Hileinen, yritän muistaa kertoa miten kelakorvausten kanssa meni. Vieläkö sulla on pysynyt tiputtelu poissa?
Mami91, hyvin sanottu ruokasuosituksista. :) Munkin mielestä on ne tietyt asiat mitä kannattaa välttää kokonaan, ja muiden kanssa maalaisjärjellä.
laurushaah voi ei, kumpa sulla pian hellittäis pahoinvointi.
Mira, hetki piti muistella mitä me valittiin mutta taisi olla Dextra. Luullakseni melko uusi paikka? Me tehtiin hintavertailu, koska myös mä olin kuullut että Väestöliitto on vähän halvempi. Klinikoilla oli onneksi hyvin listat netissä, mitä eri toimenpiteet maksaa. Yllättäen se ei kaikissa kohdissa ollut halvin, vaan jollakin klinikalla oli jokin asia halvempi kuin toisella. Dextralla oli halvin PCR-analyysi, haluttiin se luovuttajan spermalle koska muuten olis tullut puolen vuoden odotus. Lahjasoluja käytettäessä siis normikäytäntö on, että luovuttajalta otetaan puolen vuoden päästä sukusolujen luovutuksesta uusi HIV-koe, jotta varmistetaan ettei tauti ollut.. öö, piilevänä/itävänä? PCR on kallis mutta sillä välttää karenssin.
j3nni vautsi, hienoja kuvia! :)
Abriina, tervetuloa ja onnea ovisplussasta! :)
ninukki, ihanaa että sun mies on niin oma-aloitteinen eikä tartte kärttää että lähtisi tutkimuksiin. Mies on kuitenkin paljon helpompi tutkia kuin nainen.
Mymmelisti, tää oli viides yk, eli ei nyt loppujen lopuksi valtavan pitkä aika. Vaikka puoli vuotta sitten aloitettiin yritys, kun välissä oli taukokierto.
nni, onko mahdollista, että sun ovisplussa oli heti kun aloitit nyt tikutuksen? Mun kierto on lyhimmillään 28pv, ja silloin oon saanut ovisplussan kp12. Mulla on joskus tiputellut ovisken aikaan, mutta ehkä noin pari kertaa vuodessa vaan.
Nyytti, ihanalta kuulostaa teidän kasvimaa! :) Itekin mietin uutta ryhmää, että onhan olemassa jo se pidemmän kaavan mukaan yrittäneet. Mutta musta tuntuu, että siellä porukka on yrittänyt jo useamman vuoden. Ehkä tää uusi ryhmä sopii myös ns. "keskikastille". Muurahaisen ryhmän alussahan lukee että jos yritystä on vähintään 6kk. Selvästi on ollut tilausta ryhmälle, vaikka harmi jos jengi häipyy täältä.

Ymmärrän kyllä että rankkaa pitkään yrittäneille...
Voi harmitus jos sun kierto nyt heittelee noin. En oo kuullut että vehnis sais tuollaista aikaan, mutta voithan sä kokeilla mennä ilman sitä jos ei nyt tärppää. Hyvä että tuli nyt kuitenkin ovisplussa!
minea, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)
Freya, ihana kuulla että poika on päässyt kotiin. Toivottavasti karvakavereiden kanssa menee hyvin. Meilläkin pari kissaa, niin mietityttää miten sitten joskus sujuu, mutta eiköhän useimmilla mene ihan hyvin.
Masukki, onnea hienosta plussasta!