Tyttötiikeri, paljon onnea painonpudotusprojektiin, ja vietä rentouttava kesätauko. :)
Radamsa, mullekaan ei oikein plussaa sun testeissä näy.

Outoa kyllä jos teillä on jo melkein vuosi yritystä takana, että pitäis vielä yrittää puoli vuotta että pääsette tutkimuksiin.

Mä luulin, että vuosi on yleensä rajana. Varsinkin jos sulla selkeästi on noin pitkät kierrot, luulis että siihen olis jotain lääkkeitä mitä vois kokeilla.
Lissu, voi hitsi jos osuu taas huonoon aikaan miehen reissu, mutta pari päivää jos tosiaan on vaan, siinä vielä sitkeät simpat elää sen yli. :)
Masukki, toivottavasti ei nyt menkkoja tuntemukset enteile kuitenkaan. Mäkin yhdyn siihen, että monet on sanoneet että ihan samat kuin menkkaolot ja silti tullut plussa.
Silv hienoa, melko pian pääset kuitenkin kun alla kuukausi ultraan. :)
Mymmelisti, varmaan puhuminen voi auttaa, kun selvästi sua mietityttää. Onhan se iso juttu sulle, vaikka toimenpiteenä ei mikään valtava.
piutsi, tervetuloa ja tsemppiä piinailuun! :)
Elyssei, en mäkään ole kuullut mistään palloista.

Toivottavasti ei täti tulis, ainakaan matkan aikana.
On. Väsyttä ihan penteleesti, vaikka nukuin melko kauan. Turha näin myöhään enää ottaa päikkäreitäkään. No, oon kyllä urheillut ja ollut ulkona koko päivän. Kp28/31 Ei vielä tuhrua.
muok. Näköjään mulla on päiväkirjan mukaan viime aikoina tiputellut maks. kolme päivää ennen menkkoja, joten huomenna tuhrun "pitäis" alkaa.