Raskaaksi 2015

No tottahan toki jokainen ymmärtää jos on lapsia ennestään jo. Sori, itse en ajatellut tätä asiaa kun ei ole vielä yhtään lasta. Ja puhuinkin tuossa nyt tilanteista joissa on mahdollista. Jokainen varmaan osaa nyt käyttää sitä tervettä järkeä ja tietää omat tilanteet ja plääplää.
Ei se multa ole poissa, jos halutaan vain oviksen aikaan panna. Kunhan sanoin. Tuntuu vaan et sillon oviksen aikaan se on just vauvva tehtailua ja seksiä ei muulloin ole.
Mun mielipide ja tästä on turha kenenkään ottaa ihteensä. Jokainen tekee niinkuin ite haluaa. Mikä minä oon ketään käskemään, se oli vain sellanen ohi mennen kysymys. Ei tartte numeroo tästä tehhä.

Me kyllä pupuillaan säännöllisesti kierron ajan, aina silloin kun siltä tuntuu. Kun ei vauvaa ole kohta puoleenvuoteen kuulunut niin otin ovistestit käyttöön, jotta tiedän että keho toimii. Ei olisi täälläkään varaa ostaa pelkkiä digejä niin siksi ostan halppis liuskoja ja kun ne näyttävät plussaa, varmistan digillä. Viimekierrossa meni siis kaksi digiliuskaa. Teen myös vuorotyötä niin on se kiva tietää jos ovis on juuri sillon kun ei välttämättä jaksaisi, mutta sitten harmittaa vietävästi jos menee sen takia ovis ohi :) se tavallaan on vauvantekoa, mutta meillä ei kuitenkaan harrasteta seksiä, jos ei jompikumpi halua. Vaikka en jaksaisi niin kyllä tuo mies mut haluamaan saa ja toisteppäin eli ei mitään pakkopullaa vaikka vähän pakosta pupuiltaisiinkin joskus :D Näin meillä!

Niin ja viima veikkaan että lh huippusi on ollut niin nopea, ettei se testiin ole ehtinyt piirtyä. Jos ei tärppää niin suosittelen testaamaan 2x/vrk ensikierrossa:)

Oliko kellään kokemusta pregchecin lisukatesteistä? kuinka aikaisin näyttää positiivisen tuloksen? Mulla huomenna dpo11 niin mietin uskallanko sillä testata vai testaisko saman merkkisellä kun tänään.

Vaikka kuinka testaa, voi ovisplussa jäädä huomaamatta. Minä testasin liuskatesteillä ja digillä useana päivänä, kunnes testit loppuivat joskus kp 16 paikkeilla. Normaalisti ovis oli kp 12 - kp 14. Ehdin jo murehtia, että koko ovulaatiota ei edes tapahtunut, mutta miten väärässä olinkaan. Ovuloin siinä kierrossa meinaan kahdesti. :D Todisteena nuo kaksi vauvaa ähisevät vieressä.

Eikä se seksin määräkään ole aina oleellista. Meillä sitä oli tuossa kierrossa tasan kaksi kertaa. Eli teet niin tai näin, plussa tulee tasan silloin, kun on sen aika. :)

Täällähän oli tullu haamulaiset luckylle ja Junibealle, vahvistumista ja varovaiset onnittelut! :)

Beisla, mökkeily kuulostaa hyvältä. Toivottavasti saat kunnolla rentoutua siellä. :happy:

Pahoittelut Elysseille! :sad001

Uusiakin oli tullu, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Täällä tehtiin tänään vielä cb:n digin ja näytti Raskaana 2-3. :happy: Tänään lähdetään sitten mökkeilemään mun vanhempien kanssa. Hyvää loppuviikkoa kaikille ja plussatuulia! :)

Niin ja jos joku haluaa päivittää listaan niin mun l.a. on 12.3. Kiitos!

No tässäpä olis... :oops:
muoks* ylempi on promatris one step jolla oon testannyt nyt joka päivä, ja alempi pregcheck.

Liitteet

• 4745.JPG
    4745.JPG
    151.6 KB · Katsottu: 183
Elyssei pahoittelut kp 1 :( ehkä pieni tauko täältä tekee ihan hyvää välillä.

Junibealle paljon onnea! :) nyt vaan digiä kehiin ja mars maaliskuisiin!

Mäkin tein digin aamulla ja näytti raskaana 2-3 eli oli onneksi viikot noussut. :)

Takaisin