Raskaaksi 2015

Tintti onnea! <3 mulla 4+3 ja kans tullee menkkajomoja välillä ja jotenki automaattisesti sitä juoksee vessaan että alkoko vuotaan :D

Tintti onnea! :)

Täällä ei tarvinnu testata, pupuilu hoiti hommansa :D tänään lasken siis
Kp1/38

Lucky, koskas sieltä tulee testikuvaa? :rolleyes:

Tintti, paljon onnea täälläkin! :happy:

Pahoittelut Minni, olkoon tää teiän kierto!

Huomenta!

Onnea plussanneille <3 ! Ja pahoittelut kp1:lle :/

Joku kyseli onko paljon ikäeroa mieheen. Meillä 10 vuotta. Välillä tuntuu että ollaan kuin vakka ja kansi toisinaan se on ihan eriplaneetalla :)

Beisla vinkkasi kirjanpitoa kun on niin sotkuinen kierto.. Juu, kirjasin aiemmin kalenteriin, kunnes täällä luin jonkun tekstistä womanlogista. Se lähti käyttöön heti viime kuun alussa jo. Mutta se ennustaa kyllä ihan mitä sattuu :) :) :)
Mulla on olevinaan tärppipäivät koko kuukauden poislukien kaks ekaa vuotopäivää :) aaahahaaa
Ja menkat se ennustaa myös ihan miten sattuu, johtuen tästä sekavuudesta, eli kierto on mitä on.
Harmi kun ovista en tunne enkä osaa sitä ennustaa. Kp on nyt 20 tai 26 kun mulla alko "niukat menkat" ja sit oli välipäivä ja sit alko oikeet menkat. Niukat vuodot oli 5pv, välipäivä ja sitten 9pv kesti ns. Oikeet. En tiijä itekään miten näitä tulkitsisi, on niin mystinen tää roppa ettei sitä pysty ennustelemaan. Peittoa heilutetaan melkeen joka päivä, mutta isännällä et välttämättä laukeemista tule joka kerta.

Keväällä kävin yksityisellä gynellä ultrassa et kattoo onko sielä kasveja ym rehottamassa ja kaikki oli ok. Mene ja tiedä.

Onko foolihappoa syövillä käytössä normi foolihappo/vitamiini vai se femibion raskaus?

Totoro kp?dpo?//17-35, yk5

Onnittelut tintille :)

On. Ällövaroitus ja anteeksi tarkasta selityksestä :shy: mullon pöksyt märät nyt kahdesta kohtaa o_O Edessä kuivunutta valkkaria ja sit vähän taaempana märkä läntti jossa myös niinku tuoretta valkkaria. Mulla on myös ilmeisesti menkoista tullu joku kipee hiertymä alapäähän, liekö sillä vaikutusta o_O ja aamulla tuli jotain kirkasta limaa paperiin, en tiiä oisko ollu ovislimaa? En saanu eilen niitä testejäkään ostettua, pitää käydä tänään hakemassa..

Paljon onnea Tintti pienestä kyytiläisestä! :) Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Minnille harmittelut menkoista :( Pää pystyyn ja päättäväisesti kohti uutta kiertoo, jospa se jo seuraavasta tärppää! :)

Totoro kokele ladytimeriä :)

Millier hiertymä/mun kohdalla ihan haava menkkojen aikaan on tuttua! Niin perskutan kipee ja inhottava :( muuta en osaa kyllä sanoa oudoista vuodoista :O

Sallahaa toivotaan parasta, pelätään pahinta :)

Hei onko kellään kokemuksia Predictor Early r-testistä? :) Jopa kuus päivää ennen menkkojen poisjääntii pitäs antaa plussaa 76%:lla raskaana olevista... Saa nähä uskallanko tekeen ton torstaina ku ois dpo 11-12 :)

Sallahaa mä tein semmosen tällä kierrolla! :) koitan laittaa kuvan jos löydän. Tein sen kolme päivää ennen oletettuja menkkoja ja haalee plussa tuli.

Tässä on pc ja predictor early :)

Liitteet

• 1436271037209.jpg
    1436271037209.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 199
Kiva kuulla, että on muitakin joilla on hieman enempi ikäeroa :) Ja myös niitä, jotka ovat melko pian ruvenneet miettimään jälkikasvua.

Joku täällä mainitsi myös, että olisi hyötynyt tämänkaltaisesta vertaistuesta muutettuaan uuteen kaupunkiin. Itsekin olen noin puolisen vuotta sitten muuttanut miehen luokse melkeinpä toiselle puolelle Suomea, enkä tunne täältä oikein vielä ketään.. Ja kun en tosiaan ole vielä halukas juttelemaan lähipiirin kanssa tästä aiheesta niin ihan parhautta kyllä tämä foorumi!

Ihana oli muuten tuo Minnin miehen piristys, repesin itsekin täyteen nauruun :D

Pitäisiköhän munkin harkita vitamiinivarastojen päivitystä? Syön tällä hetkellä tavallisia monivitskuja ja omega3. Vaikka turhaan kai mä näitä vielä mietin, mutta täällä ei tää kuume ainakaan laannu..
Voin kyllä vaan kuvitella, kuinka tuo oma isäntä reagoisi, jos sille ehdottaisi jonkinlaisia lisiä. No, jos tarve tulevaisuudessa vaatii niin jauhan vaikka pillerit omakätisesti ja pistän juoman sekaan. Kuulostipa kieroutuneelta :D

Naskali kyllä se on sillälailla, että tämä vauvakuume on melekonen sairaus :D ei sitä tuskin laantumaan saa kun se on alkanu ennenkö oma pikkunen on sylissä jos sillonkaan :D Konstejahan on vaikka ja mitä!
Me tehtiin niin, että aluksi ei mitään, muttakun tärppi ei tullut niin alettiin miettiin kepulikonsteja :) toki niilläkään ei vielä olla aikaan mitään muuta saatu kun sitä paskaa, mutta ehkä joskus lapsikin;) sitä foolihappolisää suositellaan kyllä 3kk ennen yrityksen alkua :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin