Raskaaksi 2015

Lucky, onko apteekin testi? :) En oo ikinä saanu niihin viivanpaikkaa näkyviin, mitä jos tuo on haamu??:rolleyes: testaa huomenna!

En oo minäkään saanut viivan paikkoja... eikä enää oo entisiä kuvia ekoista plussa kierron testeistä

Öö, pitääkö sen virtsan olla siellä rakossa neljä tuntia vai edellisestä virtsaamisesta neljä tuntia? Mä jotenkin aattelin tuota jälkimmäistä.. Kävin töistä lähtiessä kahden aikaa vessassa eikä mulla ees oo hirvee hätä :eek:

Totoro, mä käytän Folireniä foolihappolisänä.

Sallahaa, mäkin testasin tässä kierrossa Predictor earlyllä. Testasin neljä päivää ennen oletettuja menkkoja ja näytti vaan tosi haaleaa viivanpaikkaa kun apteekin testillä tuli jo selkeä viiva. Että älä lannistu vaikka tulis tosi tosi haalea viiva! :)

Lucky, mäkin nään siinä jotain. Mäkin oon aina saanu apteekin testillä tosi selkeen nega sillon kun en oo ollu raskaana. Huomenna tai ylihuomenna uusiksi, jännää! :nailbiting:

Tässä vielä vertaus kuvaksi kun vasemman puoleinen on viime plussasta dpo 15 pc:n testi ja oikean puoleinen nyt dpo 13 tehty apteekin oma... on siinä eroa :)

Liitteet

• 1436286762624.jpg
    1436286762624.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 179
Täälläkin mua oli kaipailtu, oon taustaillut viime päivät. Nega löi aika maahan, mutta nyt taas parempi fiilis.

Taikatuuli, oon suunnattoman pahoillani että kävi noin. :sad001 Voimia teille rankkaan aikaan. :hug013

Pahoittelut tädistä Minni, Ilpuri ja vielä jos jonkun unohdin. :sad001

Tervetuloa Naskali! :greet025

Mira pahoittelut taukokuusta, niinpä useimmat klinikat on kiinni. :sad001 Meilläkin saattaa tulla taukokuu, lomista johtuen.

Pepe onnea hyvistä ultrakuulumisista. :)

Tintti, hurjasti onnea! :wav

Lucky, kyllä siinä jotain näkyy, vahvistumista! :grin

On. Lähdetään huomenna mökille, niin varmaan käyn vaan lukemassa ja tykkäilemässä viesteistä. En malta kokonaan (varmaankaan) pysyä foorumilta pois, mutta yritän vähentää täällä käymistä. Viivytään kolmisen viikkoa.
Oon 99% varma että menkat alkaa ens viikonloppuna. Enää se ei harmita niin. Ihan jokainen raskausoire on hävinnyt, joten kyllä se taisi vaan olla ovis myöhässä. Kp34/28-32

Minä tein äsken sekä raskaus- että ovistestin.. laitoin kuvat tonne plussa vai ei ketjuun.. r-testissä näkyy ainakin viivanpaikka.. tai oisko ihan haamu peräti.. ainakin hieman kuivahdettua on haamulainen.. tänään dpo9, joten on turhan aikasta tehdä kyllä lopullista diagnoosia.

Mukavaa mökkeilyä Beislalle :Heartred
luckyn testissä näkyy hailura viiva, kuivuttuaan paremmin.. vahvistumista sille :Heartred

Täällä taas uusia plussia sadellut! Onnea :Heartred

Kyllä tuossa Lucky mielestäni haamu näkyy, enkä kyllä ole itsekään noihin apteekin testeihin saanut mitään viivaan vivahtavaakaan. Vahvistumista! :hello2

Mulla on enemmän ja vähemmän esikoisen yrityksestä lähtien (yli 3 vuotta) ollut käytössä mammavitamiinit, ensin raskaustoiveen, sitten raskauden ja lopulta imetyksen vuoksi. Ja kun tätä kakkosta alettiin toivoa jo ennen imetyksen lopettamista, niin varsinaisesti mitään taukoa ei vitamiinien kanssa ole ollut. Mitä nyt välillä olen unohtanut niitä ottaa. Tuossa purkissa mikä nyt on pöydällä näkyy olevan foolihappoa 500 mikrog.

Pahoittelut Minnille kp1:stä. Plussataanpa nyt sitten tästä kierrosta! :)

Beislalle rentouttavaa mökkeilyä! Vaikka vielähän sitä toivoa on, jos ei menkat ole alkaneet...

Itse olen tykännyt P.C. eli Period Calculator -appsista.

Ja ikäerosta oli myös puhetta... Meillä mies 7 vuotta vanhempi. Pääosin tuntuu kyllä, että ikäero olisi toisinpäin :p

kaakao kp 5/23-28

Junibea jotain siinä näkyy. Vahvistumista!

Äh, ahdistaa. Koskahan itse testaisi? Haluaisin vasta kun menkat on oikeasti myöhässä. Ensi lauantaina kuitenkin olisi tarkoitus viettää kosteata iltaa ja vielä sellaisessa seurassa, jossa en haluaisi jarrutella "turhaan" . Näiden ihanien ja läheisten ihmisten kanssa en ole käynyt ulkona varmaan pariin vuoteen enkä tiedä koska seuraava kerta taas tulee... la olisi kuitenkin vasta dpo 10. Mutta niinhän sitä sanotaan että ennen plussaa ei voi elää raskaana olevan elämää? Eikä tässä vaiheessa olisi haittaakaan jos muutaman siiderin ottaisikin?

Moikka vaan kaikille! Oon ihan uus tällä palstalla, mutta mukana oon ollut lueskelemassa jo useamman kuukauden :happy: Nyt on menossa toinen yk kun ollaan miehen kanssa "yrittämällä yritetty" esikoista. Pillereitä söin noin 4 vuotta (yaz) ja ne jätettiin pois 14.5 ja kahdet menkat ovat jo tulleet luomuna! Viimeiset alkoivat 19.6 ja tikutin oviksen 1-2.7 ja luonnollisesti silloin pupuiltiin :angelic: nyt vaan toivotaan tärppiä!:p

Viima, tervetuloa!

Kaakao, en usko että meillä on toivoa koska ainoa inssi tehtiin tsägällä siihen aikaan kun normisti olis ovis. (Juhannus painoi päälle.) Ovislimat tuli vasta viikon päästä, eli sinne ei kyllä sitkeäkään simppa jaksa. Ehkä se aukiolotutkimus säikäytti kropan. Limoista laskien menkkojen pitäis alkaa la tai viimeistään su. Jos ei ala, sitten testaan. Tuun kyllä kertomaan kun tulee kp1. :)

lucky, minä näen siellä kyllä jotain :) Toivotaan parempia viivoja näkyväksi piakkoin! :)

Jospa minäkin ilmoittaudun tänne vaivihkaa kuumeilemaan taas. Minulla on 1-vuotias poika ja toinen lapsi olisi haaveissa. Silloin kun esikoista tehtiin kuumeilin Raskaaksi 2013 -ketjussa, onkohan täällä ketään tuttuja niiltä ajoilta uudelleen kuumeilemassa?
Vauva-/taaperoarki on pitänyt niin kiireisenä, että kunnolla ei olla vielä päästy / jaksettu alkaa yrittään. Enemmänkin ollaan vähän koitettu sihdata sinne päin suunnilleen ovulaation aikaan ;) Ovulaatiota olen kyllä tikuttanut marketin tikuilla muutaman kuukauden ajan. Kummasti sitä alkaa taas vain tarkkailemaan huomaamattaankin "oireita" ennen kuukautisia ja nostattaan toiveita :)

Lueskelen teidän juttuja tässä pikkuhiljaa ja tutustun teihin sitä kautta.
Kiva taas kuumeilla!!!

BeNe mä muistan sut! Ite siirryin sieltä Raskaaksi 2013 -ryhmästä silloin sit helmikuisiin. :) Tervetuloa vaan tänne!
Ja tervetuloa Viima myös!

Onnea taas plussista! Toivottavasti Luckynkin testi muuttuu aamulla selkeäksi plussaksi.

Beislalle mukavaa mökkireissua!

On: Mä alan jo olla malttamatton, tää kierto pitäs vielä malttaa olla iisisti, mut sitten.... Oon jo miestä ruvennut valmistelee et ens kuussa sit sitä seksiä pitäs olla enemmän... Ja ehdotin miehelle esim sitä foolihappoa "miks mun sitä pitäs syödä" "noku siitä vois olla apua vauvan saamiseks" "eikös se seksi auta siihen...?" :D Mut edistystä et mies lähtee edes tolla tasolla ja ton verran puhumaan aiheesta verrattuna siihen et aiemmin asenne on ollu lähinnä "ei ei en ei en ei ei"... :)

-Tyttötiikeri kp 6/30, taukokierto-

Takaisin