Raskaaksi 2015

Voi onpa täällä vilkasta! Pitää vissiin useammin käydä! :D
Mulla taas tunne, että plussaa, mutta voi olla myös kuviteltua.
Viimeksi inseminaation jälkeen tärppäs, mutta jäi matkalle. :( Ehdittiin jo innostua, mutta uusinta verikokeessa hormonit jo laskeneet..
Nyt oon ollut vähän rennompi kun viimeksi, oli niin kova isku vielä päivää ennen äitienpäivää..
Mut edelleen toiveikas, josko munkin elämään jotain valoa pitkästä aikaa
Saa nähä meenkö testiin jo ensi viikolla vai maltanko vielä ensi viikonlopun yli ja toivon et menkat jää tulematta

Hileinen, kyllähän sitä joitain erikoisia jomotuksia oli tuolloin :) ja juurikin sellasia yks kaks tuikkasuja jatkunut tähän päivään :) ne kestää aina sen pienen hetken ja menee ohi :) mutta kaipa se on niin yksilöllistä :)

On. Ei jeesus että on alaselkä/lonkka/jalka niin jumissa ja selkää kolottaa.. en ymmärrä minä idea lääkärillä oli vaan laittaa mut sairaslomalle.. ihan ku sitä lomaa sinne menin hakemaan.. ois antanu jtn helpotusta tähän kipuun.. mutta ei. Kirjotti vaan panadol reseptin ja totesi että kortisonia voisin jossain välissä kokeilla... Mut ei ruennu silti laittamaan vaikka olen vuoden vaihteesta asti kärsinyt tästä.. hhuoh.. ja kuviin oisin vissiin viimeinki päässy mut oon raskaana ni ei siksi voi ottaa niin.. no kärsiä kai se on vaan pakko sitten.. :(

Hileinen: mä en ainakaan muista et olis mitään ihmeitä ollu... Toki toi koiranpentu on vieny piinaviikkojen ajatukset ihan muualle kun omaan napaan :D nyt kolmena päivänä polttanu alavatsaa ihan tajuttomasti, ihan ku ois tulessa koko ajan.... Nyt vasta kp30/31 dpo 13 /// rv 4+0..

ImageUploadedByVau Foorumi1433001372.623473.jpg

Näänkö mä tossa väriä???!!!

MasuKK, mun täytyy kanssa täältä töiden lomasta kommentoida että kyllä kännykälläkin jotain näkyy! :D Vahvistumista! Tiiätkö mikä on dpo?

Masukk1, Selvästi on väriä! Mulla taisi olla juuri tuota luokkaa se eka haalea haamu jonka pissin tikkuun ja leffaviivoiksi asti on vahvistunut. Silloin oli juurikin dpo 10 muistaakseni. Toivottavasti sinullakin viiva lähtee vahvistumaan komeasti!

Hileinen, Mulla oli ehkä sun kuvaileman kaltaista dpo 7 ja samalla tavalla suht samoihin aikoihin oli edellisenkin raskauden alussa. Toivottavasti sullakin viittaisi raskautumiseen!

Mulla katosi reiluksi vuorokaudeksi kaikki oireet raskaudesta tuossa muutama päivä sitten ja oli pakko tehdä vielä raskaustesti. Sain vihdoin onestepin liuskaankin ne leffaviivat. Eihän siinä kestänyt kun reilu viikko plussaamisesta ja lähes viikko siitä kun apteekin oma näytti hyvin selvän plussan. Koko ajan kyllä pelottaa meneekö kaikki hyvin.

Lueskelen teidän kirjoituksia kerran tai kaksi päivittäin vaikka en aina kommentoikaan, tykkäilen vaan jne. Ja puhaltelen toki kunnon plussatuulia josko niistä olisi jotakin hyötyä :)

Bb: en usko...kuhan kroppa temppuilee

Jm: tauko foorumista kyllä tekee joskus ihan hyvää

Silv: jee! Varovaiset onnittelut

Mh: onnea oviksen hyödyntämiseen

Hileinen: mulla oli heti oviksesta asti alavatsa enenevässä määrin kohdun "polttelua" ja närästystä. Ihan ku joku olis hakannut mua kohdun alueelle

Masukki: näät väriä... Varovaiset onnittelut

On. Täällä väsyttää nyt ihan tolkusti... närästääkin...eikä mikää ihme ku en mitään terveellistä ole syönyt... nyhtöpossua ja sämpylää,omena mehua ja voileipiä kakkua.... meinaiskohan omppu mehu närästää ja hiilarit väsyttää

Masukki onnittelut, väriä on!

Silv hienosti vahvistuu, olkoon nyt pysyvä plussa ♡

Elyssei eiköhän se teillekkin onninvielä suoda, ihana ajatus sijaislapset :)

Hileinen mulla oli tuos vaihees kova paineen tunne alamahalla.. Ja menkkaoloja muistaakseni.

Bb ei kivat nuo kivut. :/

Mh:lla mahtava ovisplussa! Hyödyntämään vaan ;)

Mitäs vielä.. Plussia odotelles! Ja jos joku tosiaan haluaas ovistestejä niin voin lähettää :D sais muuton alta pois.

Itte jonotin eilen 4h ensiavus selkä/kylkikivun kans, lähete ensviikolle ultraan, epäillään munuais/virtsatiekiviä... Kauhiat kipukohtaukset iskee välillä :( litalginia kipuun ja tarvittaes takasi ensiapuun. Ja maanantaina lonkan magneettikuvaus. Mutta eilen tuntu ekaa kertaa potkut mahan läpi ja mieski pääsi ne tuntemaan, se oli aika hämmentyny. :D nyt rv 18+4 ♡

Onnea plussanneille :) tänään tuli lajiteltu esikoisen vauvaatteet ja sydän suli, kun niitä vaatteita hypisteli. Haluan raskaaksi nyt heti! ;)

Mira katsoin sen greyn anatomian kans ja myös ne tulevat jaksot ja itkin silmät irti päästä. Ihan tylsää että niin oleellinen hahmo poistui :(

No niin on :( Mulla niin aikaset herätykset aina et nauhottelen niitä ja katon pari putkee. Mielellään yksin niin saa rauhassa itkeskellä :D

Takaisin