Raskaaksi 2015

Minni, pahoittelut negasta! :sad001 Mut suosittelen kyllä tänään hakemaan jonkun toisen testin. Tädillä ei oo sinne asiaa! Mä en oo noita lämpöjä mittaillu mutta olosta kyllä huomaa että lämmöt on ollu koholla... :shy:

Junibea, toivottavasti sun tuntemukset enteilis plussaa! :)

Kaakao, tsemppiä uuteen kiertoon! Ihanaa, että sait nauttia häistä. :happy:

Haiidi, turvotus täälläkin on iltaisin aikamoinen. Normaalistikin sitä on jonkun verran mutta nyt on jotenkin paljon pinkeempi masu.

Täällä tehtiin vielä varmistustesti tänään ja tuli jo aika hyvännäköset viivat! :happy: Ehkä nyt voi jo luottaa että raskaana tässä ollaan. Plussatuulia nyt ihan kaikille! :talk017

WP_000495 (2).jpg

Lissu kp 33/33, rv 4+2

Minnille pahoittelut negasta.:Heartred Minäki kehotan tekemään toisen merkkisen testin kun noita ei oo kovin paljoa hyvää kuullut..
Lissulla on jo mahtavat viivat.. nyt uskaltaa kyllä luottaa jo tulokseen :grin

).( pinkeä olo rinnoissa jatkuu, repäisykiviyt munasarjoissa jatkuu myös..Vilunväreitä.. flunssa iskemässä :sad001 kurkussa on yskäinen olo ja pientä nuhaa.. on se että kesälläkään ei terveenä olla kauaa.. aina joku perheestä sairaana.. tänään dpo 8. Aika matelee.

No voi höh. Onpa tylsää, että tuli puhdas nega. :( mutta tosiaan, jos ei menkkojakaan, niin sehän voi olla vielä aikaista plussalle? Tai tosiaan, jos ei niin toivotaan pikaista uuden kierron alkua ja uutta matoa koukkuu! ;) tsemppii sulle Minni ja kaikille muillekin tietty, Sallahaa, Junibea, Waterlily, Santra ja ketä teitä nyt oli. On jo niin monta jännäilijää täällä, etten meinaa perässä pysyä, kun tällä hetkellä enempi täältä taustalta seurailen ja välillä jotain huutelen ja tykkäilen. Mutta, onhan mukavaa seurailla teitä ja oikein itsekin jännittää teidän puolesta, joilla teistailut lähellä! Ekan lapsen aikana ei tullut mulla edes mieleen, että vois johonkin foorumiin liittyä. Olimme just muuttaneet vieraaseen kaupunkiin, enkä tuntenut ketään. Silloin olisi ollut paikallaan jutella samassa tilanteessa olevien kanssa.. Tai ylipäätään jonkun aikuisen. :D

On. Nyt mulla kp 12, vielä ei tunnu juurikaan ovulaation merkkejä, mutta luulen että muutamassa päivässä alkaa tuntumaan. En ajatellut alkaa tikuttamaan, kun voimakkaasti olen ne aina tuntenut. Kreippejä olen kyllä joka päivä syönyt, katsotaan nyt tuntuuko mitään muutosta sen seurauksena.

Muok! Jee, Lissu, hienot viivat! :D

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negoista!

Lissu: onnea vielä plussasta!

Mä en aio ostaa testejä ennen ku menkat on oletetusti myöhässä... eli loppu viikosta vasta. Ei vaan oo yhtään sellanen olo että olis tärpänny.
Mutta aurinkoista aamua kaikille ja tää lähtee salilla käymään!

Dpo 12 kp 33/36-42

Ninni, haiidi ja lissu hurjasti onnea plussista :)

Ihana tuo myy sun asenne <3 ens kesänä sulla todellakin on se raskausmassu <3

Tyttötiikeri ihana kuulla että siellä päästään jo kunnolla yrittämään! Plussatuulia! :)

Silv ihana kun sai kuulla sun kuulumisia :) mitenkä siellä on muuten raskaus sujunut?

Beislalle extra pahoittelut negasta :( plussatuulia sinnekkin <3

Taikatuuli en tiiä mitä sanoa :( valtavasti halauksia sinne <3

Ilpuri eikä :'( mä olin sunki plussasta ihan varma! :( pahoittelut ja plussatuulia <3

Mitäs Larissalle ja nennaalle kuuluu?

Mimulus minäkään en aikaisempien muksujen odotuksen aikana liittynyt mihinkään foorumeihin, mutta nyt tämä kolmas tuntuu jotenkin eriltä kun tätä jännää enemmän! Varmaan kun edellisistä on jo kulunut aikaa ja itse on tullut vanhemmaksi, mietin vaan onnistuuko tässä enää :rolleyes: Aikaisemmat muksut tulleet ekalla ja tokalla kierrolla, tuliskohan kolmas sitten kolmannella :p

Onnittelu Lissu hienoista viivoista! :smiley-bounce013

Junibea muistatko minkälaisia oireita sinulla oli kun aikaisempia lapsia odotit? :)

Viikon verran macan käyttöä takana, ja sen huomaa ainakin kasvaneessa libidossa! Peitot heiluu yötä päivää vaikka ei ole edes tärppipäivät vielä :hug003

Kp 7/26

Kiitos pahoitteluista! Ensikierrossa uusi yritys! Tiputtelu meinaan alko ja yltyy ne tänpäivän aikana menkoiksi :/ No toisaalta on vklp vähän omia synttärijuhlia niin saapa ottaa rennosti :) Mieskin lohdutteli, että kyllä meille pieni tulee sittenkun sen vuoro on! Meni ihan niinkun oppikirjassa, ovulaatiosta on tänään tasan kaksi viikkoa!

Muille piinailijoille parempaa onnea ;)

Marien: juuri jotain tällaista kun nyt =) mutta ei mitään yskän tunnetta.. yleensä ensimmäisenä tuntunut rinnoissa ja repäisykipuja.. (niitä on kyllä tullut edellisissäkin kierroissa mutta ei siinä määrin kun nyt. kun yskäsee niin silloinki sattuu) sitten tullut kuumeinen olo.. seuraavaksi aaltomaistta huonoa oloa (ennen plussaa jo).. noh nyt kun malttais odottaa loppuviikkoon.. mutta niin ku kirjoitin on myös yskäinen olo.. niin voi olla että oon tulossa sairaaksi. Sellainen nuutunut olotila nyt koko ajan.

Minni2. Pahottelut :( kannattaa käyä kyllä enskiertoon ainakin ostamassa ihan erejä testejä. Mutta te muutkin korjatkaa jos muistan väärin mutta lauruskaalla näytteli turhia haamuja ja loppujen lopuksi ku tuli plussa niin toisen merkkisessä testissä oli kunnon viivat kun one steppi näytti vielä hailuraa..

Minni voi höh!! :( no hyvä että kumpiki nyt jaksatte lähteä uuteen kiertoon ja yritykseen :)

Lissulle vielä onnea kirkuvan punaisista viivoista :)

Mimulus, toivottavasti greipeistä olis hyötyä ;)

Millier, nonii, nyt sitte tosihommiin vaan ;D

Pahoittelut näin yleisesti vielä kaikille negoista ja tädeistä, on se vaan joka kerta kurjaa :(

Höh Minni

Lissulla loistavat tuplaviivat!

Marien otin itsekin tähän kiertoon macan käyttöön. Plus terveellinen elämä ja liikunta. Huomasin saman, halutti joka päivä vaikka normaalisti ei kiinnosta sitten yhtään. Epäilin myös tuota macaa. Ja kyllähän se oviskin sieltä sitten tuli, nyt tauko jauheesta.

On. Tosiaan se ovisplus tuli, limat tuli, halut oli mutta ei mitään oviskipuja, vihlaisuja ,ei mitään. Niinpä ajattelin ettei ovista kuitenkaan tapahtunut plussasta huolimatta. Lämmöt kuitenkin koholla joka tarkoittaisi toista. Oletetun oviksen jälkeen oli muutaman päivän inhottavaa paineen tunnetta alavatsalla mutta nyt kun olisi mahdollisen kiinnittymisen aikaa, ei mitään. Ei kertakaikkiaan mitään tuntemuksia! Ns kuivaa kauttakaan ei ole havaittavissa. Tallettelut olivat dpo -3 ja- 1. Usko tärppiin ei ole kovin vahva kun missään ei tunnu miltään! Yllättävän rauhallisin mielin kuitenkin olen...

Jm kp 29-? dpo 5

Minni, voi itku! :( Tosi harmi juttu, mutta hyvä jos teillä optimistinen asenne säilyy, sehän se on pääasia :) Varmasti säkin saat vielä hienon plussan piakkoin! :)

Millier, hauskaa että siellä on himot kohillaan :D Toivotaan että säilyy into ovikseen asti! Mun halut loppu oviksen jälkeen ku seinään, joten sillä rintamalla ollu rauhallista ku mieskin töistä uupunu, ihan kiva välillä levähtää :D

Kiitokset kaikille, olette upeita naisia jokaiikka kun jaksatte tsempata ja tukea :) jokaiselle sen plussan soisin!

Hei kertokaas mitä tolle miehelle kannattaisi syöttää? Sinkkiä, foolia? Missä muodossa ja saako noita kaikkia tarvittavia jostain yhdestä tabletista? Mikä olisi järkevintä :D
Itse jatkan geleitä ja mammavitskuja sekä greippimehu linjalla.

Ninni, hienosti on vahvistunut viiva.

Lissu, mahtavat viivat.

Millier, sulle tulee kiire testata. Äkkiä testit hakemaan.

Vielä ei oo mulla mitään merkkejä ovulaatiosta. Silti aloitan tänään tekeen testejä. Ei jää huomaamatta mitään.

Kp11/23-29 yk4

Takaisin