Raskaaksi 2015

Ninukki, menkat alkoi tänään ja miulla meni hermo koko touhuun :D huomenna työterveyteen hakee lähetettä lapsettomuustutkimuksiin ja vähän ajatuksella et endo poissuljettas. Työkykyyn nää kivut vaikuttaa jo siinä määrin et toivon lähetteensaannin käyvän helpolla :)

Dreamer paljon voimia ja jaksamisia ♡ jospa joku shokkitila olis käynnistänyt kuukautiset?

Dreamer, osanottoni. :sad001

Sofieemilia, onnea hienosta digituloksesta! :) :wav

Silv, mikä olo siellä on?

ytnom, pahoittelut negasta, toivottavasti pääset vielä testaamaan loppuviikosta.

jasmi, oliko teillä huonosti puuhasteluja oletetun oviksen aikaan, vai miksi niin huono usko? Harmi kyllä jos menkat alkaa taas. :sad001

Junibea, kuulostaa hyvältä jos ovis on suurinpiirtein samaan aikaan taas.

ninukki, pahoittelut negasta , mutta ehkä vielä vähän on toivoa.

Eiköhän tämäkin ketju pian tasoitu taas, uusia tulee aina. :)

Sofieemilia onnea!! :)

Gatusa, apua kuinka kauan sun yskä on kestänyt :eek:

Beisla, pillerit lopetin 23.4. R-testiä oon itekin enemmän ja vähemmän miettiny, mutta kun oloja ei oo sit niin minkäänlaisia :shifty:

No onpas joidenkin äidit mahtavia tapauksia :meh: mulla on aina ollut tosi hyvät välit äitiini, mutta ku kerroin odottavani esikoista, nii kyllä se aika selväksi teki että abortti olis parempi vaihtoehto. Toisaalta ihan ymmärrettävää, kun olin todella tuhoisassa suhteessa ja vasta 18-vuotias. Mut mun isä oli ihan innoissaan ja ilmoitti et abortti ei oo edes vaihtoehto :grin tossa loppuvuodesta ku miehen kanssa ruvettiin perheenlisäystä suunnittelemaan ja siitä vähän mun äidille vihjailin, nii se ei kauheesti innostunu ja sano että odottakaa nyt edes pari vuotta et esikoinen on vanhempi ja meidän koulut on suoritettu. Mut nyt ku me ei olla sanottu mitään siitä, että yritetään, nii se on ruvennu vihjailemaan meille et vauva olis kiva :hilarious:

Dreamer, osanotot ja voimia! ❤

ytnom, toivottavasti pääset testailemaan vielä loppuviikosta :)

Junibea, kuulostaa hyvältä tuo kierron tasaantuminen!

Ninukki, mä ainaki roikun täällä ja juttelen vaikka sitte itsekseni jos ei muuta :grin

Hei taas ihanat naiset! :)

Nyt on lomamatkalta palattu ja kaikki viestit luettu!

Jm, toivottavasti siellä nyt pian selkiytyisi mikä on tilanne. Ja mieluiten tietty plussan muodossa!

Beisla, hieno juttu että saitte ajan klinikalle noin pian! :happy: Saa sitten alkujutut pois alta.

äippä2015, kyllä siellä jotain taitaa näkyä..

Lucky, hyvä että siellä lähti kierto käyntiin niin pääsette uuteen yritykseen! :)

Nyytti, toivottavasti teillä onnistui tallettelut! :wink

Freyja, mahtavaa että poika pääsi kotiin ja pääsette harjoittelemaan vauva-arkea. :happy:

Elyssei, oireet kuulosti aika lupaavilta, ootko testannu?

Myy, mäkin toivon että ainakin sillon tällöin kuulis sun kuulumisia. Adoptio on kyllä varmasti myös raskas prosessi mutta todella arvokas ja hieno asia. Viisautta teille kaikkiin päätöksiin!

Sofieemilialle paljon onnea! :happy:

Mh:llakin näkyi hienot viivat, onnittelut sinnekin! :)

Dreamer, syvä osanottoni. :Heartred Paljon voimia ja jaksamista koko teidän perheelle!

Täällä oli viikonloppuna paljon jännäilyä ja ihan liikaa negoja ja tätejä! :sad001 Pahoittelut jokaiselle ja plussatuulia alkaneeseen kiertoon!

Tervetuloa joukkoon ambriina, minea ja ytnom! :welcome

On. Eilen palasin sitten matkalta kotiin. Oli kyllä ihan mahtava reissu ja ilmat ei olis voinu olla paremmat! :happy: Mutta sillai siinä kävi että menkat alko heti kun kone laskeutus Nizzaan... Onneks oli kipulääkkeet mukana niin sai niillä helpotusta. Ja sai hyvillä mielin maistella ranskalaisia viinejä. :smug: Nyt on siis kp6 ja eilen saatiin kierto korkattua. Ovis asettuu luultavasti juhannusviikonloppuun tai sitten tulee vähän sen jälkeen. Eli Beisla ja Lucky, mä liityn teiän joukkoon juhannustärppiä yrittämään! :grin En aatellu ainakaan vielä ruveta ovista tikuttamaan. Oireita koitan seurailla ja mies varmaankin pitää huolen siitä että tulee talleteltua tarpeeksi usein. :hilarious:

Lissu kp 6/33-35

Osanotot Dreamer! :Heartred Voimia kovasti.

Käyn myös täällä puolella ainakin lukemassa, ja miks en kommentoimassakin jos kirjoitustahti hieman hiljenee niin ehtii kommentoimaankin ilman että puolet unohtuu. :grin

Gatusa, olisikohan sulle apua kunnon rannelastoista? Sellaisista, mitkä saa vessassa käynnin ajaksi vaan sujautettua pois käsistä. Mulla kanssa nivelien kanssa ongelmaa etenkin ranteissa (nivelreuma ja yliliikkuvat nivelet) ja käytän lastoja joka päivä helpottamaan kipuilua ja pitämään ranteen oikeassa asennossa.

Voi dreamer! Mielettömän paljon voimia ja lämmin osanottoni! ❤️

Onnea Sofieemilia mahtavasta digituloksesta! ❤️ :smiley-bounce013

myy tääl ei taida sellasia olla... suomes pidin välil mut nyt on pahentun vaa entisestää, oon lapsesta asti joutun pisteleen ranteet paikalleen montaki kertaa päivässä. mitenkäs siellä menee?

mendinia plussatuulia huomiselle :)

täällä järkyttävä väsymys, kaikki paitsi minä nukkuu, minäki taidan painua nukkumaan, otan antibiotin ja yskänlääkkeen ja käyn maaten josko sais nukuttua kunnolla. nukkuessa en ees yski enää alhamdulillah.

Jospa minäkin yritän pikaisesti jotain kirjoitella, edelleen siis täällä lueskelen ja kirjoittelen välillä, vaikka murkun aloittamaan ryhmään meninkin.

Sofieemilialle valtavat onnittelut!

Dreamerille syvät osanottoni, ihan kamalaa :( Jaksuja!!!!

Junibea, toivotaan että kierto olis säännällistyny tosiaan :)

hileiselle pahoittelut tädistä!

Ompas monella ei niin kiva äitisuhde.. ei omaa lastaan saa latistaa ja mollata tuolla tavalla.. Mulla on onneksi ihana äiti, vaikka on meilläkin omat yhteenottomme ollu ja muutin kotoa jo 16v. Mutta sen jälkeen välit paranikin ja äippä ollu pitkään jo mun paras kamu. Viereisissä taloissa ollaan asuttu pian 3v ja ollaan joka päivä tekemisissä jollain tapaa. Ikinä ei arvostele mun äitiyttä, tukee ja auttaa aina kun vaan voi ja rakastaa lapsenlapsiaan ihan tolkuttomasti♥

Lissu, kiva kuulla että teillä oli ihana lomareissu! :) Samperin täti kyllä.. murr! Mutta tsemppiä uuteen kiertoon :)

on. kierto jatkaa sekoilua ja ovis tuli vasta kp23. Saa nähä jääkö lutis vielä viime kierron kaheksaa päivääkin lyhyemmäks..ei sisi oo toiveet kovin korkealla.
Mökillä oltiinja tallettelut osu dpo -3 ja -2, sit mies sairastuja en kehannu puoltolkutonta petipotilasta hyväks käyttää :joyful: Ite ollu kans tosi väsyny ja käyny ajoissa nukkumaan. Nytkinihan pahaa tekee, mut päätin tulla koneelle teille kirjottamaan vielä ja iltateen juomaan.
Meillä on nuorempi eli 1v myös kipeänä, huomenna soitettava lääkäriin kun viikon jo kuumeillut :(
Omasta kp:stä' en oo ihan varma,pää niin väsy ja höttönen, mutta pari päivää sit tais ovis olla eli oisko 25, tarkistan huomenna.
Nyt öitä kaikille :singing: ja plussatuulia, puuuuuuh.....

nyytti tsemppiä ja plussatuulia. paranemisia pikkupotilaalle ja myös isommallekin, kurjaa että sielläki ollaa kipeenä. itellä oli yhen päivän 39 kuume ja se sai iha järkyttävän olo pidemmäks aikaa päälle ni saatika sit viikon kuume pikkusella, voi parkaa. alhamdulilah mein tyttö on terve, mun tauti on jotai mikä ei tartu alhamdulillah.

Takaisin