Raskaaksi 2015

Aphrael, harmi, kun teidän reissu meni mönkään. :sad001 Paranemisia nuorimmaiselle!

Sallahaa, olen kyllä jo päättänyt, että plussa sieltä sulle tulee :wink

Täällä kirjoitellaan pikkukaupungista Hämeestä.

Norappi, olen lukenut, että mökkeilyssä on taikaa :wink Älä vielä luovuta ❤️

Lankku: kyllä se kannattaa antaa aikaa itselle ja vauvalle. Sittenki pien vierottautuu rintamaidosta ni olkoon sulle plussa pian!

Tervetuloa huiskis!

Gagusa: on se nyt kiva!

Tein ovistestin äsken. Viiva vaan tummenee! Mä en tiedä oikeesti mitä tää on. Eikö keltarauhashormoni pidä raskautta yllä ennen istukkaa? Vai oonko mä ihan väärässä ja lukenut jotain humpuukia? :hilarious:
kaikkea sitä alkaa kuvittelemaan vauvan toivossa...:arghh:
alimman testin tein tänään klo.12 ja unohdin sen kokonaan. Ylimmän tein eilen. Eilisessä pidätin noin 5-6 tuntia ja tuon tän päiväsessä pidätin vain 1-2h..

Liitteet

• 20150709_153448.jpg
    20150709_153448.jpg
    286.1 KB · Katsottu: 180
Norappi, elä vielä luovuta! Koita nauttia mökkeilystä ja anna fiiliksen viedä, eihän sitä tiiä jos innostutte muuten vaan touhuilemaan :wink

Viima, mä käytin ensin noin neljä vuotta Yazeja, koska kierto ja menkat oli mitä sattuu. Sitten vaihoin Nuvaringiin ja se oli mulla jotain 1,5v, lopetin kesäkuun alussa taukoviikon jälkeen. Munkin naama rasvottu aluks ihan sikana, nyt vähä ehkä tasottunu. Musta tuntuu et mun mieliala on vaan tasottunu, olin aika hirviö kun käytin hormoniehkäsyy :grin

Huiskis, tervetuloa ja pikaista plussaa! :) Mulla on ollu semmonen pieni vauvakuume pitkään, mutta nyt tän tjoittailun/yrityksen (sekä ehkä vähän tän foorumin :grin) johdosta räjähtäny käsiin. Eipä juuri mikään muu pyöri mielessä, aamulla aattelee ekana monesko kp ja dpo, sit vasta tulee viikonpäivä :rolleyes:

Ja Myylle paljon kiitoksia tsemppaamisesta :Heartred Joku hormonijuttu tässä nyt on menossa ku meinas tulla iha itku! :grin

Jatkan kyllä testailua:)
On kyllä jännä. Kaikki oireet viittas selvästi ovikseen. No, testaamalla se selviää:rolleyes:
kiva kuulla, että sullakin sallahaa oli samanlaista yazien lopetuksen jälkeen. Tää on jotain ihan kauheeta :depressed:

Tervetuloa Huiskis! :)

Mähän söin minipillereitä esikoisen jälkeen sen puoli vuotta, kunnes maaliskuussa vaihdoin ne e-pillereihin jotka lopetin sit toukokuun lopulla. Yk 2 täällä siis menossa :) En oo oikeestaan huomannut sen kummempia muutoksia, ehkä finnejä tullut muutama..

Täällä kirjoitellaan Oulun suunnalta :)

On. Kp 13. Taitaa ovis kolkutella oven takana. Samaa terävää nippailua tuntuu kuin viime kierrossakin. Nyt tuntuu vasemmalla puolen kun viimeksi tuntui oikealla. Limoja vain ei kovin runsaasti nyt ole.. Tänään tehty ovistesti ja melkeinpä plussa. Laitan kuvan kohta puhelimella siitä. Meillä pupuillaan aikalailla kolmen päivän välein, viimeksi eilen. Mietin riittääköhän tuo nyt jos tänään sattuis oleen ovis ja pupuiltiin eilen ja vaikka huomenna? Mua niin jännittää miten tässä käy! :nailbiting:

Oho. En lukenutkaan sun tuota aijempaa viestiä loppuun. Siis kyllä mä ainakin huomenna vielä pupuilisin :) ja jos maistuu enempi, niin miksei tänäänkin :angelic:

Viima, mulla oli renkaan lopettamisen jälkeen muistakin oireita, joita luulin eka "vieroitusoireiksi". Ne tosin osottautukin ovisoireiksi, tulivat vaan järkyttävän voimakkaasti! Kävin siis muuten gynellä ja siellä sattumalta todentui, että ovis oli tappahtunu. Kuvotti, pyörrytti, mahaa turvotti, häpyhuulet oli turvoksissa, oikealle alamahaan sattu melkeen kolme viikkoo, nännit oli tositosi (ja on edelleen hieman) arat ja panetti_ihan_koko_ajan :grin Oireet oli pahimmillaan viikon ajan. Huh, jospa se johtu siitä että en oo kuuteen vuoteen voinu ovuloida, eikä seuraava ois ihan niin raju, koska olo oli aika karmee!

Oho! Heh, mulla ei ihan noin pahoja ole ollut :grin
Mä en kyllä enään pillereihin koske...yäk.
Haluan ainakin kaksi lasta ja muutenkaan mulle ei pillerit oikeen sopineet :grin

Mulla ei testien mukaan tällä hetkellä ole ovista, mutta pupuillaan silti joka toinen päivä varmuuden vuoksi, varsinkin kun miehellä loppuu reissaaminen työn takia!:Heartpink:smiley-bounce012

Myy aivan ihanaa kun pääsitkin näin nopeasti sinne leikkaukseen!!! Tsemppiä ja kaikkee hyvää <3

Lucky kyllä siinä väriä näkyy! Jospa pieni pysyis tosi tiukasti kiinni loppuun asti. Liimaa ja tarroja siis matkaan :)

Takaisin