Raskaaksi 2015

Millier, mäkin olin näkevinäni siinä jotain ;)

Meidän koira käyttäytyy nyt silleen kuten aina kun oon ollut raskaana. Vahtii mua ihan koko ajan. Onkohan tää hyvä merkki? Vessassakin ahdasta kun sinne änkee koira ja 1v likka mun kaa. Toi koira on aina omissa oloissaan ja yleensä makkarissa viettää aikaa. Nyt koko ajan mun vieressä tai sohvan alla. :)

Norappi, se on varmasti hyvä merkki! :) koirathan aavistaa raskauden.

Ääh.. jännittää hirveesti.. haluaisin testata jo :D viikko vielä pitäis odottaa..

Mua jännittää kanssa ihan hirveesti. En varmaan nuku yöllä ollenkaan :) jos se vielä edes mitään näyttää. Koira ainakin on ihan kiinni mussa nyt koko ajan. Toivotaan että on hyvä merkki.

Voi että, ihanaa jännitystä täällä ilmassa! :)

Meijän koira on on nyt reilut 1v, alusta asti tunkenu koko ajan syliin ja kulkenu mun perässä aivan joka paikkaan, vessan oven jos laittaa kiinni niin johan alkaa raapiminen ja vinkuminen! Että en osaa kuvitella miten se käyttäytyis, jos oisin raskaana :laughing002

Ninni, sulla on vielä pitkät jännitys ajat.

Sallahaa, meidän koira on aina ollut sellainen mun miestä kohtaa vaikka on mun koira. Kun odotin esikoista niin sen koko ajan ei muuta tehnyt kun vahti mua. Ihan koko ajan oli vaan mun kanssa. Sille oli kova paikka lähteä miehen kanssa lenkille. Hauska huomata toi ero tossa koirassa.

Voi Myy miten raskas tilanne! Tsemppiä :Heartred Ja toisaalta hienoa, että vika selvisi ja pääset nyt hoitoon. Sen jälkeen on hyvä aika pienen tulla teidän elämään, eikö vain :)

Millier, tietokoneen näytöllä en kyllä saanut näkyviin mitään, mutta täytyyhän siinä haamu olla, jos kännyn ruudulla noin moni sen näkee!

Hileinen, tärppionnea petipuuhiin! Ihan hyviltä kuulostaa nuo teidän puuhapäivät oviksen kannalta. Kannattaa tuo dpo 0 vielä hyödyntää, jos mies tokenee :)

Ninni, kyllä tuossa hymiön kuvauksessa lukee että 3some, eli sitä tekevät miltä näyttääkin :wideyed:

Ninukki, huippua että alkaa tapahtua. Saahan siinä koittaa ovulaatioita metsästää jos niitä tulee ihan milloin sattuu, jos silloinkaan. Nyt tärppionnea tähän kiertoon! Se antaa kummasti uskoa, kun näkee sen kypsyvän follikkelin siellä ultrassa ja saa vielä oviksen testiin kiinni :)

Muokattu viimeksi:
Ninni22 , aamulla taas testailen. :) Kävin ostamassa digin mut en kyllä tee sitä ennen kun nään jonkunmoisen selvän viivan liuskoissa. Ja kyllä vähän jännittääkin tai ehkä vähän enemmänkin. :) Oviksen aikaan oli todella luottavainen olo tän kierron suhteen. Tosin en ihan tarkkaa oviksen ajankohtaa tiedä mutta talletuksia tehtiin PALJON, ennen ovisplussaa, sen aikana ja vielä sen jälkeenkin. :)

Ja nyt koko illan on toisella puolella nivusessa tuntunut pientä vihlontaa ja nännit alkoi kauheesti kutimaan ja on ehkä vähän herkät myös. Tää on niin piinaavaa!! :) :) :)

Millier, mä nään tossa testissä jotain, ehkä sellaisen tosi haamuisen :) toivottavasti lähtee tummumaan!

Jos joku digitestejä kaipailee ni Jumbon Prismasssa oli muutama rfsu:n digitesti -30%! ;) ovh jotain 11,50€ et ihan kohtuulliseen hintaan sais ku clearblue on aika hintava!

Ite jätin testit sinne muita odottelee ;)

Semmosta mietoa menkkajomoa alaselässä että eiköhän se täti sieltä tule :(

Meritähti dpo 10?

Iik huomenna joanmarie ja norappi testailee! Jännittää :D oliko muitakin?

En viitti jumboon asti lähteä hakemaan testejä, mutta tuli mieleen että onko täällä joku kokeillut rfsu:n digitestiä? :)

Ootko meritähti tehny testiä vielä? Toivottavasti täti pysyis poissa! :/

Saas nähä tuleeko nukutuksi ollenkaan. Ehkä vielä syödään kun mies tulee kotio ja sitten yrittää mennä nukkumaan :)

Ninni minä myös testaan huomenna. :) täällä olen satunnaisesti, melko vähäisesti kirjoitellut alkuvuodesta lähtien. Tässä kierrossa olen ollut kesälomalla ja olen yrittäny lomailla myös vauva-ajatuksista ja tästä foorumista (vaikka yritykseksihän se vaan jäi, lueskelemassa kyllä kävin ja tykkäilim). Odotuksia on kun löysin alesta mehiläisenkakkakapseleita (niinkuin täällä ne joku nimesi, ihanan hauska nimi) ja niiden lisäksi ostin vielä foolihappoa monivitamiinin lisäksi. Nyt oireita luulen bongaavani mutta niin olen luullut joka kierrossa... Kuten siis sanoin, huomenna aamulla näkee.
Oviksesta en kyllä tiedä sanoa mitään, kp 25 huomenna ja kierto jotain 20-28. (viimeksi 26) :)

Norapille ja joanmarielle peukut pystyssä huomiselle! :)

Ninni, en tiiä kuinka luotettavia rfsu:n testit on. Maanantaina testasin sellasella tyylipuhtaan negan. Vielä on yksi jäljellä, kun pakkauksessa on 2 testiä. Yritän pitää näppini erossa siitä ja odotella ensi viikon loppuun. Jos tätiä ei näy, niin testaan sitte 4. tai 5.pv

muoks* tsemppiä myös lukutoukalle :)
huomenna nähdään täällä sitten kolme plussakuvaa :wink

Muokattu viimeksi:
Niin ja plussanneille lämpimät onnittelut ja tarrasukkia! Mariska taisi ainakin olla tässä joukossa!

Uusille tervetuloa, olkoon visiittinne täällä lyhyt. :)

Takaisin