Raskaaksi 2015

Katsoinkin jo netistä että tuota on alettu jakaa apteekeista huhtikuusta asti. Aika typerää että ei neuvolatäti kertonut asiaa. Juuri harmittelin eilen kun mies haluaisi kanssa tutkiskella kyseistä kirjaa. :)

Paljon tänne plussia lisää! Olikin moni plussannut onnea teille hirmuisesti :) Pahoittelut myös negoista ja täteistä :(

:) täällä mennään nyt rv 8+2 ja pahoinvointi on ollut tällä viikolla todella rankkaa.. toivottavasti kaikki muut säästyisi siltä ei ole erityisen mukavaa.. aika ristiriitaisia tunteitakin herättänyt välillä kun uskalla mitään suuhunsa laittaa kun sen saa oksentaa kuitenkin heti pois.
Muuten täällä menee ihan hyvin :)

Itsekkäät napailut tähän väliin :
Testit negaa (eilen ja tänään) ei tätiä. Huomenna aika klinikalle, loppuu tää kiertojen pelleily ja nähdään mikä tässä mättää.. Se nyt jo tiedetään että minussa mättää, mies kävi viime viikolla simppa-analyysissa ja siinä kaikki erinomaisesti.

Nyt siis kp50/30-32 yk6, huomenna ehkä vähän viisaampi :)

Tää on otettu testiajan ulkopuolella, mut jotain hailuraa olin näkevinäni jo testiajalla.. Nii ja onks tuo nyt se harmaa viivanpaikka vai onks tossa väriäkin? Tää on nyt one step 25 mlU/ml.

Muuten, arvelin et pistän pystyy ketjun, missä voi ihmetellä näitä testejä.. Varmaan muitakin himotestaajia ja "voiskohan tää nyt olla plussa" -testaajia löytyy? :D

Liitteet

• 1435137704806.jpg
    1435137704806.jpg
    10 KB · Katsottu: 184
Mira13, luteaalivaihe on se aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Se on kai keskimäärin 12-14 vrk, mutta voi olla myös kaikkea 10-16 vrk väliltä. Luteaalivaihe pysyy yleensä samalla ihmisellä vakiona. Eli ovishan voi vaihdella eri kierroissa paljonkin, mutta luteaalivaihe on aina sama, siihen ei vaikuta stressi tai flunssat. Eli jos on epäselvyyttä milloin ovis on ollut, laskekaa kuukautisten alusta se 10-16 vrk taaksepäin niin antaa osviittaa :):bookworm:

Mukava kuulla bb että kaikki kondiksessa! Loppuis vielä pahoinvointikin niin pääsisit nauttimaan raskaudesta :)

Mannikka en näe sinun testissä mitään, mutta toivotaan että siinä jotain olisi tai jos ei niin tulisi myöhemmin :)

Bb, sitä Vauvan odotus -kirjaa saa apteekeista, mutta sitten on se toinen, ehkä Meille tulee vauva (?), joka on nykyään vain netissä. Ainakin meillä on neuvolan sivuilta suora linkki sinne.

bb, tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti loppuu lyhkäseen. Itellä oli aika tuskainen kesä pahoinvoinnin kanssa viime vuonna, tiedän mitä se osaa olla.

mannikka, täytyy sanoa että omaan silmään näkyy toisella laitteella jotain ja toisella ei :D Piti testata puhelimella erikseen ja siinä se näytti just enemmän viivanpaikalta, kuin koneella katsottuna. Mene ja tiedä :D

Ninni22, mikä siellä on tilanne? Vieläkö verta tulee?

Kattosin tuon listan mukaan, että täällä pyörii tuttujakin nimiä.

Vielä tulee välillä wc käynnillä verta paperiin, tarkemmin katsottuna se näyttää tulevan pissan mukana! Mulla on tosi tuskaset paikat nyt, koko ajan pissattaa ja kirvelee ihan hirveesti. Pissa näytteen oon vieny ja tunnin päästä voin mennä apteekista hakemaan kuurin. :S

Kiva idea tuo Mannikan ketju, vielä en vaan testiä viitsi tehdä :)

Tietääkö kukaan voiko antibiootti kuuri vaikuttaa jotenkin kiinnittymiseen? Jos vaikuttaa niin tää kierto menee plörinäks. Ei sitte voi mitään. :)

Bb tsemppiä! :)

Ninni, ärhäkkä pissatulehdus, siltä ainakin kuulostaa :( onneksi ne kuurit puree aika nopsaan, on meinaan tosi tuskasta, toivottavasti saat helpotusta pian!!

Heippa !

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa tännekkin, jos täällä joku muistaa mut :)
Olen täällä taustalla lukenut teidän juttuja, mutta pyörin enemmän tuolla km ja pitkään yrittäneiden joukossa.

Onnea plussanneille!! Ja tarroja ja liimoja matkaan !

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa !! :)

Tsemppiä jokaiselle kaikkiin kierron vaiheisiin ja iso kasa plussatuulia :talk017

Sen verran täältä että tänään digiin paukahti raskaana :) nyt jännitetään josko neljäs kerta todensanoisi ja vihdoin saisimme nyytin syliin asti !

Ninni kuulostaa ihan pissiitiltä! Itellä tulee aina verta virtsan mukana kun noita vtitä on ihan kiitettävästi ollut! Onneks ab kuuri auttaa jo ekanapäivänä enkä usko että vaikuttaa kiinnittymiseen :) tsemppiä

Yrityskertojen laskemisesta Beislalla hyvä pointti. Itsekin ajattelin ensin että keskenmenon jälkeen voisi laskun aloittaa alusta. Jos tavoitteena olisi pelkkä raskautuminen se olisi ihan ok, mutta koska kaikilla varmasti kuitenkin on loppullisena tavoitteena saada lapsi niin silloin ehkä realistisempi laskutapa olisi laskea yrityksen alusta keskenmenot mukaanlukien. Se antaa kuitenkin kokonaiskuvan kuinka kauan lasta on yritetty saada. :)

Mannikka, noihin onestepin normaaliherkkyyksisiin testeihin tulee todella selvä viivanpaikka joka näyttää harmaalta. Oman kokemuksen mukaan se näkyy vahvimmin ehkä noin 15-30 minuutin kuluttua testin tekemisestä kun se on jo vähän kuivahtanut. Ja kun testi on ihan kuiva se ei enää näy niin selvästi. Ja valoa vasten viivanpaikka näkyy läpikuultavana tai vaaleampana kun testin valkoinen osa. Laitan tähän oman testin tältä päivältä jossa melko selkeästi näkyy myös viivanpaikka. Toivotaan kuitenkin että kunnon viivat olisi tulossa. :)

Tosiaan tänään testattu pelkkä viivanpaikka, omaan silmään ei väriä testissä näy. Alavatsassa pientä juilimista ja paineen tunnetta edelleen. Nyt aivan järkky turvotus mahassa, näytän lähes samalta kuin esikoista odottaessa kuudennella kuulla. :) :) :) Tänään olin myös parin viikon tauon jälkeen töissä, meidän pukuhuone käytävällä (ison rakennuksen kellarissa) haisee usein viemäri/wc:n likavesi joka ei yleensä kuitenkaan tee kovin pahaa mutta tänään se tuntui aivan järkyttävältä. Samoin kun avasin töissä jääkaapin jossa etikkasäilykkeitä, haju otti nenään todella kovin.
Piinailu omalla kohdalla vielä jatkuu..

Kp 27 , dpo 9-11 , yk 2

Liitteet

• 2015-06-24 16.13.44.jpg
    2015-06-24 16.13.44.jpg
    142.8 KB · Katsottu: 186
Mä oon aina laittanut vaan yk kkm jälkeen koska mulla kesti raskauskin sinne 20 viikolle..

Ninni, ei sen antibiootin pitäisi siihen vaikuttaa, melkoisen ärhäkkä virtsis iski sulle!

Itse kun sain keskenmenon ennen esikoisen odotusta, aloitin laskut uudelleen. Jos keskenmenoa ei huomioisi olisikin esikoinen tärpännyt vasta kuudennesta kierrosta.

Mariska, Onnea! Toivottavasti kaikki menee tällä kerralla hyvin loppuun asti ja saatte vihdoin oman pienen nyytin!

Takaisin