Raskaaksi 2015

Ninni mä luulen että se on ihan yksilökohtaista miten nopeasti kiinnitymminen alkaa tapahtua. Mä olen lukenut että voi alkaa jo kolmenkin päivän kuluttua ovulaatiosta. Tai sitten voi mennä kauemminkin kuin se viikko.

Pitää se vissiin uskoa, jos toi testi ei oo rikki. Just äsken tein ja nyt hikoo kädet :D

Liitteet

• 2015-06-26 11.38.58.jpg
    2015-06-26 11.38.58.jpg
    82.6 KB · Katsottu: 179
Onnea ytnom!

Ninni, kiinnittyminen tapahtuu kai aikaisintaan dpo 5, koska suunnilleen viikon kestää että hedelmöittynyt munasolu matkaa kohtuun. Jotain 7-9 pv taitaa olla se "normi", mutta voi mennä enemmänkin. Siitä menee sitten pari päivää ennen kuin hcg:ta erittyy niin paljon, että sitä on virtsassa asti. Eli ennen dpo 10 on useimmiten aika turha teistailla tai kyttäillä oireita :wink

Ps. Ennen oletettua menkkojen alkamista hcg ei juuri aiheuta muita oireita kuin etomista/pahaa oloa ja tihentynyttä virtsaamisen tarvetta, joten kaikki muu (tissikipu, mahan nippailut yms.) on sitä samaa keltarauhasen aiheuttamaa mitä on muutenkin kierron lopussa oli raskaana tai ei. :wink

Muokattu viimeksi:
Ninni Mulla oli ke päivä se oletettu ovis, seuraavana maanantaina, eli 5päivää siitä niin tuli hieman vuotoa mitä aattelin että olis ollu kiinnitymisvuotoo eli hedelmöittyminen sit oikeesti ilmeisesti tapahtu sillon maanantaina tai ma-ke välillä, sillä viikolla tuli 2 negaa ja 2 haamua, ja nyt en oo ees miettiny. Tissit ollu kipeet ja etova olo sillon tällön, minkä oon aatellu et mieli tekee tepposia kropalle... tänää tuli uus testi ku se aiempi digitesti oli viallinen, meinasin että huomenna testaa, mut en malttanu ja sopivasti pissatti... vieraita tupa täys ja silti vessaa tekee testiä :D sit jännäsin, tuli raskaana... menin makkarii kattoo lopputuloksen :D

Ytnom, onnea!

Meritähti, täytyykin vissiin pitää peukkuja, että siellä jumbossa ois vielä huomenna niitä :D Piti tänää käydä, muttei enää kerkeä.

Ninni, mulla esikosta tuli kiinnittymisvuotoa, mutta täytynee tarkistaa jostain että missä vaiheessa :D

Joanmarien testissä näen kyllä jotain :)

Norapille ja lukutoukalle kärsivällisyyttä :)

Beisla, toivotaan että ovis oli jo silloin juhannuksen tienoilla, eikä vasta nyt!

Ninni, samaa mietin tuossa yksi päivä. Jos kuun alussa ollut vuoto oli ovulaatio, niin olisiko 11.pv tullut tiputtelu voinut olla kiinnittymisvuotoa mulla. Luin aiheesta joitain keskusteluja ja siellä joku kirjoitti, että kiinnittyminen tapahtuu 6-12 päivän kuluttua ovulaatiosta. Ja tämmöinen taulukkokin siellä oli:
from conception (mIU/ML or IU/L)
7 days 0 to 5
14 days 3 to 426
21 days 18 to 7,340
28 days 1080 to 56,500
35 - 42 days 7,650 to 229,000
43 - 64 days 25,700 to 288,000
57 - 78 days 13,300 to 253,000
17 - 24 weeks 2nd trimester 4060 to 65,400
25 wks to term 3rd trimester 3640 to 117,000
After several days postpartum nonpregnant levels (<5)"

Heti tietysti kauheet spekuloinnit käynnissä, kun en oo yhtään kärsivällinen ihminen :hilarious:

Ytom, ihana digi tulos!!!! Onnea! :)

Täällä ovis tulossa vasta ens viikolla, mut silti halut jo katossa :)
Saisinpa nopeesti sen laparoskopia ajan et pääsen kans taas kuumeilee ja toivoo mahdollista raskautta..
Vaikka onhan mahdollista tulla raskaaksi nyttenkin, mut ite en siihen vaan usko :( joten tavallaan tuntuu etten voi kuumeilla tässä samalla tavalla, mut taustalla olen ja luen viestejä :) enemmän myös kirjottelen tuolla toisessa ryhmässä :)

-Mymmelisti kp 11/30 yk 35

Takaisin