Raskaaksi 2015

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja pikaista plusssa! :)

Itte kans suosittelen lämpimästi tuota womanlogia! Ihan loistava kun voi merkata oireet jne kaikki sinne ylös! :) käytän sitä edelleen juurikin oireiden merkkailuun :)

Onnittelut plussanneille ❤
Tervetuloa uudet ❤
Pahoittelut ei niin onnekkaille :'(

Tänään oli meillä se "THE" lääkäri... Tulihan käytyä :O

Saatiin tuomio n.3 viikkoa sitten HOITAJALTA; Mulla hormonit tasoa menopaussi ja miehellä kaikki päin persettä!

Totuus on tarua ihmeellisempää; mun kokeet otettu ihan väärään aikaan (alku kierron verikoe ok, mutta oviksen jälkeen jäi ottamatta kokonaan ja otettiin kp15, josta ei mitään hyötyä) ja miehen näytteessä AINUT - oli määrä! Ja se määrä tod.näk. johtui siitä, että se oli työn ja tuskan takana koko näyte :/ Liikkuvuus, tiheys ja simppojen määrä olikin kaikki ok :O

Mulla otetaan ens kierrossa vielä oikeaan aikaan hormonikokeet. Tähän mennessä tiedetään, et munasolun kypsyy (n.2cm) ja ovis + tulee, mutta nyt tutkitaan irtoaako.

Mä olen kuin tuuliviiri ja elän 0-100 nanosekunnissa... Mun pää ja avioliitto ei kestä hormoneja ;) . Ja en kestäisi kasvavia riskejäkään. Me mennään luomuna ❤

Ja ei meille tule mitään ehkäisyä :D

Jos voitte valita; suosittelen yksityistä! Mulle tehtiin yksityisellä folliultra ja aukkari, mut verikokeet kunnallisen kautta... On se kalliimpaa, mutta nopeaa ja joka sentin arvoista ♡

Plussatuulia kaikille ❤

-PikkuMinski kp27/28-30, dpo13 tai 14 ja yk21-

PikkuMinski, älytöntä että otetaan verikokeita väärään aikaan ja joku hoitaja pääsee laukomaan tuollaisia diagnooseja! Mutta nyt kuulostaa hyvältä :wink

Womanlogista en tiedä, mutta My Calendarissa ja Fertility Friendissä saa merkattua ainakin ovisplussan (mutta ei ovispäivää). Ja My Calendarissa on pöljää se, että sen mielestä ovis plussa = ovis, vaikka eihän se niin mene vaan ovis on plussasta noin 24 h päässä...

Kyllä tuo womanlog vaikutti sen verran mielenkiintoiselta, että pakkohan se on asentaa :p katellaan nyt ensin vain tuleeko menkat vai ei.. Suurimmaksi osaksi ei oo juuri mitään tuntemuksia, mut välillä on pientä menkkajomotusta ja välillä taas samanlaisia nippailuja, tuikkauksia ja pistoja kuin viime raskaudessa.. Ei auta kuin odotella :rolleyes:

Törkeästi napailen! Oon ollu taustapiruna kun ei ole ollut mitään "sanottavaa" ja tylsä kierron vaihe. Jännitin tän päivän klinikkakäyntiä hirveesti! Käytiin siis klinikalla tänään ensikäynnillä, jossa mulle tehtiin aukkari ja keskusteltiin jatkosta. Molemmat "röörit" hienosti auki, nyt labroihin oviksen jälkeen ja simppanäytettä viemään. Kesäsulun jälkeen uusi käynti ja mulle varmaan clomit, epäily oli etten ovuloi joka kk kun kierrot pitenee. Aukkari oli lähes kivuton ( !!! ) ja muutenkin jäi hyvä fiilis käynnistä :) Nyt asiat etenee. Tänään kp8 johtofolli jo 13mm ja ovis kuulemma viikon sisään - tikut odottaa kaapissa jo :) Lääkärin määräyksestä siis juhannustaikoja tekemään! :P

Mutta tosiaan, komppaan pikkuminskiä! Yksityisellä alko homma rullaa heti, julkisella meidän ois pitänyt odottaa vielä 2v....

Hile kp8/31-38 yk11

Oon kans jonkin verran seuraillut aamulämpöjä, mutta en oo merkinnyt niitä mihinkään ylös. Mulla menee niin että alkukierron on siinä 35,8-36 ja sit yhdesksi aamuksi tipahtaa 35,5 paikkeille, jonka jälkeen nousee muutamien päivien aikana sinne 36,5 tienoille. Siinä kierrossa jossa raskauduin tuli plussan jälkeen mitattua muutaman kerran myös lämpöjä ja ne oli 36,8-37 eli oli mennyt vielä korkeammalle. Tämä keskenmenon jälkeinen kierto on ollut samanlainen lämpöjen suhteen, menkkoja siis odotan jussina, viimeistään ensiviikon alussa. Ajattelin kyllä jussina jotain ottaa, joten testaan varmaanki perjantaiaamuna... :)

Plussatuulia kaikille! :) Jännä juhannus tulossa!

Jänskättää vähän nuo pc liuskaovistestit, meinasin jättää digin vain varmistuksen.. Junannuksena en kyllä tikuttele mtn, mut talletuksia täytys yrittää ehtiä tekee.. ollaan festareilla ni voi olla vaikeeta :D Ehkä su-ma riittänee.

:happy::happy:Siis tää ei voi olla totta!!! Nyt on peto irti! Äsken päiväpissasta one step-liuskalla haamujen haamu!!! Miten aamupissa muka näytti (eri testillä) negaa?? IIK! Apua, mitähän nyt... Aion illalla ja aamulla vielä testata! Yks tommonen liuskatesti viel kotona ja aion ostaa tänään lisää! :Heartred Ja DPO ehkä vasta 8-9. Ei varmuutta...

minea- Laitahan kuvaa testeistä tänne :happy:

Muoks. Minkä merkkinen se nega testi oli? Toi one step on aika susi testi, suosittelen testaamaan jollain muulla, se antaa nimittäin viivoja joita voi luulla haamuksi mutta ne ei ole. One stepin testissä pitää olla selkeesti väriä jotta se on plussa/haalee plussa.

Muokattu viimeksi:
Minea_ mulla on näkynyt raskaus testissä plussa jo Dpo 10--> :) toivottavasti olisit raskaana. Ja kuten Mami91 sanoi, niin se voi olla myös testissä vika :( toivottavasti ei!!

Mitä tuo muoks. tarkoittaa? En tajua sitä, mutta moni sitä käyttää :rolleyes:

on. Oon ihan sekasin nyt. Eilen näkyi päiväpissasta cb:n ovulaatiodigi testissä hymynaama. Sitten oon sen jälkeen tehnyt rfsu:n ja sofi:n liuskoja, sekä pari digiä lisää eikä niiden mukaan ovista olis. Voiko se eilinen hymynaama tulla sen takia, koska otin sen pissasta joka oli tosi kauan ollu rakossa?
Nyt on talletettu jonkun verran, mutta ei oo mitään limoja. Nivusnippailua on ollu jo pari viikkoa. Jessus ku pää on ihan pyörällä. :dead:

Muoks. Niin tai onko mahdollista että oviksen saa näkyviin vaan yhteen testiin ja se ois niin äkkiä ohi ettei muihin testeihin kerkeä saada plussaa?

Muokattu viimeksi:
Norappi, hieno ovisplussa. Toivottavasti ootte saanu talleteltua. :wink

Hipsutin, toivon mukaan saatte hyvin hyödynnettyä oviksen vaikka onkin paljon ohjelmaa. :)

Kaakao, onpa jännä tilanne! :nailbiting: Saa ainakin jännätä sitten piinapäivinä...:p

Nni, pahoittelut negasta. :sad001 Koska sä oot sinne lääkäriin menossa?

Ninukki, onpa nyt kurjaa kun ei ratkaisua löydy! Tulis nyt ees ne menkat jos testit vaan näyttää negaa..:shifty:

Waterlily, pahoittelut kp1. :sad001

Ninni, jee oviplussasta! Kai on nyt hyödynnetty? :wink

Bb, kiva kuulla sun kuulumisia. :happy: Toivottavasti on kiva neuvolakäynti!

Larissa, tsemppiä kipuihin! Mut tosiaan tietää ainakin että siellä jotain tapahtuu...

Beisla, kiva että saitte nyt vielä yhden koti-inssin sovittua ennen jussia. :)

Junibea, älä vielä luovuta. Yks kerta voi hyvin riittää! :)

Pikkuminski, onpa jännä että tollai oli käyny.. :rolleyes: Mut hyvä että oli simpat kunnossa. Eiköhän ne sunkin testitulokset oo parempia kun otetaan kokeet oikeeseen aikaan! :shy:

Hileinen, hienoa että sielläkin menee asiat eteenpäin! :happy:

Minea, mäkin mietin et saitko siitä kuvaa otettua..? Toivottavasti vahvistuu lähipäivinä!

On. Näyttää oireiden mukaan nyt siltä ettei se ovis ainakaan kauheesti oo ajoissa. Ja huomennahan tulee mies jo kotiin niin eiköhän tästä vielä päästä piinapäivinä jännäilemään. :p Ajattelin että en ainakaan kesän aikana vielä ala ovistestejä tekemään mutta alkais se kyllä vähän houkuttaa jos nyt tästä kierrosta ei tärppää. Sais jotain suuntaviivaa että oonko yhtään lukenu oireita oikein. Saas nähä kui käy. :) Nyt ois sitten kaks päivää vapaata ennen työntäyteistä juhannusta.

Lissu kp13/33-35

Voi ei Gatusa :/ Osanotot ❤ Hyväähän meille, neiti kasvaa myös ihan hirmusta vauhtia ja viikonpäästä onkin jo 5kk mittarissa :/ :D

On. Tänään olis nyt sit kp 8/28 :)

Iiks koska meillä on teistailijoita? :D Tsemppiä!

Uusille tervetuloa mukaan.

ON, nyt ollaan talleteltu ja tänään pitäisi kanssa. On kyllä sitten niin kipeä tää ovulaatio. Kipeempi kun mitkään menkka kivut tai toi lääkinnällinen tyhjennys mikä mulle tehtiin. Ihan taju meinaa lähteä. Lääkkeellä saa hetkeksi pois, mutta ei kauvaksi aikaa. Toivottavasti kivut äkkiä helpottaa ja päästään jännäämään alkaako menkat vai ei. Yritän olla paljon ajattelematta koko raskautumista. Odotan kyllä enemmän tätiä kylään. Tänään kp14/29?.

Takaisin