Dreamer, Kamalia uutisia olit saanut! Osanottoni!
Mh, Ihan selvä plussahan se on noilla testeillä. Mä sain noihin kunnon plussan vasta kun oli 1,5vkoa ensimmäisestä testistä kulunut ja reilu viikko siitä kun apteekin oma näytti selvän plussan ja digikin 2-3. Onnea!
Sofieemilia, Onnea plussasta!
Beisla, Varmasti se klinikalle meneminen on tietynlainen "luovuttaminen" ja siksi siitä ei voi olla niin innostunut. Vaikka eihän se vielä tarkoita etteikö onnistuisi ilman heidän apujaankin. Teillä on hyvät suunnitelmat jo tähänkin kiertoon eli ehkä sieltä tulee vielä se luomuplussa :)
Nyytti, Paranemisia sinne perheelle ja toivottavasti itse pysyt terveenä! Ja ihan mukavastihan ne teidän tallettelut ajoittui eli plussaa odotellessa..
On. Tänään ensimmäinen neuvola. Sairauslomalla olen ainakin juhannukseen asti huonovointisuuden takia ja lääkärille nauroinkin, että on naisten hormonit sitten outoja kun saavat kerta toisensa jälkeen ihmisen tekemään jotain sellaista mistä tulee viikkojen pahoinvointi ja kuukausien muut vaivat. Ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että haluaa lisää lapsia

Mutta se lopputuloshan tässä on tärkein. Sinne asti kun vaan jotenkin pääsee. Ensin odotellaan plussaa, itketään negatestejä ja pitkiä yrityksiä, sitten kun sen plussan vihdoin saa niin oksennellaan ja itketään huonovointisuutta, pelätään pahinta raskauden jatkumisen suhteen ja odotellaan jotain elonmerkkejä kohdusta. Sitten kun ne elonmerkit on nähty niin odotellaan pelolla seuraavaa ultraa, että onko lapsella kaikki hyvin jnejne. Telkkarista tuli juuri joku ohjelma jossa norsu oli raskaana ja niiden raskaus kestää yli 22 kuukautta ja vauvan selviytyminen on hiuskarvan varassa. Miehelle sanoin, että onneksi meillä ihmisillä tuo on edes vähän helpompaa.
Hurjasti plussatuulia puhaltelen täältä suunnalta jokaiselle yrityksen pituudesta huolimatta! Toivottavasti pääsette kaikki pian siirtymään tuonne plussanneisiin!