Raskaaksi 2015

Mami, nimenomaan niin että yövuoron jälkeen meen maate ja sit ku päivällä herään ni tekisin testin.. Mietin vaan että onko siinäkin nyt joku taika että pitää olla just yöaikaan rakossa lojunutta pissiä, vai tajuaako noi hormonit että hei, mimmihän nukkuu keskellä päivää, ei me nyt eritytä! Näistä ku ei ota selvää, naisen hormoneista meinaa :D

Nyytti, kiitos vastauksesta. Pakko kyllä myöntää,että mökkeilyssä on taikaa. Molemmat keskenmenneet saivat alkunsa mökkiviikonlopulla. Täytyy varmaan muuttaa maalle kesäksi niin voisi olla paremmat mahkut tässäkin hommassa :D

Titja, mulla vehnis pidensi lutista. Ennen oli vaan 8 pv ja nyt kaikki 3 kiertoa vehniksen kanssa 12 pv :)

Beisla, vau siellä lähtee asiat etenemään hyvää tahtia! :)

Tervetuloa mukaan uusille ja vanhoille tutuille :)

Minä myös vetäydyn täältä vähän taka-alalle ja jatkan ehkä enemmän keskustelua tuolla toisaalla :) Seurailen, tykkäilen ja kommentoin kyllä vielä jos pysyn perässä teidän jutuissa :)

Nyytti, mun mielestä olet myös tervetullut tuonne toiseen ketjuun vaikka Murkku aloitukseen kirjoittikin, että yli 6kk yrittäneille :)

Mymmelisti saikulle jäin kaks viikkoa sitten kun ekat pahoinvoinnit alko, ylläripylläri keskellä yötä.. -.-

Mulla ei oo ikinä pahoinvointi vuorokauden aikaa kattonu :grin Taispa mullakin lentää laatta esikoista odottaessa ekaa kertaa yöllä. Sen jälkeen saiki oksennella puoleen väliin asti... töissäkin ruokatunnilta sai suoraan juosta oksentamaan.. Ja samalla kaavalla on menny muissaki raskauksissa. Tsemppejä lauruskaah pahoinvoinnin kestämiseen. Mulle määrättiin neljättä odottaessa pahoinvintiin primperania ja stemetiliä kun laihduin monta kiloa. Mut eipä ne auttaneet. Muista syödä usein pieniä välipaloja. Joillakin auttaa b6-vitamiini. Mulla ei oo tasan tarkkaan uattanu mikään muu ku tuo että syö vähän väliä. Pahoinvointia ei oo kyllä yhtään ikävä. :rolleyes: Mutta aika on sen verran kullannu muistoja että olen kuitenkin valmis siitä taas kärsimään.. kun vain sais sen uuden elämän alulle ensin.

Nyytti, kirjotus menny jotenkin ohi, vasta huomasin ja aahihii "anna melaa äläkä kuorsaa", vesi lentää silmistä :D onneks asiakkaat on jo kaikki menny nukkumaan. oon siis nytkin yökköilemässä ja väsyttääää, enää 8h jäljellä, jaksaa jaksaa!! :)

Nyytti, juu näin tein. Kävin tutustumassa siellä toisessa ryhmässä mutta ei sekään oikeen tuntunut omalta... Ja kyllä Mä täällä käyn jatkossa lukemassa ja tykkäilemässä teksteistä :)

Titja,mökkäilyssä on taikaa, kuopus sai siellä alkunsa :) Kai se on se fiilis siellä,erilainen rentous yms. :)
Meillä onneks tää "mökki" on isompi kuin tää kaupunki kolmio,joten siellä viihtyy hyvin pidempiäkin aikoja :) kun ois juokseva lämmin vesi ja kunnon sisävessa,niin sieltä ei kesäisin pois malttaisbtullakkaan! :)

Tänään aamupissasta tuli kaksi tasavahvaa(yhtä haaleaa)viivaa frsu testillä,joten kai se ovis on taas kp21 on eli huomenna. Yks tikku on vielä niin teen sen illemmalla.
Ei se mies enää heränny,enkä jaksanu herätellä vaan lähin itekki nukkumaan,joten illalla sitten ja mökille lähdetään jo iltapäivästä :)
Pitäis taas alkaa pakkailemaan,nyt ollaan kyllä vaan su iltaan kun mulla on ma kosmetologi ja iskän synttärit.

Muistelisin, että täällä oli juttua siitä että jollain tiputtelee oviksen aikoihin? Eilen ennen nukkumaanmenoa pupuilujen jälkeen mies sanoi, että munsta oli tullut vähän verta. Nyt aamulla kun kävin vessassa niin pönttöön lorisi oikein kunnolla. Laskurin mukaan ovis on huomenna. Menkkaoloja ei ole ja kp 14 menossa, niin mitä ihmettä täällä tapahtuu :eek:

Saako liittyä keskusteluun? :) Eli mulla on elokuussa 3v. täyttävä poika ja kakkonen ois haaveissa ollut jo pitkään, melkein pari vuotta. Sairaanhoitajaopinnot loppusuoralla ja miehen kans mennään naimisiin syyskuussa. Mies on 31v. Nyt muka jo bongaillut kaiken maailman oireet vaikka ehkäisynkin lopetin vasta ennen viime menkkoja, jotka alkoi 24.5. :grin Nyt jännäillään! Esikoisesta tärppäs heti ekalla yrityskerralla, saa nähdä miten tällä kertaa käy! :happy

Pikaisesti vaan kuulumisia tänne: Meidän poika pääsi eilen 1,5kk ikäisenä kotiin keskolasta :) Pientä harjoittelua tämä kotielämä vaatii, kun nuo meidän karvakaverit ovat vähän liiankin kiinnostuneita uudesta tulokkaasta, mutta hyvin on mennyt. Kiltti ja rauhallinen poika on edelleen :)

ImageUploadedByVau Foorumi1433485888.513263.jpg

Täällä tein vielä varmistuksen varmistuksen, kyllä se nyt vaan on totta vaikka ei olis uskonu... :)

Varailen ekaa neuvola-aikaa tässä mahd. pian ja varmaan haluan myös varhaisultraan heti juhannuksen jälkeen jos julkiselle ei pääse niin sitten yksityiselle, pitää saada tietää onko kiinnittynyt oikeille kohdille :)

Mitään oireita ei vielä kummemmin ole, ajoittain menkkamaista nipistelyä mutta vähentynyt, välillä etovaa oloa, menee kuitenkin ohi kun juo esim vettä ja syö. Rinnat on kyllä ollu tosi arat ja turvonneet jo pari viikkoa :)

Nyt 4+0

Masukki isot onnittelut ja paljon tarroja pienelle matkaan :)

Freyja ihana kun sielä pieni päässyt jo kotiin ja pääsette alottelemaan vauvva arkea :)

Hileinen, yritän muistaa kertoa miten kelakorvausten kanssa meni. Vieläkö sulla on pysynyt tiputtelu poissa?

Mami91, hyvin sanottu ruokasuosituksista. :) Munkin mielestä on ne tietyt asiat mitä kannattaa välttää kokonaan, ja muiden kanssa maalaisjärjellä.

laurushaah voi ei, kumpa sulla pian hellittäis pahoinvointi. :sad001

Mira, hetki piti muistella mitä me valittiin mutta taisi olla Dextra. Luullakseni melko uusi paikka? Me tehtiin hintavertailu, koska myös mä olin kuullut että Väestöliitto on vähän halvempi. Klinikoilla oli onneksi hyvin listat netissä, mitä eri toimenpiteet maksaa. Yllättäen se ei kaikissa kohdissa ollut halvin, vaan jollakin klinikalla oli jokin asia halvempi kuin toisella. Dextralla oli halvin PCR-analyysi, haluttiin se luovuttajan spermalle koska muuten olis tullut puolen vuoden odotus. Lahjasoluja käytettäessä siis normikäytäntö on, että luovuttajalta otetaan puolen vuoden päästä sukusolujen luovutuksesta uusi HIV-koe, jotta varmistetaan ettei tauti ollut.. öö, piilevänä/itävänä? PCR on kallis mutta sillä välttää karenssin.

j3nni vautsi, hienoja kuvia! :)

Abriina, tervetuloa ja onnea ovisplussasta! :)

ninukki, ihanaa että sun mies on niin oma-aloitteinen eikä tartte kärttää että lähtisi tutkimuksiin. Mies on kuitenkin paljon helpompi tutkia kuin nainen.

Mymmelisti, tää oli viides yk, eli ei nyt loppujen lopuksi valtavan pitkä aika. Vaikka puoli vuotta sitten aloitettiin yritys, kun välissä oli taukokierto.

nni, onko mahdollista, että sun ovisplussa oli heti kun aloitit nyt tikutuksen? Mun kierto on lyhimmillään 28pv, ja silloin oon saanut ovisplussan kp12. Mulla on joskus tiputellut ovisken aikaan, mutta ehkä noin pari kertaa vuodessa vaan.

Nyytti, ihanalta kuulostaa teidän kasvimaa! :) Itekin mietin uutta ryhmää, että onhan olemassa jo se pidemmän kaavan mukaan yrittäneet. Mutta musta tuntuu, että siellä porukka on yrittänyt jo useamman vuoden. Ehkä tää uusi ryhmä sopii myös ns. "keskikastille". Muurahaisen ryhmän alussahan lukee että jos yritystä on vähintään 6kk. Selvästi on ollut tilausta ryhmälle, vaikka harmi jos jengi häipyy täältä. :sad001 Ymmärrän kyllä että rankkaa pitkään yrittäneille...
Voi harmitus jos sun kierto nyt heittelee noin. En oo kuullut että vehnis sais tuollaista aikaan, mutta voithan sä kokeilla mennä ilman sitä jos ei nyt tärppää. Hyvä että tuli nyt kuitenkin ovisplussa!

minea, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Freya, ihana kuulla että poika on päässyt kotiin. Toivottavasti karvakavereiden kanssa menee hyvin. Meilläkin pari kissaa, niin mietityttää miten sitten joskus sujuu, mutta eiköhän useimmilla mene ihan hyvin.

Masukki, onnea hienosta plussasta! :wav

Beisla, tuhruttelu edelleen poissa :o Jännittää myös tämä täysi kivuttomuus! Ja kaiken kruununa olen katsonut kalenteriakin ihan väärin - menkkojen pitäisi siis alkaa jo huomenna jos edellisen kierron rytmissä mennään. Sillon vuoto siis tuli dpo 13. Yritän pitää pään kylmänä ja testaan vasta sunnuntaina, jos täti vaikka eksyisi matkallaan.. :)

Takaisin