Raskaaksi 2015

Beisla, rukoillaan että tärppäis nyt sulla! :angelic: ja tulis ovis mahd.pian.

Tietääkö kukaan muuten faktaa, että mitkä mahikset on raskautua jos pupuilee esim. kaks päivää ennen ovista, ku eikö ne siittiöt elä keskimäärin 3 päivää?

tänään kp 14/(29?) dpo 2??

Ninni, tutkimusten mukaan 2 päivää ennen ovulaatiota antaa parhaimmat mahikset! :) Tässä vielä Larissan linkkailema taukukko:
ovulation.jpg

Jahaa, eli tommonen taulukko on olemassa. :) heitin päästäni sen 2 päivää vaan. :rolleyes: jos se ovis plussa piti paikkansa maanantaina, niin pupuiltiin maanantaina ja tiistaina, niin vissii ihan hyvät mahikset kuitenki?

Norappi, siellä on ainakin kunnon oviskiput, toivottavasti helpottaa pian. :)

nni, onpa kurjaa jos tommosia täytyy miettiä. :sad001 Toivottavasti saat tosiaan kunnolla juteltua miehes kanssa. Mä yritän kyllä mahdollisuuksien mukaan testailla sillai että mieskin olis kotona. Vaikka täytyy myöntää että jos oon testannu sillai "varmuuden vuoksi" niin oon voinu kertoa sille että aion testata aamulla (vaikka se ei nyt sillon just oliskaan kotona). Haluisin jotenkin että oltais molemmat läsnä siinä kohtaa kun ne kaks viivaa sinne piirtyy niin sais mieskin olla alusta saakka täysillä mukana raskaudessa. :happy: Mut tietty eihän se aina oo mahdollista.

Minea, toivotaan kovasti että siellä haamulaiset alkaa vahvistumaan! :shy:

Ninni, kyllä uskon että teillä on hyvät mahdollisuudet tärppiin! :)

On. Täällä herättiin kurkkukipuun ja nyt on tullu myös aika kuumeinen olo. No kai se tästä. :shy: Illalla olis vaan menoa niin toivottavasti sinne jaksaa sitten mennä. Ei ihmeellisiä ovisoireita.

Lissu kp 14/33-35

Muistan kun maaliskuussa plussasin ekan testin, se ei ollut mikään romanttisin hetki :'D

Olin purkki kädessä haarovälissä vessassa pissaamassa purkkiin, kun mies tulis siihen jotain naureskelemaan. Huusin sille jotain että "painu hiiteen siitä nyt!". :facepalm: Mies meni tupakalle. Tein cb:n plussa testin. Kun se plussa siihen ilmestyi niin aloin ihan hysteerisenä itkeä ja mies tuli tupakalta ja oli aivan että mitääh nyt?! Siinä sitten vollotin ja halasin miestä, se yritti vaan rauhoitella mua. :D

PikkuMinski älä vielä menetä toivoa jooko! :oops:

Tein jo(lupauksista huolimatta) tänään digin ja rfsun liuskan. Molemmat negoja ja liuska haaleampi kun eilen. Tein ne tosi laimeasta pissasta ehkä. Teen vielä illempana uudelleen ja jos haaleaa negaa näyttää niin kai täytyy sitten uskoa että se positiivinen testi näytti maanantaina oikein.

Wildside_ tuo on ihan hyvä niksi kans :)

Ton listan mukaan mulla olisi ihan hyvät mahikset saada tärppi. Kun me heiluteltiin peittoa -5, -3 ja -1. Jos nyt oikein ymmärsin tota taulukkoa. Nyt on jo kivut helpottaneet. Onneksi.

Ninni, ookko saanut mitään tuloksia niihin ovistesteihin?

nni, toivottavasti saatte miehesi kanssa juteltua ja välit kuntoon.

Ninni, päästää yhessä sit varmaa testailee ;) täälläki maanantaina saatu ovistestiin plussa! :) saatiin hyödynnettyä to, pe ja ma. Toivottavasti onnistais!

Eli vissiinki dpo -5, -4 ja -1. Ei ihan niin hyvin ku halusin mut ovis tuli väärään aikaan :D

Norappi, teillähän saatiin hyvin hyödynnettyä ovis! ;) sit vaan plussatestiä odottelemaan!

Nni, kurja tilanne. Toivottavasti saatte asiat juteltua ja yrityksen jatkumaan. Ei nää asiat aina helppoja miehillekään oo.

Mendinia: onnea plussasta!

Onks täällä muita plussanneita?
Ovis onnea ja pahoittelut negoista ja menkoista! Nyt niin paljo tekstiä tullu ku en moneen päivään oo käyny lukemassa ni en jaksa millään lukea läpi. :D ketuttaa Nää loma ilmat niin paljon ku on kylmää ettei oikein mitään voi tehä...

Norappi, sain plussan vain maanantaina siihen yhteen testiin. Muuten negoja vaan. Eli oletan että tänään Dpo 2. :)

Meritähti, tärppi onnea sinne! Kiva päästään sitten testailemaan ;)

Lucky87 sama homma täällä, että loma on mutta tosi "huonot" ilmat. Siis aurinko paistaa joo, mutta on kova tuuli ja lämmintä max. 15 astetta. Ei oikein lomakeli.:shifty:

Plussia kaikille testaajille!

Minä oon taas testannu negaa. Plaah. Nytkun oon seuraillu oireita, ni ovisoireet on tullu n 2 viikon välein. Eli ovulaatio yrittää kyl tapahtuu, mut ei vissiin onnistu :rolleyes:
Viime viikolla oli kyl enemmi alavatsakipuja ku aiemmi ovulaatio-oireitten aikaa, joten oiskohan ehkä ollu ovulaatio.. Ärsyttää tää arpominen. Nii ja en oo tehny ovulaatiotestei ku oisin jo ehtiny viitisenkymnentä käyttää :rolleyes::D

Ninni, mulle väännettii vähä rautalangasta näitä dpo juttuja, myt ku oot saanu ovisplussan mun kaa samana päivänä ni pohditaas :D laitoit et nyt olis dpo2. Mä oon ajatellu et dpo1.

Kuulemma sillon ku saa ovisplussan, ni siitä menee 24-48h ovulaatioon eli yleensä ovisplussapäivä olis dpo -1. Sit dpo0 on se ovulaatiopäivä ja siitä eteenpäin sit loogisesti.
Dpo tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen.

Eli mä järkeilisin et meil olis dop1 nyt :)

Jos meni iha mettään ni korjatkaa joku, en tod ymmärrä näistä viel hirveesti tai osaa käyttää mitää hienoja termejä :D

Äläkä ninni loukkaannu tästä, ajattelin vaa tässä "ääneen pohdiskella" :)

Joo katos Meritähti mä en tajua näistä mitään xD Eli ihan oikeessa varmasti oot! Hyvä, että pidät sitte ajantasalla :) Mulle vasta täällä Vaun foorumilla selvis, että mitä se Dpo edes tarkoittaa. :)

Takaisin