Raskaaksi 2015

mh- selkeä plussahan tuo on! :) onnittelut ja tarrasukkia matkaan :Heartred

mami91, komea ovisplussa!

Gatusa, pikaista paranemista! Mullaki kestänyt kuumeen jälkeinen yskä kohta kaks viikkoa :sorry:

En tiedä mikä juttu tää nyt on, ku kp 13 tosiaan alkoi "menkat". Vuotoa tuli normaalia enemmän sen ekan päivän ja siitä pikkuhiljaa vähentynyt. Toisena ja kolmantena päivänä tuli vaan vähän siteeseen ja pyyhkiessä, ja kerran pari aukes hanat pariksi minuutiksi. Tänään tullu haaleeta vuotoa pyyhkiessä. Vuodon perusteella en siis todellakaan sanois, että oli menkat. Oisko sit ollu valemenkat, vai onko tää jotain jälkiongelmaa minipillereistä. Mitään menkkatuntojakaan ei oo ollu. En tiedä onko nyt sitte kp4 vai kp17. Kamala väsymys alko samana päivänä ku vuotoki ja alkaa pikkuhiljaa vuodon vähentyessä helpottaa. Pahoittelut avautumisesta, mut en tiedä mitä tästä pitäis ajatella :/

paranemist nni mul ollu yskä jotai n. 4,5kk nyt. voi johtuu minipillereist mut toivon et ois sul ollu valemenkat. :)

Nyt on taas monta viestiä luettu, katsotaan miten muistan kenelle piti kirjoittaa :D

Mh, onnittelut plussasta! Ihan selkeä viiva :)

Pahoittelut negan testanneille ja niille keillä täti eksynyt :/

Mikäs Kertun tilanne on, onko vielä tuntemuksia?

Beisla, Hyvältä kuulostaa suunitelmat ja hienoa että asiat etenee näin pian! :)

j3nnillä ihania kuvia 4d-ultrasta ❤ Me käytiin myös ensimmäisessä raskaudessa ja varmasti mennään myös tulevan kohdalla. Tsemppiä loppu odotukseen!

Ovis oli tuloillaan ainakin Larissalla, nyytillä ja minnillä, hirmuisesti plussatuulia ja kaikille muillekkin joilla ovis tuloillaan!

Elyssei_, koitin laittaa kuvaa mutta en onnistunut siinä.. Mikäs siellä on tilanne? Oireet ainakin kuulosti lupaavilta. :) Ootko päässy jo testailemaan?

Paljon oli mielessä muutakin, mutta unohtu nyt kirjoittaessa..

Uuteen ketjuun liittyneille myös PALJON plussatuulia jokaiselle!!!❤

On: tänään dpo 13 ja testit näyttää plussaa. Eilen ja tänään tehty pc:n testit ja oli vuorokaudessa vahvistunut viiva. Huomenna teen digin, kun tuli tuplapaketti niitä hommattua :D Outo ja onnellinen olo :) LA olisi näillänäkymin 16.2.16

Kiitos kysymästä sofieemilia!!
Ja onnea plussasta!!! ❤️ Ihanaa!!!

Täällä välillä ihan menkka olot ja välillä ihan outoa painetta? :D keskiviikkona olis 28/28.. Eli pian tietää mikä tilanne on! Tuun ehdottomasti raportoimaan sitten!

Tulin juuri reissusta ja huomenna luen välistä jääneet viestit! Niin pääsee kommentoimaan!!
Plussa puhallus kaikille ihanille naisille!! ❤️

Mh ja sofieemilia, onnea plussista! :)

On. Mitenhän kauan tätä tuhrutouhua voi olla? Kp32/31 ja ovis digillä kp 16. Voiko näillä päivillä enää kukaan plussata? :( Alkaisi kunnon vuoto vaan ni pääsis niitä labroja otatuttaa. Veetuttaa koko touhu. Muoks. Nyt siis dpo 15 ja dpo 13 viimeks lumivalkoinen nega.

onnea sofieemilia mashaAllah tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

hileinen inshaAllah siel nyt selkiytys tilanne, mä muistan kuinka ärsyttävää toi tuhruttelu on ku oli ennen tytön odotust kroppa iha sekasin ni ei tienny onko kierto 31pvä vai 18pvä vai vähemmän vai 47. no sit ku lopulta tuhruilut loppu ni tuliki plussa keväällä ja kierto oli 41 pitunen sillo.

Mäkin oon nyt hyppiny kahden ketjun väliä. Täällä käyn päivittäin lukemassa ja tykkäilemässä. Ja toki kirjoittelen välillä; )
Kauhea kirjoitus tahti tällä puolen, aina ei ihan perässä pysy.

Täällä ovista odotellaan ja kovasti jo talleteltu. Puoleen väliä viikkoa odottelen ovista. Saa nähdä tuottaako tulosta tämäkään kierto.

Soma Kp 13/28-30

ninukki, vähän tökerö kommentti sun äidiltä, vaikka hyvää ehkä tarkoittikin. Tosin ei kuulosta hyvältä jos sen tapana on noin töksäytellä. Eiköhän jokainen itse osaa mennä tutkimuksiin jos siltä tuntuu. :rolleyes:
Ootko testiä tehnyt, jos täti on kerran eksynyt?

Mira, sulla sitten inssi samoihin aikoihin mun kanssa, tosin mulla vielä kotiversio. Meillä inssi jossain 15.-17. päivä aikana.

Larissa, musta on ihan hyvä että täälläkin ketjussa puhutaan välillä niitä "miksi tässä kestää" -juttuja. Saa jo alussa eri perspektiiviä omaan yrittämiseen erilaisilta ihmisiltä, että tässä oikeasti voi kestää. Ja tässähän sitä nyt ollaan, jo (tai vasta) puoli vuotta mennyt...

Gatusa, pelottavan kuulonen ranne sulla. Ei siihen mikään järeämpi rannetuki auttais?

Puhvis sullekin sais plussa tulla eikä testit vaan näyttää negaa!

Minni, jospa sulla olis aikaisempi ovis, ei tarttis niin pitkään odotella. :)

mh-, onnea vielä täälläkin! :)

Junibea, älyttömältä kuulostaa teillä lääkäriin pääsy. :sad001

Mendinia, toivottavasti et saa juomalupaa perjantaina. :wink

ytnom, paha sanoa kun naisen kroppa voi keksiä ihan mitä vaan. Toivottavasti johtuis pienestä kyytiläisestä! Vaikka ehkäisyn lopetus voi kyllä saada myös aikaan outoja oireita.

nni, johan sun kroppa nyt kenkkuilee kun tollasen oudon tiputtelun keksi keskelle kiertoa. En kyl osaa sanoa mistä voi johtua, paitsi jos varalta tekee r-testin? Milloin lopetitkaan pillerit?

Sofieemilia, paljon onnea vielä! :wav

Kerttu, sullakin jännät paikat, plussatuulia! :)

Hileinen, on se plussaus vielä mahdollista. Jonkun muistan täältä joka plussas vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. Joku laittoi tänne kerran kätevän taulukon. En nyt googlaamalla sitä löytänyt millään, mutta jotenkin näin se meni:
Alle 5:n hCG-tasot on normaaleja ei-raskaana oleville. HCG tuplaantuu noin kahdessa vuorokaudessa, ja kohoaminen alkaa kiinnittymisestä, noin viikko ovulaation jälkeen. Jos luontainen taso on vaikka korkea ja sen 5 (en nyt saa sitä hienoa merkkiä) , taso olis dpo8 5, dpo10 10, dpo12 20 (näkyy jo monella testillä), dpo14 40...
Jos taas on luontaisesti matala taso 1 (ihan normaali sekin vielä), niin dpo8 1, dpo10 2, dpo12 4, dpo14 8 (ei vielä näy edes herkällä testillä), dpo16 16, dpo18 32 (nyt alkaa jo näkyä).
Tietenkin kiinnittyminen on keskimäärin viikon päästä. Se voi tapahtua myös myöhemmin, jolloin hCG:n tuplaantuminen myös alkaa myöhemmin ja siksi ei ehkä näy vielä testissä.

On. Täällä odottelen ylihuomisen klinikka-aikaa, saa nähdä mitä tutkimuksia haluavat tehdä. Varmaan ainakin aukiolotutkimuksen. Kiinnostaa sekin, onko tämä lääkäri samaa mieltä kuin gyne että kolmen päivän tiputtelulle ennen menkkoja ei tarvitse tehdä mitään, vai tutkitaanko sitäkin.
kp5/28-32

Beisla, eilen nega tehtynä.. Äiti on aina tosiaan töksäytelly iha kaikkee, varsinkin jos ite jotain innoissaan esitelly tai kertonu, niin aina se onnistuu lyttään ihan tyystin, ei oo ikinä positiivista palautetta siltä suunnalta herunut. Nyt aikuisena osaan suodattaa sen, mutta voit kuvitella että teiniaikoina meillä ei menny kauheen vahvasti ja lähdin kotoo heti ku 18 tuli täyteen. Eihän se nyt voinut tietää että miehen simppatutkimukset on tapetilla, mutta onnistui osuun huonolla hetkellä väärään aiheeseen.. Onnea hei vikaan (?) koti-inssiin, josko ei tarvis klinikkatouhuun lähteä ;) <3

Mh: kyllä tuo ei enää haamujen esi isä oo. Varovaiset onnittelut

Mami91: nyt plussa onnea

Ytnom: kuulostaa plussa oireilta. Mulla oli vatsa sekaisin ennen plussaa ja valkkari keltaista maitoo. Voi olla myös pillereistä.

Ninnuki: Ompas mamma vähän töksäytellyt :/

Pillereitä en oo käyttäny ja niistäkään ei oo koskaan mennt kroppa sekasin, lääkärikin tokas että kerta kapseli toiminu mulla täydellisesti, eli tosiaan vuodoton koko sen 2.5v niin palautuu yleensä heti normaaliks. Uskon kyllä että se oli ovis kun sen aina tuntenu muulloinki. Tosin uskomatonta jos on tärpänny! Tuun illemmalla huomenna kertoon onko kyytiläinen vai temppuileeko kroppa

Ninukki täällä samanlaisen äitin omistavana tiiän mistä puhut. Ittekki lähin ovet paukkuen kotoa kun 18v tuli mittariin :)
Nykysin tullaan tosi hyvin toimeen äidin kans, en tiiä oonko oppinu suodattamaan nii hyvin sen puheet vai onko mun äidin käytös muuttunut.
Muistan kun kerran itkien lähin aikuisiällä kotoa kun olin siellä kyläilemässä. Siitä on nyt pari vuotta aikaa ja sillon ekaa kertaa mun isä puuttu äidin käytökseen. Se tais olla viimenen kerta kun meiä äiti enää käyttäyty törkeästi mua kohtaan, kait se tajus lopulta ittekki ettei niin voi käyttäytyä.
Oon äitiltä kuullu nuoresta asti että en oo kaunis, enkä minkään näköinen, enkä ole hauska edes. Koska minulla on aina ollut paljon poikapuolisia kavereita niin olen ollut huora.
Että semmosta, mutta nyt pari vuotta meillä on mennyt äidin kanssa ihan hyvin, kun isä sai sille puhuttua järkeä ja se tajus oman käytöksensä. Kyllähä tässä sai sitä odotellakkin sinne asti että täytin 30v.
Toivottavasti ninukki sunkin äiti tajuaa oman käytöksensä ja saatte korjattua teiä välit :)
Tsemppiä

Huomenta! :angelic: Täällä ollaan eilinen ja toissailta hyödynnetty mahd. ovisten kannalta. Harjoituksen jatkuu. Katsotaan miten käy.

Ninukki, kyllä noi äidit osaa. Mun oma äiti ei ikinä oo mua haukkunut mutta monesti suhtautuu varauksella kaikkeen uuteen, mm. kun ilmoitin olevani esikoisesta raskaana, se ehdotti aborttia ja nyt kun ilmoitin että mennään naimisiin niin se sano että "kannattaako?" Just, kiitti äiti! :angry1: No mutta nykyään siis noihin molempiin suhtautuu erittäin positiivisesti. Lastenlapsiaan ei vaihtais mihinkään.

Täällä jännäillään oireita, alamahaa nippailee ja juilii tällä hetkellä oikealta puolelta. Ja tää turvotus on jotain järkyttävää!

Myy: kaikki maailman tsempit teille sinne <3 onnea leikkaukseen ja jatkoon niin adoptioasioiden kuin biologisen yrittämisenkin kanssa <3

Mh: paljon onnea, sehän on selvä plussa! :)

Sofieemilialle onnea digin tuloksesta :)

Jopas on tämä ketju hiljennyt, odotin taas montaa sataa lukematonta viestiä ;D pitänee varmaan käydä kurkkimassa muiden uutiset toisesta ketjusta :)

Takaisin