Raskaaksi 2015

Mä en tajua miks meillä ei näy tuota frii kanavaa? Mikä idea koko kanavassa kun ei näy... Vaikka kuinka yrittäny päivittää ohjelmakirjastoa jne. Ei löydy siis ko. Kanavaa telkkarista.

Alinah, meillä näkyy välillä frii ja välillä ei, vissiin ku asutaan niin metsässä :D

Juu siis mun vanhemmat oli kihloissa kun synnyin, ni synnärillä olin Vauva *äidin sukunimi* ja kasteessa sain nimeni ja isän sukunimen :) menivät naimisiin sitten pari vuotta myöhemmin ja äiti otti isän sukunimen myös, siihen asti me lapset oltiin isän sukunimellä ja äiti omallaan :)

Okei, me asutaan Helsingissä eikä näy.. Noh, eipä voi mitään.. :D

Mun vanhemmat taisi mennä naimisiin kun äiti odotti mua. Tai sitte ne meni naimisiin ennenkuin musta oli tietoa, en nyt muista. :)

Me ei oltu naimisissa kun esikoinen syntyi, sairaalassa tyttö oli nimellä Tyttö Äidisukunimi, mutta sitten kun isyys oli tunnustettu, niin ristiäisissä tytölle tuli isänsä sukunimi, tosin hieman vastoin mun toivetta.... Mä pidin oman sukunimeni kun mentiin naimisiin, kun mulla on sen verran harvinainen sukunimi ja miehellä taas yksi tavallisimmista. Ja nyt kun esikoisella on miehen sukunimi niin sehän tulee jatkossa kaikille seuraavillekin (yhteisille) lapsille. Mutta aion kertoa kyllä muksuille, että voivat halutessaan vaihtaa itselleen mun sukunimen. ;) :D

Niin ja tosta Frii -kanavasta, se näkyy toistaseks vain antennitalouksissa, tarkotus vissiin olis että rupeis näkymään myös kaapelitalouksissa jossain vaiheessa. En tiedä jos jo jonkun palveluntarjoajan kautta näkyiskin mut ainakaan DNAn verkossa ei näy...

Niin ja onnea kovasti taas plussanneille!!!

On: Kiitos vaan kannustuksesta, mutta en todellakaan usko että tärppi olis käynyt vaikka noi repäisykivut olikin lähes identtiset niin ajoittumisen ku tuntemuksenkin puolesta sen kanssa mitä oli esikoisen tärppikierrossa. Tätiä odottelen saapuvaksi ens viikon lauantaina, tosin voi tulla jo muutamaa päivää aiemminkin jos se ovis oli aiemmin. Katsotaan, mutta en nyt edes mieti mitään testauspäiviä. Niin epätodennäköistä se kuitenkin on että tuolla joki salamatkustaja olis...

-Tyttötiikeri kp 25/30, dpo 8 ehkä, taukokierto-

Häh, meillä on kaapeli ja alusta asti on frii toiminu moitteettomasti :O toisaalta meillä on aina ollu tässä hyvät yhteydet. Ja joo riippuu varmasti palvelun tarjoajasta :)

Kummastuttaa vaan että mainostettu hirveesti telkkarissa ko. Kanavaa mutta ei tosiaan meillä ainakaan näy ja meillä on DNA welho.. Mutta onhan noita kanavia jo muutenkin ihan tarpeeksi, olisi itseäkin vaan kiinnostanut se joku raskaus ohjelma friiltä.. :D

Mä nauran sitä mainosta tosta sarjasta :P se "oho" tulee aina niin hämmästyneellä äänellä :D

Beisla, vointi on ollut ihan ok. Pulssi ollut aika korkea minkä takia neuvolasta vähän huolestuttiin, verenpaineet kuitenkin ok. Mä uskoisin tän johtuvan mun mielestä liian korkeasta kilpparilääkityksestä. Lääkäri tosin oli sitä mieltä ettei pidä muuttaa sitä mutta otan asian uudelleen puheeks. Kaikki oireet viittais siihen. Muuten vointi ollut hyvä :) ultrassa ei olla käyty nyt, seuraavan kerran rakenneultra 23.7 :) pahoittelut huonoista uutisista luovuttajan suhteen, toivottavasti olisi tärppi käynyt :Heartred tsemppiä!

Anskunen: Hyvä että kaikki on kuitenkin muuten kunnossa :)

Omanapailen: Nimittäin tajusin tänään, että ne mun oireet on loppunu, jopa se alamahakipu! Tosin nännit on edelleen jonkun verran arat o_O Miehelle joka päivä raportoinu näistä mun oloista niin kun kerroin, että oireet on hävinny (järjetön himo, häppäreiden turvotus, heikko olo yms) niin se vaan tokas, että "sulla oli varmaan kiima!" :laughing002
Huh, jännää, kai ne tosiaan oli sit ovisjuttuja... Nyt ois kp16, mut en tiiä vielä kokonaiskiertoo, luomumenkkoja ootellessa... :grin Ylihuomenna gynelle, sekin jänskättää... Ikinä ei oo ultrattu nimittäin kohtua taikka munasarjoja...
Muoks. Sen verran lisään, että valkkaria tulee kyllä aika runsaasti...

Lisää raskausuutisia pukkaa lähipiirissä! Pikkusen masentaa :( oon niin mullehetinyt-tyyppiä kun jotakin päätän! Toivon, että tästä matkasta äidiksi ei tuu pitkä!

Voi Minni, koita kestää... Mun maailma romahti hetkellisesti kun kuulin yhden ihmisen olevan raskaana, mut ei se sit ollukaan ja hyvä niin. Se ei oo ihan sellaista äidiksi sopivaa tyyppiä.

Vähä tulee semmonen masentava fiilis ku kuulee muiden vauva uutisista. Sanoin viimeks yhelle joka kertoi vauva uutisistaan, että oon tietenki onnellinen sen puolesta, mutta vaikeaa se on itselle silti, hän ymmärsi sen.. vaikea iloita toisten puolesta jos ei ite ole onnellinen?

Olipas ihana viikonloppu ja aivan huippuhauskat polttarit! Yritin lukea ketjua taas kiinni, olette nopeita kirjoittamaan! :)

Onnea pulssaneille! Aalto senkun vain kasvaa :)

Keskustelitte allergialääkkeistä, niin tosiaan setiritsiiniä vaikuttavana aineena sisältävät ovat turvallisia käyttää raskaus- ja imetysaikanakin. Ne on niin vanhoja lääkkeitä, että niistä on jo rutkasti käyttökokemusta vaikka valmistaja ei niitä ole raskaanaolevilla testannutkaan. Samoin tosiaan ainakin osa noista nenäsumutteista ja silmätipoista sopii käytettäväksi, muttei nekään kaikki.

Taitaa olla että sairaalassa aina ihan tunnistamisen helpottamiseksi vastasyntyneet nimetään tyttö/poika + äidin sukunimi -kaavalla. Meidänkin tyttö kantoi minun nimeä, vaikka ollaan naimisissa ja kaikkiin sairaalan papereihinkin tuli tieto että saa isänsä sukunimen.

ON. Viimepäivät on ollut ihan kunnon kipuiluja alamahalla ja melkoinen turvotus. Samanlaista on ollut aina ovulatoristen kiertojen lopulla, mutta ei näin voimakkaana. Kaipa se useampi irronut munasolu ja sitä kautta useampi keltarauhanen siellä oireilee. Laskin, että menkat pitäisi alkaa torstaina ja tavallisesti niitä edeltävä tuhru tiistaina. Keskiviikkona testailen jos ei menkkoja kuulu, kun on sitten reissuun lähtö niin haluan tietää tilanteen. Jänniä aikoja :nailbiting:

Niin ja sovitin eilen ensimmäistä kertaa esikoisen imetyksen jälkeen omia vanhoja rintsikoita, ja ne mahtui päälle!! Jeee!!! Olin ihan varma jo etukäteen, että joudun uusimaan raskauden ja imetyksen jälkeen koko liivivaraston, mutta hallelujaa rinnat on palautuneet ennalleen :p

kaakao kp 23/26 (23-28), dpo 10, yk4

Niin se on todellisuudessa, ettei toisen onni ole itseltä pois, mutta jotenkin tää on NIIN iso asia, että sitä on hemmetin vaikee ajatella niin :/ Tää vauvakuume on kun pahanen sairaus joka kyllä sekottaa pään jos toisenkin :D välillä sitä ittelleenki nauraa kun kaappi on tupaten täynnä jos jonkinmoista testiä ja luontaispilleriä ym :D ollaan me naiset vähän hupsuja! Yritetään silti kestää pettymykset ja uskoa niihin plussiin!

Takaisin