Raskaaksi 2015

Mä luulen että monikaan joka tänne kirjoittaa vaan tulleensa raskaaksi ei tajua että täällä on vuosiakin yrittäneitä jotka ovat myös oletettavasti kirjoitelleet tänne pitkiäkin aikoja ja näkevät vaan ketjun nimen raskaaksi 2015 joka on ihan normaalia :) itse tutustuin tähän ketjuun hitusen syvällisemmin ennen kun edes kehtasin kirjoittaa mitään. Ja selailin kyllä kaikki muutkin ryhmät esim juuri noi jo raskautuneiden ryhmät. Monet ehkä tulee tänne kertomaan raskautumisesta kun eivät ymmärrä että odottajille on omat ryhmänsä.. sit tietty on meitä "onnekkaita" jotka saa halolla päin pläsiä plussan ekaan testiin.. jokaiselle plussaonnea mielellään pikaista sellaista, itse oon kokenut tän ryhmän todella avuliaaksi paikaksi. Täällä on ihania ihmisiä ! Iso kiitos monelle siitä että on saanut vertaistukea ja mielipiteitä monenmoiseen vaivaan :) meitä on moneen junaan tuskin kukaan pahaa tarkoittaa kenestäkään, on vaan niin paljon erilaisia lähtökohtia että kaikkia ei voi kaikki miellyttääkään.

Hyvin sanottu Bb, oikeassa olet. :)

Pahoittelut menkoista lukutoukka. :sad001 Tosi ikävää kun kierto vaan lyhenee.

Sofieemilia, vois tosiaan olla kiinnittymisvuotoa! :)

alinah onnea plussasta, teilläkin pitkä taival takana! :)

Kirjoitellaanpa välillä taas tännekin. Plussia oli taas tullut, onnea ainakin Silv ja Masukk1! Ja toki muillekin joita en nyt muista :D Varsinkin Silvin plussa lämmittää sydäntä erityisen paljon, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Minusta on ihanaa, miten tähän ryhmään on otettu vastaan ihan jokainen jännääjä, tjottailija ja yrittäjä. Täällä kun on kaikilla sama päämäärä, oma pieni, niin hyvä yhteishenki tulee vähän kuin itsestään. Mutta mitä tulee tuohon aiemminkin sivuttuun keskusteluun, en toivoisi kenellekään sellaista oloa että joku ns. kääntää veistä haavassa. Mukana on kuitenkin paljon heitä, joilla yritystä on takana pitkäänkin, ja raskaaksi tulemisen vaikeus voi olla tosi kipeä asia. Siksi tämä ei välttämättä ole oikea ketju sille, että plussan jälkeen liittyy mukaan jotta pääsee hehkuttamaan oloaan. Tällä foorumilla on paljon muitakin ketjuja, joten tietynlainen hienotunteisuus on paikallaan. Tietysti kuulumisia on kiva kuulla niiltä, jotka täällä jännäämisen jälkeen ovat plussanneet, antaahan se samalla toivoa muillekin. Koko aihe on veteen piirretty viiva, mutta niin kauan kun ei tarkoituksella aiheuta toisille pahaa mieltä, kaikki ovat mielestäni tervetulleita mukaan. Peace :)

Pikaista plussaa ihan kaikille!

Pakko kommentoida tohon aiheeseen, että omasta mielestä on kiva kuulla plussanneiden kuulumisia, mutta itse ajattelin (toivottavasti pian) keskustella sitten plussan jälkeisistä raskausoireista, fiiliksistä ja tuntemuksista odottajat-puolella, koska siellä on sitten muut samassa tilanteessa :)

Pahoittelut lukutoukka :( maaliskuisiin sitten ;)

Mä stressasin aiemmin sitä et jos lapsille tulee yli 3v ikäero, mun äippärahat tippuu huomattavasti, ku ei tää kotiäitiys oo kovin kannattavaa ollu.
Nyt ku tiedostan sen ettei enää alle 3v ikäeroon päästä, voi tänkin stressin aiheen jättää sivuun. Toki mua hirvittää se pieni rahamäärä mitä äitiyslomalla tuun saamaan mut eipä se raha kaikkea merkitse.
Toisaalta myös hirvittää paljon kaksi lasta yleensäkin tulee maksamaan :D jääköhän sit yhtään ylimääräistä kun yhen lapsen kanssa on jo tiukkaa välillä :/

Titja, totta! Mietin vaan kun on niin kalliita, että jos ei tässävaiheessa ole enään hyötyä :D ehkä alotan ja toivon hyötyä!

Kaupassa oli ainoostaan niitä vahvempia geleitä! Olis kiva kuulla kokemuksia niistä vaikka niitä on varmaan sadellu mutta niin pitkän aikaa sitten :P

Jaaha, sieltä se tuhrun esiaste löysi tiensä mun luo. Nyt vähän rapistui päättäväisyys. Ei täysin, mutta pikkasen... taidan lähteä kävelylle, jos sais muuta ajateltavaa. :rolleyes:

höh beisla!! Nyt lenkkeilet sitä tuhrua karkuun! Ei voi olla kiinnittymistä? Mitkä kp:t sulla on?:)

Minni, minkä vahvusta sun gelee on? Meillä ei luontaistuotekaupasta löytynyy kuin yhtä, 500mg :/

Älä Beisla vielä luovu toivosta! Mulla tuli tuhrua silloin kun olisi pitänyt olla kp1, mutta silti plussasin. On ilmeisesti aika yleistäkin. Pidän teille peukkuja!

Titja, nuo on 1000mg, muita ei ollut.

Silv, kiva kuulla! Toivon NIIIN paljon että näistä olis apua greippimehun kanssa :)

Beisla, voi juku! Toivotaan, ettei alkais vuotamaan ja jos alkaa niin nokka pystyyn ja tsempit ens kierrolle ;)

Beisla, nyt ne tuhrut johonkin muualle kuin sinne!!!

Pahoittelut tädin saanneille... :(

Kyllä mä tässä oon pohtinut välillä, että pitäiskö perustaa oma ryhmä meille jo vähän kauemmin yrittäneille? Lähinnä vaan sen takia kun uusia tulee koko ajan ja mä en ainakaan enää jaksa niin hirveen innoissani esitellä itseäni yhä uudelleen ja uudelleen, kun ei tältä puolelta näköjään koskaan pois pääse... Sen takia tuntuu et oon vähän etääntynyt porukasta...

Takaisin