Raskaaksi 2015

Ei tuu punasta, ainakaa viel, ravaan koko ajan vessassa ku tuntuu että vois tulla... :( Eikä mistää seesteisyydestä oo mulla tietoakaa, teen huomenna aamulla jo uutta testiä :)

Joo yritä hokea ittelleni mut sit ku luen viel kaikkii tekstejä siitä miten todennäköstä se näin aikases vaihees on ... Mutta mä yritän :)

Tyttötiikeri, paljon onnea painonpudotusprojektiin, ja vietä rentouttava kesätauko. :)

Radamsa, mullekaan ei oikein plussaa sun testeissä näy. :sad001 Outoa kyllä jos teillä on jo melkein vuosi yritystä takana, että pitäis vielä yrittää puoli vuotta että pääsette tutkimuksiin. :confused: Mä luulin, että vuosi on yleensä rajana. Varsinkin jos sulla selkeästi on noin pitkät kierrot, luulis että siihen olis jotain lääkkeitä mitä vois kokeilla.

Lissu, voi hitsi jos osuu taas huonoon aikaan miehen reissu, mutta pari päivää jos tosiaan on vaan, siinä vielä sitkeät simpat elää sen yli. :)

Masukki, toivottavasti ei nyt menkkoja tuntemukset enteile kuitenkaan. Mäkin yhdyn siihen, että monet on sanoneet että ihan samat kuin menkkaolot ja silti tullut plussa.

Silv hienoa, melko pian pääset kuitenkin kun alla kuukausi ultraan. :)

Mymmelisti, varmaan puhuminen voi auttaa, kun selvästi sua mietityttää. Onhan se iso juttu sulle, vaikka toimenpiteenä ei mikään valtava. :hug013

piutsi, tervetuloa ja tsemppiä piinailuun! :)

Elyssei, en mäkään ole kuullut mistään palloista. o_O Toivottavasti ei täti tulis, ainakaan matkan aikana.

On. Väsyttä ihan penteleesti, vaikka nukuin melko kauan. Turha näin myöhään enää ottaa päikkäreitäkään. No, oon kyllä urheillut ja ollut ulkona koko päivän. Kp28/31 Ei vielä tuhrua.
muok. Näköjään mulla on päiväkirjan mukaan viime aikoina tiputellut maks. kolme päivää ennen menkkoja, joten huomenna tuhrun "pitäis" alkaa.

Masukki, monilla on menkkamaista tuntemuksia alkuraskaudessa. Jos ei ala vuotamaan niin kaikki on varmaan ihan hyvin :)

Mymmelisti, mie kyllä toivon sitä tärppiä jo tähän eikä vasta ensi kiertoon ;) Ihan normaalia että sulla pyörii ajatukset siinä leikkauksessa ja kaikessa. Jos haluat purkaa tuntoja niin tämä on oikea paikka siihen :) Uskon, että se leikkaus on sulle hyvä juttu ja edistää teidän plussan tuloa :)

Taitaa ainakin Hileiselle, Beislalle ja Elaffylle olla plussa tulossa ;) Kenellä muilla oli kierto loppuvaiheessa? Nyt plussatte kaikki!!! :D

Ja Beislalla saa nyt se tuhru jäädä kokonaan pois plussan tieltä ;)

Moni on jäämässä kesätauolle, ikävä tulee teitä <3 ehkä palaatte sitten kertomaan ylläriplussauksesta ;)

Justiinsa kattelin jollain Raskaaksi sovelluksella, et milloin olis kuukautisista laskettuna seuraava laskettu aika!
29.2.16 eli karkauspäivä?! :D olispa kiva päivä sillon syntyä. Onneks esikoinenki meni 2vk yli ni tuskin taaskaa tulis ajallaa ;)

Toisaalta, kyllä mulle karkauspäivän lapsikin kävisi <3 kunhan vaan saatais pien aluille!

Masukki, samaa mieltä lauruskaahn kanssa, mullakin meni koko eka kolmannes "menkkajomojen" kanssa. Niin kauan, kuin vuotoa ei näy, voit tyytyväisin mielin luottaa, että pikkuinen on kyydissä.

Äh mitä mä horisin aiemmin, Masukkihan sai jo kunnon värillisen haamun aiemmin. Mulla iski tosissaan kotiintulon jälkeen ihan järkky väsymys. Voisin mennä päikkäreille, mutta ei kyllä näin myöhään enää kannata.

Larissa, ainakin Hipsutin oli myös kierron lopussa, onko vielä muita? (Viittaan edelliseen, kun en muista. :smiley-ashamed008)

kp11 menossa.. ovulaatiokipuja alkanut tuntua.. tarkoittaa sitä että ovis ehkä viikon kuluttua.. ikinä ei oo nääin aikasin alkanu kipuileen.. johtusko vehniksestä, greippimehusta ja foolihaposta..

Voitin tänään yhdessä arvonnssaa kiipeily/saunaillan 15 henkilölle.. aika mahtavaa.. voin jäkätä omat kolmekymppiset samalla.. onneks lahjakortti on voimassa elokuun loppuun asti, synttäripäivä on nimittäin elokuussa.. ensin en meinannu juhlia mitenkään, mutta nytpä suunnittelenki kunnon kemut kiipeilyn merkeissä.. sit suanaan ja paljuun ja siitä kaupunkiin yöelämään humputtelemaan.. teen kunnon suunnitelmat joihin liittyy alkoholia.. ois paras toimia tän homman sitten niin ku toivon :wink

Täällä myös kierron loppu lähenee ;) kp27/30-32 nyt

Törkeä pikanapailu, vattaa vääntänyt ja ollu ihan sekaisin koko päivän, väsyttää ja kuumeinen olo, sopivasti sitten vapaapäiville nappasin ilmeisesti töistä jonkun pöpön mukaan..

Törkeä napailu vaan tähän väliin. Ny kp 1, ei tartte voikukkiin pissiä siis :S noh uutta mahollisuutta odotellessa :D parempaa onnea teille joilla vielä piinaviikot meneillään, plussia vaan kehiin teille ihanille <3

Meritähti, itekin tein noita raskauslaskuri testejä ihan mielenkiinnosta miten tämän kierron kuukautisista olisi laskettu aika ja osui kanssa tuohon karkauspäivälle.

ninukki, tykkkäys siis sun loppukierrolle, ei sille että sait pöpön. :sad001

Hileinen, ehkä sullakin on hajamielisyys Oire. :wink

Silvergrinda, pahoittelut menkoista. :sad001

Takaisin