Raskaaksi 2015

Kaikkille onnea plussaamisten johdosta.

Mä odottelen että loppu viikko saipuisi niin ehkä uskallan itsekkin testailla. Tänään on jo enemmän nippailla alamahasta. Jännityksellä odottelen jos mullekkin se plussa tulisi.

Kp20/28-29 dpo6

Ihana kuulla lauruska! Onnea hyvistä kuulumisista ;)

Mannikka kyllä siinä punasta näkyy! Mikä dpo tai kp? Varovaiset onnittelut!

Minni, oiskohan jotain kp 120? :D en tiiä.. Ei oo kierto vielä kunnolla alkanu ku imetän, siks testailen ainaki kerta viikkoon..
En kyllä usko tuota ennenkun jollain paremmalla testillä saan viivoja näkyviin :p

Nonni, 102 sivua ja reilu 1020 viestiä pikavilkasulla läpi.. veny foorumitauko loman takia vähän enemmän kun mitä olin ajatellu :D

Sofieemilia. Onneaonneaonnea (:
Ja siellä oli sofieemilian lisäksi lissu kyselly testaamisesta, mutta oireet ei pitäny paikkaansa tälläkään kertaa, ei tarvinnut testata edes kun täti tuli paikalle kp. 31 eli viimekierto oli sen 30/27-44..

Sen verran vilkuilin viestejä selaillessa kun puolessa välissä luovutin lukemisen että uusia on toooosi paljon tullu! Teretulemast (:

Plussia ja haamuja oli paljon, jollakin oli tosi komeet leffaviivat! (: todella paljon onnea kaikille ja paaaljon tarrasukkia matkaan! (:

Oho. Lähti vähän ajoissa :D

Negoja oli ollu vähän liikaakin :(
Jaksamisia ja plussatuulia meille kaikille (: ♡

On. Oireet ei missään kohtaa periaatteessa hävinny vaikka menkat tulikin ja taas jälleenkerran yllättävän lyhyet: vaan 3pv! 0.o
Tänään varsinki on ollu ihan hirveä olo hyihyihyi :(
Nyt on kp.14, viimeksi ovis tuli kp. 15-16 tienoilla, sitä odotellessa ja toivottavasti nyt meillä petipuolella alkais olee parempi tunnelma kun on ollu kaikkea turhaa muuta stressiä ja miehellä ei kauhean hyvin töissä mee niin on lopahtanu tuo peittojen heiluttelu :/

Elyssei kp. 14/27-44 yk.3?

Okei vähän menee luotto näihin testeihin.. Tuossa näkyy se paketti ja 2kpl liuskaa jotka tein VEDELLÄ!! Pakko oli tehä toinen ku en uskonu :o oon kyllä näillä testannu negoja, mut eihän nyt vedellä pitäs tuollasia tulla :rolleyes::confused:

Liitteet

• 1434971334187.jpg
    1434971334187.jpg
    62.7 KB · Katsottu: 186
Mannikka, noista samoista testeistä on täällä aikaisemminkin ollut puhetta, että antavat virheellisiä haamuja. Onko noi miten herkkiä? Ne herkemmät (10 mlU/ml) antaa juuri noita vikahaamuja, mutta ne ns. normaaliherkyydellä olevat 25 mlU/ml ei anna (testasin itse myös vedellä ne).

Larissa, nuo on just niitä 10 mlU/ml. Ens kerralla pitää tilata noit toisii..

Onnea minea, susanne ja nyytti! ❤

On. Täällä testattiin eilen aamulla haamujen haamu. Kuvaa yritin ottaa, mutta pah siinä mittää näkyny. Mieskin kattoi, että on siinä viiva, mutta käski tehä uuden tiistaina. Nyt ollaan menossa kotiin pohjoisesta.

Kp 28/28-33

Muokattu viimeksi:
Oho mannikka! Ite olisin tollasista viivoista jo ihan varma rakaudesta! :O Sain kyllä samoilla testeillä turhia viivanpaikkoja mutta ei niissä tollai ollu väriä!

Minäkin tule moikkaamaan tuttuja pitkästä aikaa! :)

Täällä huomenna poksuu 17+0 :Heartred sokereita ja verenpaineita oon joutunut seurailemaan kun on koholla olleet mutta ei mitään hälyyttävää. Paksusti voidaan ja masu kasvaa kasvamistaan. Pikku hiljaa mä alan jo uskomaan että tää onnistuu :wink vaikka vieläkin pelko persiissä..

Aikalailla kaikki tietää keiden pitääkin ja on ihanaa kun ei tarvi salailla :) ja ei tässä paljon mitään pysty enää salaamaan :grin

Gatusalle pahoittelut appiukon pois menosta!

Onnea plussanneille! Susannnea olenkin jo onnitellut, mutta onneksi olkoon ainakin Nyytille :Heartred ja tietysti muillekin.

Tänne on tullutkin paljon uusia ja plussatuulia kaikille, jossette vielä ole plussanneet :)

Myylle tsemppiä! Ihana kun olet silti täällä vielä mukana vaikkakin yritys tauolla :)

Kaikille vanhoille tutuille hirmuisesti positiivisia ajatuksia ja pikaista plussaa! Teidän on jo aika plussata! :Heartred

Vaikka en täällä joka päivä enää käykään niin olette ajatuksissa :)

Hihii, tulipa sekava viesti :grin mutta syytetään hormooneja!

Ei jummi mitkä kivut masussa tästä ovulaatiosta! Ikinä ennen ollu tällästä! Kai nääki voi johtua greippimehusta ja geleistä? Onko muilla ollu näiden alottamisen jälkeen? Mulla harvoin menkkakivutka on näin kovia :( taitaa olla joku superovis ja kun kärsii tälläsistä kivuista niin sais luvan tuottaa tulostaki!

Oli pakko tehdä tänäänkin vielä ovistesti liuskalla kun sellanen löyty ja viivojenki puolesta lh on ainaki korkeella :D
ImageUploadedByVau Foorumi1434977555.015966.jpg

Muoks. Kiva kuulla Anskunen kuulumisia! Tsemppiä loppuraskauteen! :)

Muokattu viimeksi:
Minni2, mulla oli tässä kierrossa kanssa käytössä gelee ja ovis teki todella kipeetä. Ei oo menkatkaan ikinä niin sattunut. Ehkä synnytys oli kivuliaampaa, mutta ovis oli nyt todella kipee mullakin. Mietin jo aikasemmin että johtukohan kivut siittä geleestä. Ainakin tietää milloin ovis on :)

Hirmuisesti onnea plussista! :)

Tässähän tekis itsekkin mieli heti testailla :) :) :)

Mimulus, mulla otettiin kierukka pois maaliskuussa, kaksi päivää sen jälkeen alkoi melko runsas vuoto joka kesti pari päivää, siitä pari viikkoa niin vuoto alkoi taas ja ilmeisesti ne oli ihan oikeat menkat. Tässä välissä oli myös hieman tiputtelua. Ensimmäinen kierto kesti lopulta n. 40 päivää eikä selviä ovisoireita tullut missään vaiheessa. Sen jälkeinen kierto oli 26 päivää ja oviskin tapahtui ja nyt meneillään kolmas kierto.

Täällä tänään ollut paineen tunnetta alavatsassa, nivusissa vihlaisuja alaselässä hetkellistä jomotusta

Kp 25 , dpo 7-9

Takaisin