Raskaaksi 2015

Onnea Masukk1! :) plussa-aaltoa muillekin! :talk017

Hileinen mullakin ekat oireet oli menkkamaiset alavatsatuntemukset, alavatsa tuntui kovalta. Ja km-raskaudessa ennen plussaamista oli niin kovat nivuskivut että soitin Acutaan kun en tiennyt, mistä oli kyse. :p

Tää täytyy olla raskausoire kun söisin kreikkalaista salaatinkastiketta suoraan pullosta. :wideyed: Mies sanoi että noita et ainakaan sekoita kun hain jääkaapista salaatinkastiketta ja vaniljajugurttia. :woot:

Kiirettä pukkaa, lukemassa käynyt, mutta en oo kerenny taas kommentoimaan :(

Masukki, viivalle vahvistumista!!

Täällä ei kummempia, tissit ja alamaha juilii ajoittain, yhtään ei pysty sanomaan enteileekö tätiä vai muuta. Yllättävän zen fiilis tähän kierron vaiheeseen :)
Ninukki kp25/30-32 dpo ehkä 6-5 (tikuttamatta, tuntemusten mukaan) yk6 :)

MasuKK1 mun silmään myös testissä selvästi väriä joten vahvistumista sille! :)

Täällä alkoi perjantaina yk2, kierto jäi tällä kertaa 25:een päivään. Jospa tässä kierrossa mieskin olisi oikeaan aikaan kotona :) tosin jos oikein huono tuuri käy ja ovis tulee samaan aikaan kuin viime kierrossa niin se osuu juuri viikonloppuun jonka vietämme appivanhempien kanssa samassa asuntoautossa, JIPPIII!!!! :) :)

Kp3 , yk2

Nyytti, ihana kun tekin laitatte pihaa kesäkuntoon. Ja mökille on kiva lähteä, tosin on välillä uskomatonta miten paljon kamaa sitä (pitää?) pakata mukaan vain viikonloppua varten. Meitäkin välillä vaan 2 + kissat ja pieni auto täynnä. :laughing002

jm, toivottavasti sulla on rentouttava foorumitauko. Ja kierto ei jää ainakaan turhan takia pitkäksi.

Silv sillä lailla! :grin

mh, onnea komeasta ovisplussasta! Toivottavasti toisessakin testissä on yhtä komea viiva parin viikon päästä. :)

Lumikello, kovasti tsemppiä maanantaille. :hug013 Hyvä että sulla on noin aikasin jo eka tarkastus. Ja kiitos kysymästä, mun oireet on aika samat tosin vielä tänä aamuna ei ole etonut.

Hileinen, kuulostaa lupaavalta! :smiley-bounce012

Mira13, toivon kovasti että teidän inssi on nyt onnistunut! :)

Bb, käsittämätöntä kyllä että lääkäri vaan hoitaa oiretta eikä vaivaa.

Masukki, ihan selvästi mäkin näen väriä! Näkyi jo eilen kännykällä katsoessa. :grin :smiley-bounce012

niemja, toivottavasti selviää kipujen syy ja saat helpotuksen oloon.

ninukki, hyvä kun on vielä rento olo. Mäkin oon onnistunut pitämään pahimmat piinailut kurissa.

joanmarie, teidän pitää sitten vaan puuhastella varuiksi ennen sitä viikonloppua. Kyllähän simpat voi elää monta päivää. :)

MasuKK1 kyllähän siel iha selvästi punainen viiva näkyy :)!

Joanmarie sitten tiedän pitää olla ovelia ja käydä hyödyntämässä ovista jossain muualla kun asuntovaunussa ;)

On. Eilen oli taas etovaa oloa, päivällä enemmän. Kun söin eväitä, mietin että nyt ajatus alkoholista tuntuu tosi ällöttävältä, ja mietin että oonko illalla bileissä mehulinjalla. Illalla kuitenkin olo parani, ja kun bileissä otin "hämäysdrinkiksi" viinilasillisen, niin kyllä vaan maistui todella hyvältä. :p Että se siitä "oireesta", hah.

Beisla toi mökille lähtö maailmanloppumeiningillä on ihan perus :D en itsekään ymmärrä miten paljon sitä voi ja pitää ottaa tavaraa mukaan parin päivän reissuun. :)
Ajattelin itse neuvolassa kysäistä noista kivuista ja hoidosta jos sitä kautta saisi parempaa apua.. toi työterveyslääkäri oli muutenkin niin outo mumisija että en mä ottanu oikein selkoa että mikä siinä nyt oli.. se tunnusteli alaselkää ja väänteli jalkaa ja kun totesin että mun oma lääkäri veikkaili lonkan bursiittia aluksi ja oisi jo ekalla kerralla tökännyt kortisoni piikin siihen jota en halunnut.. kävin fysikaalisella puolella ja sieltä löyty pakaran alueen lihasjumit jotka oon nyt mielestäni saanut ihan hyvin verryteltyä auki.. ja vielä vaan vaivaa.. tuo lääkäri tokasi että no voi olla bursiittiakin ja mahdollisesti lantiorangassa jotain mutta ei voi kuvata ja et ilmeisesti tykkää kortisonista? Joten tässä panadolia.. minä jäin ihan suu aiki reseptin kanssa ja kävelin ulos että no selväpä homma sitten.. vielä kysyin sen mielipidettä että olisiko kortisonin laitto kuitenkin suotavaa niin tokaisi vaan että kannattaa kokeilla... Niinku mitä ihmettä?

BB 4+6

Oisko muuten hauska kokeilla niitä diy raskaustestejä niin että te ketkä olette varmasti raskaana niin kokeilette jotain niistä. Esim sitä että voikukanlehti juttua, pitäis muodostua siihen lehteen punaisia rakkuloita jos on raskaana :D vitsi kun ite ois raskaana nii pääsis kokeilee kaikkia noita vanhanajan testejä :D

Nuo vanhanajan raskaustestit kuulostaa hauskalle :) en oo aikasemmin kuullukkaan, mistä löytää lisää? Pitäsköhän käydä nyppiin huomenna voikukkia jossei täti tuu käymään :D
Kuinka moni täällä yrittäjistä polttaa? Itellä on ajatuksena lopettaminen kun kuitenkin vaikuttaa hedelmällisyyteen. Täältä varmaan saa vertaistukea sitten kun hermot on tiukilla :P

Ja silvergrinda, minä ainakin, valitettavasti vieläkin.... Oon saanu vähennettyä muutamaan per pv mutta täysin en oo päässy irti...

Pitääpä lueskella oisko tuolla jtn helppoja testejä :D

Tupakoinnin lopettelin itse puoli vuotta sitten ja mies lopetti mun plussattua :) oon tosi tyytyväinen että tein sen jo aikapäiviä sitten :) ei tarvitse nyt murehtia asiasta ja on paljon parempi ollakin :)

Bb: ainakin toi hammastahna-, sokeri-, ja voikukanlehtijuttu vois olla iisiä toteuttaa :D eikä tartte montaa tuntia odotella :D

Joo tehkää niin että mies ei kotona tai sitten sanotte että tieteen nimissä kokeilette :D sekin valkaisuaine juttu ois helppo jos vaan löytyy kotoo. Voi vitsi voitte olla varma että mä testailen noita sit ku oon raskaana :D mä oon nii utelias että kaikkee pakko kokeilla

Takaisin