Raskaaksi 2015

Tervetuloa uusille munkin puolesta! Mukava kun on paljon samassa tilanteessa ja samoilla fiiliksillä olevia :)

Luckyn viivoille vahvistumista! :)

Tyttötiikeri, mäki ostin nyt jo varuilta foolihappolisää, mitä meinaan kyllä syötättää miehelle jos tästä kierrosta ei nyt tärpänny :)

On. Hyvin kevyitä menkkajomojen tapasia havaittavissa? Tuntuu kyllä eri tavalla ku mitä tähän asti ennen menkkoja ollu, ja nyt vasta kp 25 (dpo 9-10). Voihan se olla et luomumenkat tuntuu erilaisille, mut en tiiä mitä tää on... Toivottavasti ei vihjaile menkoista :( Nännit ollu arat sieltä ovista edeltäviltä päiviltä asti. Tiiän että petyn kovasti jos täti tulee, vaikka nimen omaan piti olla asenteella, että ei oo kiire ja tässä vasta tjoittaillaan... :(

tyttötiikeri, sehän kuulostaa hyvältä että keskustelu miehen kanssa on edennyt pelkkä eitä pidemmälle :D

sallahaa, Kuka tietää mitä sieltä on tulossa ;) Toivottavasti täti suvaitsee pysyä poissa :)

Mun pitäis tehdä koulujuttuja, mutta ei huvita... Mies on tyhmä tänään, sillä on joku känkkäränkkäpäivä ja tietenkin se on vaan mököttäny mulle. Jotenkin ei vaan tänään ois jaksanu, täytyy nyt yrittää rutistaa noi pari viimeistä kurssijuttua kasaan, että saa arviointiin vielä huomenna ton kurssin, että sais arvosanankin siitä :D Oviksesta ei vielä testeissä tietoakaan kp 5 antoi hienot viivat, mutta kp6 ne lähti jo haalistumaan ja kahteen päivään ei oo tullu juuri minkäännäköisiä viivoja koko tikkuihin, turhauttaa kun oviksen pitäis olla jo ovella :/ Eipä siinä mieskin on yövuorossa, että aika hiljaista olis muutenkin makkarin puolella...

dpo10 testi. ei oo kovin vahvistunut, mutta toisaalta edellisen tein illalla niin ei oo kulunut edes vuorokautta.

Liitteet

• 4738a.jpg
    4738a.jpg
    135 KB · Katsottu: 203
Junibea, kyllä siinä tosiaan hailakka haamu näkyy. Eiköhän se siitä ala vahvistumaan, onnea matkaan! :)

Tervetuloa uusille!

Hienoja haamulaisia luckylla ja junibealla, oliko muillakin? :)

Beislalle hyvää ja rentouttavaa mökkireissua! :)

On. Kp30/32 ja tuhruaa minimaalisesti edelleen. Dpo 8 alkoi ja yhä vaan, niukempana ku ennen. Nyt dpo 12. Ei mitään kipuja, vähän ajoittain jomottelee. Etovaa oloa on päivittäin ollut pari päivää. Liekö se täti lähistöllä ja sitä oireilen :D

Hileinen kp30/32 dpo 12 yk11

Lucky kyllä se niin näyttäis olevan, että siellä joku on rakentamassa yksiöö! Melkein voisin jo Onnitella ;)

Lucky: viivat vahvistuu! Mikä dpo /kp menossa?

Itellä alkaa ajatukset pyöriä testeissä kans :) aika jännä vaikutus tällä foorumilla ja testien tihrustamisella :) en oo testejä ostanu aiemmin mut tänään kaupassa käväisi jo mielessä.

Voi, kyllä se lucku vahvistuu!! (: ♡ toivottavasti pysyy matkassa ♡
Junibea, kyllä mun mielestä ihan selvästi on väriä, toivottavasti vahvistuis (:

On. Tänään kp.30, dpo.15 eikä tätiä näy, eilen luulin jo että alko kun aamulla ja päivällä tuli pariks minuutiksi aika voimakas menkkajomo muttei mitään.. ja outoa on se että jokasessa aikasemmassa kierrossa on valkovuoto runsastunu kunnolla ennen menkkoja ja oikeen paksua, niin nyt kun olis jo pitäny alkaa nii eilen muuttu valkkarikäsite ihan toiseksi, mulla ei tule valkkaria, vaan ihan niinku vettä olis 0.o ei yhtään limasta tai tahmeeta eikä valkosta vaan ihan niinku vettä 0.o onko muilla ollu tällain?

Ps. Jos muistan huomen aamulla niin testaan (: apua!

Kp.30/27-44 dpo.15 yk.3

On mulla muitaki oireita mutta en tiiä että liittyykö ne sitte samaan asiaan ollenkaan vai vaan tädin tulemiseen?
Pääkipua jo kolmattapäivää, kauhee tuskahiki ollu kans ja äkillisiä pahaolokohtauksia, tissikipua ja nyt puuttuu se nännikipu mitä aina ennen menkkoja on.. ja meijän karvavauvat käyttäytyy ihan oudosti, kokoajan nukkuu päällä ja eilen alottanu sellasen että normaalisti ne tassuttaa pari kertaa päivässä niin nyt on kokoajan tassuttamassa vieressä tai päällä ja eilen illalla ja nyt aamulla on tassutellu mun mahaa vaikkei koskaan ennen oo sellasta tehny 0.o ja ukkeliki ollu hassu ku se pitää nuita karvavauvoja sylissä ihan niinku vauva olis sylissä vaikkei se yleensä sillai niitä kanna :D

Takaisin