Raskaaksi 2015

Mulla pitäis alkaa menkat 19-23.7, mutta toivotaan että niin ei käy :p Viime kierto oli 35pv ja sitä edellinen 29pv niin saas nähä miten käy tällä kierrolla:shifty:

Pillerit tosiaan lopetin 2kk sitte ja kuukautiset tuli 3pv lopetuksen jälkeen, ja kesti noin 3pv. Siitä eteenpäin pienen pientä tiputtelua noin viikon? Edelliset menkat kesti about viis päivää ja jatkui parin päivän päästä tiputtelulla alkkareihin ja vessapaperiin pyyhkiessä:shifty:
Nyt vaan pitää toivoa tärppiä ja koittaa malttaa odottaa testin tekoa!:arghh:

Mullakaan ei kuivaa kautta ollut ollenkaan ja lämmöt romahti dpo 8 ja 9 jonka jälkeen ne taas kohosi 36.5.. siis huvikseen oviksen jälkee illalla aloin kainalosta mitata lämpöä ku viime plussassa mun lämpö oli 36.9 ja 37.2... :D Täällä ei muita oireita...väsyttänyt tavallista enemmän muutaman päivän ajan

Mua alko nyt vaivaamaan yx asia..
Mitä jos mulla ei ollutkaan ovis sillon kun miehen kanssa pupuiltiin?! Mun kierto oli ennen pillereiden lopetusta ja vielä toukokuussa 29pv, ja viime kuussa oli 35pv ja "tikutin oviksen" joskus 1-2.7.
Me kyllä pupuiltiin ennen ovista noin viikon ajan joka toinen päivä, ja tikkujen mukaan oviksen aikaan kahtena peräkkäisenä päivänä. Ja mä tyhmänä en kirjottanut ovistikkuihin päivämääriä, kun olivat siistissä rivissä hyllyllä, mutta hetken ovishuumassa heitin tikut roskiin:smiley-angry017
Äsken mä kaivoin ne roskista (olivat tyhjässä limpparipullossa) ja koitan bongata niistä oviksen. Mä kyllä tarviin teiltä hän apua! Näättekö te tässä plussaa?!:nailbiting:

Liitteet

• 20150708_145525.jpg
    20150708_145525.jpg
    970.6 KB · Katsottu: 168
Tässä vielä kuvaa noista viimesimmistä tikuista:arghh:

Liitteet

• 20150708_145544.jpg
    20150708_145544.jpg
    308.1 KB · Katsottu: 151
Tsemppiä teille muille plussaamisiin! :)

Eiköhän tää ollu sit tässä meikäläisen osalta, ei taija tulla maalisvauvaa meille. :sad001 Aamulla seksi sattu just samalla tavalla, miten se sattuu ennen menkkoja. Siitä asti ollu alamaha kipee. Ei vaikuta hyvälle, vaikka onhan täs varmaan vielä pari päivää ku niitten pitäs alkaa. Ei mulla oo mitään oireitakaan... Työnsin sen testinkin jo kaappiin piiloon, säästyypähän ens kiertoon. Ärsyttää ja itkettää ja harmittaa, vaikka olihan tää vasta eka "yritys" :sad001

Kp 26/? dpo 10-11

ÄÄÄÄÄÄ! :banghead:
Eikö oikeesti näy? Mulle se näytti plussalta tai siltä että ovis tapahtuu ihan kohta...:sad001

Siis älä muhun luota, en oo kovin kokenu näissä asioissa! Mutta mun mielestä testiviivan pitää olla vähintään yhtä vahva ku kontrolli viivan. :S mut jos noi on haalistunu vaa paljon?

Viima: munkaan mielestä ei näytä plussalta.. kuivuttuaanhan nuo viivat tahtoo viel ävähän tummua, ja kyllä testiviivan pitäis olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan.. mikä kp sulla on nyt menossa? Onko sulla yleensä mitään ovisoireita?

Tällä hetkellä kp20! Mua sattu alavatsaan tuon tummimman "plussa" aikoihin todella kovasti ja pupuilun jälkeen tuli kananmunanvalkuaista muistuttavaa limaa?o_O siksi mä olin niin varma plussasta:arghh:

Viima ovistikuissa pitää olla testiviivan vähintään samanvahvuinen väriltään kuin kontrolliviivan. Noista ei kyllä minunkaan mielestäni mikään ole plussa :/

Voih..:sad010
Eli todennäköisesti mun oikea ovis on mennyt ohitse, eikä hedelmöittymistä ole tapahtunut, koska pupuiltiin viimeksi viikko sitten:shifty:

Takaisin