Raskaaksi 2015

Ääh, testattu ja omaan silmään siinä ehkä jotain näkyy ja se jotain on ainakin paksumpi kuin mitä pelkkä viivanpaikka oli eilisessä testissä.. Digi jäi vielä kaappiin ja sen teen maanantaina mikäli vielä aihetta on :) viikonloppu mennään noilla liuskoilla vielä.
5c862b84b62b23abbf3326cceace92d3

Puhdas nega testattu. Voi olla vielä vähän aikaista testata. Jos parin päivän päästä uudelleen. Tai sitten keskiviikkona teen ellei täti oo tullut kylään.

Kp24/28-29 dpo10

Sama täällä kuin norapilla eli puhdas nega mutta ehkä aikaista. Testaan ehkä taas sunnuntaina, nyt valmistautumaan vanhan kirjallisuuden päivillä käymään, mun vuoden kohokohta! :) jos sillä saisi taas ajatuksia pois...

Pahoittelut negan testanneille :(

Joanmarie, kyllä siinä jotain näkyy :) En kyllä selvää, että onko siinä väriä vai ei... Mutta toivotaan vahvistumista jos se on haamu eikä viivanpaikka!

Toivottavasti vaan oli liian aikaista testata, jos muutaman päivän päästä näkyis plussa. :) harmi.. mä niin toivoin plussia!

Pakko huikata tähän väliin noista rfsu digitesteistä ku mainittu että oli jumbon prismassa alessa. Taitaa olla kaikissa prismoissa poistuvana ku ite ostin prismasta kymenlaakson suunnalla sellasen -30% Tarvii olla varalla vaikka ei vielä kierto oo startannu :grin jos vaikka tulis taas ylläri ja testii tartteis :wink

muoks. Meiän prismassa se löyty vaa jostai ihan muualta ku r-testi hyllystä eli jos joku ettii ni kannattaa tarkistaa poistuvien ale tuotteiden hylly.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negan saaneille!

Joanmarie näen ainakin viivanpaikan mutta väristä en ole varma! Toivotaan että punanen eksyy testiin eikä pöksyihin ;)

IceQueen, mä vinkkasin niistä testeistä ja ajattelin just et ne on varmaan poistuva tuote :D

Ei tosiaan ollu siellä missä raskaustestit vaan poistuvien tuotteiden hyllyssä :) etin hammastahnaa niin pisti ne testit silmään ;)
Mä oon rfsu:n liuskatestei käyttäny eikä oo kyl ainakaa vääriä haamuja antanu :P tosta digitestistä ei oo kokemusta.

Ninni, hyvä että kuuri on jo auttanut. :) Huh sun valeraskaustarinaa!

Larissa, voi tosiaan olla että jokin yritti tarrautua. Mulla on kerran yrityksen aikana ollut aivan poikkeukselliset kivut, ilman mitään lääkkeitä, ja uskon että silloin kävi niin.

Myy, ei ole hölmöä ollenkaan. Muokkasin listaan tiedon. :) Mun mielestä on jokaisen oma päätös haluaako olla listalla ja mitä siellä lukee.

ninukki, mahtavaa että löytyi syy ja vielä keinot korjata! Eiköhän sullakin komeile kohta plussa tikussa. :grin Hyvä ettette odottaneet julkiselle, jos et kuitenkaan yleensä ovuloi niin olis mennyt paljon aikaa hukkaan.

sallahaa, musta tuntuu että mullakin tuntuu oviskivut monta päivää. Tai siis jotain minkä vois tulkita oviskivuksi, ehkä ne johtuu jostain muusta.

mimulus, yltyikö tiputtelu jo menkoiksi?

joanmarie, viivanpaikka näkyy testissä, mutta väristä en tiedä.

Hileine jes, onnea o-plussasta! :grin

Millier, tietokoneen näytöllä en erota oikein mitään. :sad001

norappi, toivotaan että sun koira on herkempi kuin raskaustesti. :wink

Meritähti pöh, jospa se täti kuitenkin pysyis poissa.

Lukutoukka, kiva kun käyt moikkaamassa. :) Pahoittelut negasta, mutta jospa vaan oli liian aikaista. Kirjallisuuden päivä kuulostaa hauskalta!

On. Täällä eletään edelleen epätietoisuuden vallassa. Ovisliman kaltaiset jatkuu, en tiedä onko raskausoire vai onko ovis vasta nyt. Päätin olla ostamatta ovistestejä, kun en halua vaivata luovuttajaa enää tässä kierrossa kuitenkaan. Etovaa oloa ei ole ollut. Menkat tulee joko viikon päästä viikonloppuna, tai sitten noin viidentoista päivän päästä. Testaan 4. päivä, kun silloin on kahdet tuparit. Kp23/31(ehkä)

Kun puhutaan, että viikon päästä oviksesta voi tulla kiinnittymis kipuja/vuotoa, niin onko se viikko vakio, vai voiko sitä tulla esim. 6 päivän päästä tai kahdeksan päivän päästä? Mietin kaikenlaista. Viimeks mulla ei tullu mitään vuotoja tai kipuja ku raskaaks tulin. :)

Takaisin