Raskaaksi 2015

Ninni, tarkotatko että sulla ei ole ollut kuivaa kautta tässä kierrossa, vai yleensäkään ennen menkkoja?
Viivanpaikka näkyy sun testissä tosiaan selkeesti, väristä en osaa sanoa. Onhan sulla tosi aikaiset dpo:t, vaikka herkkä testi onkin. Ihana kissa sulla. :grin

Junibea, joo ehdottomasti mulla on ollut ovis. Mietin vaan että milloin. Yleensä oon saanut o-plussan kp12-16. Nyt tuli melkein plussa kp15 ja siihen loppui tikutus koska juhannus painoi päälle. Ainoa inssi kp14. Silloin vaan ei ollut limoja. Kp21-22 tuli runsaasti limoja. Jos ovis oli vasta silloin, tässä kierrossa ei ole mitään toivoa.
Mahtavasti testejä sulla, nyt ei tartte pihtailla! :grin

Millier, voi harmi, mutta parempi kai liian runsaat kuin liian niukat menkat.

Mira, pahoittelut negasta ja menkkatuntemuksista. :sad001 Joo mulla on kp:t melko lähellä sua, mutta dpo:t ei ole niin pitkällä vielä.

sallahaa, mä en enää edes muista milloin mulla alkoi menkkajomot ennen yrityksen alkua. Ehkä paria-muutamaa päivää ennen. Nyt musta tuntuu että tulee milloin sattuu. :rolleyes: Nytkin odotan menkkoja ehkä su, ja jomoja tullut jo viime sunnuntaista.

nni, kiitti tsempistä. Toivottavasti iisi fiilis onnistuu, hyvältä kuulostaa sun suunnitelma. :)

Lissu, tsemppiä perjantain testiin! Odotan jo innolla. :grin

Myy, hyvä että pääsit jonoon eikä ole tuon pidempi. Mä uskon kyllä että saat plussan vielä tänä vuonna, tai viimeistään alkuvuodesta! :)

Tyttötiikeri, tosi hyvä jos oot oppinut tuntemaan kroppaa noin hyvin.

On. Vielä pari aamua ja sitten pääsen testaamaan. Huh että jännittää taas, mutta nyt ei vieläkään ole sellainen tulisilla hiilillä -olo kuin yleensä pari päivää ennen menkkoja. Varmaan pitkä yritysaika on tehnyt tehtävänsä. Kp29/31(ehkä)

Kyllä ninni siinä ainakin viivanpaikka näkyy selvästi! Jospa se lähtis tummumaan :)

Kiva kuulla myy sinusta! Hyvä että asiat on lähtenyt rullaamaan :) toivotaan sinulle nopeaa toipumista ja mahdollista plussaa vielä tällevuodelle <3

Niin ja besilalle vielä tsempit loppu piinapäiviin ja plussatuulta <3

Napaa. Menkkajomot on-off! Välillä tulee kipuja ja välillä taas ei mitään :D no täti tulee jos on tullakseen!

Muokattu viimeksi:
Hei mut voi poistaa tuolta listalta. Tuskin tässä tänäkään vuonna raskaaksi tullaan, joten nimen voipi ottaa pois. Kiitos.
Ja paljon puhaltelen plussa tuulia teillä tänne kaikille! <3

Esmalla meni kesken. Toinen juuri ennen ultraa ja toinen oli mennyt jo aiemmin. :( poisti tunnukset ja tuli kertomaan meille marraskuisille miten oli mennyt niin myöhemmin kyfi käyttäjänä.

Ninni, kyllähän siinä viivanpaikka näkyy, nyt teet vaan väriä seuraavaan testiin ;)
Ihana kissa siulla :) alko naurattamaan kun näin tuon kuvan ku mein kissa oli ihan samanlaisessa asennossa siin miun vieressä :D

Beisla ja muut loppukiertolaiset kans, plussia kiitos! :)

Myy, mahtavaa ettei tuon pidemmät jonot ole! Kuinka kauan leikkauksesta menee parantua, jos kaikki menisi niin hyvin ku vaan voi? Toivoisin niin kovin ett saisitte vielä uuden, pysyvän plussan tänä vuonna❤❤

Tärppionnea ja plussatuulia kaikille! :)

On; menkkatuntemukset hävinny, kp32/28-33

Beisla, siis en ole huomannu ollenkaan kuivaa kautta :) ei sieltä siis mitää nesteitä litra kaupalla tule :D mutta kuitenkin. Joskus tuli valkosta vv. Noh, muutaman päivän päästä näkee oliko enne menkoista vai raskaudesta :)

Saas nähdä mitä tässä nyt tapahtuu, kuivana tohon testiin tuli jopa vähän väriäkin, mutta sofin liuska ja cb:n plussatesti näyttää negaa. :)

Nyt siis kp 29 ja dpo 11

Tsemppiä vikoille piinapäiville ja plussa tuulia kaikki! :)

Nyt apua, mielipiteitä. Mulla on niin kovat menkka tuntemukset ettei mitään! Kp 27/28-29. Dpo 17. Eilen illalla alko. Tuli pikkusen vaaleanpunaista pyyhkiessä. Itku tuli jo sillon. No koko yön näin unta että oon ihan veressä ja aamulla oli sellanen olokin. Menin vessaa, ei mitään!! Ei siis oo verta tullu?
Tavallaan edelleen toivoa kun mitään ei tuu, mutta kun olo kun menkoissa niin odotan vaan millon "turahtaa". Argh.

Mira, sinuna odottelisin tonne kp29 asti että alkaako menkat vai ei. Koska sitten ainki saat kunnon plussan jos on tullakseen :)

Minni, testaan ehkä huomenna tai ylihuomenna jos mökille lähetään. Mut jos ei lähetä, niin sit vast ensviikolla :)
Veikkaan ett on kierto pitkittyny vaan noiden mein ulkomaanmatkojen takia, joita tehtiin 2 kahdenviikon aikana, käytiin kotona vaan kääntymässä, eli vaihtamassa matkalaukut :)

Kiitos teille :) toivon että se vahvistuis eikä olis väärä hälytys. Monissa keskusteluissa oltiin puhuttu että oli antanu vääriä positiivisia. Saa nähdä. :)

Heippa! Tulin tännekkin kertoilemaan vähän kuulumisia :) elikkäs tänään menossa rv 8+6 ja oireet on onneksi vähentyneet aika paljon. Pientä mahan nippailua ja nännien arkuutta havaittavissa. Eilen kun ruokailujen välillä oli liian pitkä tauko niin huono olo iski pahana moneksi tunniksi. Muuten hyvin seesteinen ja rauhallinen olo. Kesälomaa olisi noin neljä viikkoa edessä :)

Suurensuuret plussa puhurit "puuuuh" :)

Myy, hienoa että leikkausaika on jo muutaman kuukauden päästä, jos siitä hyvin toipuu niin hyvin ehtii vielä tänä vuonna yrittämään pientä! :)

Ninni, toivotaan että parin päivän päästä ois jo oikeen kirkuvan punanen viiva! :) Jännittää kyllä sun puolesta! :grin

Toivottavasti täti ei vieraile Minnin luona, vaan jomotukset ois jotain muuta, peukut täällä pystyssä! :)

nennaalle kovasti plussaa parin päivän päähän, jos jo sillon päädyt tekemään testin! :)

Itellä kp 20/? ja dpo 4-5. Ensviikon loppupuolella testailen, pe ois kp 28 ja dpo 12-13 niin jospa se jo sit näyttäs jotain, jos siihen on aihetta :) En jaksas oottaa... Onneks tänään mökille ja kohtahan tuo työrupeamakin jo alkais, menee päivät nopsaan eikä ehi koko ajan tätä miettii :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin