Raskaaksi 2015

jm: ne on kato kaikki meidän maaliskuisten ketjuja. Ei oo erikseen laiettu maaliskuunmammoja :happy: Jokaiselle kuulle on tollanen oma "ryhmä".

Jm: sivusta seuranneena, oon lukenu et noi "maalismammat" ym ryhmät, joista tulee teksti sun nimimerkin alle, on jotain "salaisia ryhmiä" joihin liittymistä pyydetään ylläpitäjältä tms :) joku viisaampi osaa varmaan kertoo kuinka :)
Ja korjatkaa jos oon väärässä

Aijaa. Hahahahaaaaa eli siis todella tumpelo :grin

Kiitos ohjeistuksesta, ei päivää ettei oppisi jotain uutta :shy:

Siellä maaliskuisissa on se "plussan huumaa" mihin on tavallaan kirjoteltu niitä näitä :)

Lucky, toivotaan nyt et se vähä heittelee tässä alussa vaan! Eka säikähin että ei hele, nytkö se on jo mennyttä, mutta onneks se viiva alko siitä tummua. Ja digi piristi :)

jm, paljon onnea plussasta! :):Heartred

Mimulus, jospa se sieltä nyt tärppäis! :wink

Totoro, eiköhän se plussa sieltä vielä tule, jos vaan liian aikasin oot liikkeellä :) Mulla tuli dpo 13-14.

Mun tärppikonstit oli ihan se, että olin alottanu foolihapollisen vitamiinin jo huhtikuussa, vaihoin sen mammavitskuun juhannuksen aikaan. Sit me vaan touhuttiin fiilispohjalta, mutta onneksi sillon himotti hirveästi, joten peitto heilu tiuhaan :grin Ja koska ei vielä varsinaisesti yritetty, en ressannu ollenkaan! Ei ollu ees oviksesta mitään hajua, kun luulin ettei se ees heti renkaan jälkeen tulis :grin Kävi kyllä järkyttävä tuuri...

Mun täti sai ohjeet lääkäriltä että joka toinen päivä kun jos liikaa harrastaa niin siittiöitä ei ehdi tulla "paljoa" spermaan. Ja jos on yli 3 pv taas harrastamatta niin osa siittiöistä alkaa olee huonoja. Mutta vaikka joka päivä paukuttaa nii totta kai niitä siel on :D mutta joka toinen päivä on kuulma se paras väli

Hei, mitkä mammavitskut ja mistä? Mullon tällä hetkellä käytössä ihan vain jotain omega 3-kalaöljy-foolihappo vitamiineja..

Millier, mulla on Multivitan raskaus- ja imetys monivitamiinit :) ne on hyvät.

Ja niinku Sallahaa sanoi, että yrittäessä jo kannattaa syödä, foolihappoa aloin syödä jo viime marraskuusta ja monivitamiinia tammikuusta alkaen.. :)

Jasmin, myö touhuttiin joka päivä sillon ku panetti eniten (koska en ees tienny et ovis tuloillaan), mut varsinaisen oviksen aikaa taijettiin sattumalta just sillee joka toinen päivä :)

Millier, mulla apteekista Multivitan raskaus ja imetys, niissä on 500mikrog foolihappoo mut ei esimerkiksi A-vitamiinia ollenkaan :) Kantsii kyl vaihtaa siihen jo yrittäessä, eipä siitä haittaakaan oo! :)

Onnea lucky, sallahaa ja jm! :Heartred

Oviksesta sen verran, että laskurin mukaan mulla pitäis olla ovis tänään. Oon kyllä aika varma, että se oli jo kun tänään eikä eilen oo ollut mitään tuntemuksia. Seuraavana päivänä oletetusta oviksesta paikat oli normaalia kuivemmat, mutta nyt taas tuntuu että pitäis vähän väliä olla vaihtamassa pikkarit :grin nyt siis oletettu dpo3. Oli mikä dpo tahansa niin odotan ihan rauhassa menkkojen alkua. Ehkä :hilarious: ovisliuskatestejä olisi vielä muutama kaapissa, mutta pysyköön siellä :angelic:

Joo, mä söin noita samoja vitamiineja raskaudenkin aikana. Omega 3-kalaöljy-foolihappo + B D E lukee purkin kyljessä.. Nuokin loppuu kohta, joten täytyypä käydä palkkapäivänä apteekissa :)

Tein testin ja ihan puhdas nega..

Liitteet

• 1436691178618501042356.jpg
    1436691178618501042356.jpg
    863.7 KB · Katsottu: 195
Onnittelut plussasta myös jm!

Semmosta mietin, et ku monet listaa ton foolihappon noihin "poppakonsteihin", niin onko sillä siis jotain vaikutusta hedelmällisyyteen/raskautumiseen? Kun siis tiedän et sitä olis hyvä syödä jo ennen raskaaksi tuloa sen sikiön kehityksen kannalta, mut en oo kuullut et sillä itse tärppiin olis minkäänlaista vaikutusta...?

Ja vielä asuinpaikkakeskusteluun, tää kirjottelee Pohjois-Savosta. :)

Mulla oli niin vahva "raskausolo". En sitten plussannutkaan vielä.:crybaby2
kannattaako kuitenkin vielä testailla?
Vielä palaa pieni toivonkipinä raskaudesta.

Viima testaa vaan, ne viivat oli kuitenki niin hyvin näkyvissä.. :) jostain syystä digi vaan ei huomannu hcg:tä ehkä tarpeeks..

Joo mä kun sain sen keskenmenon nii meillä oli sen viikon aikana vaan kerran seksiä ja siitä tärppäsi (en edes tiennyt et ovis oli silloin koska ei yritetty lasta) mutta edellistä kerrasta olikin aikaa vähä pidempi aika joten mietin vaan että voi olla syy sekin keskenmenoon jos se tarttunut kaveri oli jo niin sanotusti huono. Toki sitä ei saa koskaan tietää mutta tuli vaa mielee :D

Takaisin