkosella on ikäeroa 1v 3kk ja nyt siis ollaan jo yli tuon kakkosen kanssa. Toivottavasti kuitenkin saataisiin kolmaskin pienehköllä ikäerolla :)
Eli tulispa ne menkat pian, mutta ei tarvis montaa kertaa tulla!

Plussatuulia kaikille!!!