Raskaaksi 2015

Beisla, pari kaveria vaan tietää :) muut saakoon ihmetellä miten mulle on ruoka maistunut :grin tänään olis tarkoitus kertoa omille vanhemmille! Saa nähdä kuinka lukkoon meen kun pitäis saada sanat suusta: olen raskaana :grin

elaffy laittanut ihanan kuvan :Heartred

Täällä taas herätty aikaisin testaamaan nega. Voi hitto, taas harmittaa. :(
Ja miten nämä ajoitukset on aina kohdallaan, ekassa kierrossa nimiäiskakku, viimeksi äitienpäivä ja just eilen äiti jutteli tuttujensa kanssa vuorotteluvapaasta ja heitti ohimennen mulle että koskas pikkuväkeä rupee tulemaan että minäkin voin jäädä vuorotteluvapaalle. Vitsillä hän sen heitti eikä pahaa tarkoittanut, ei tiedä yrityksestä mitään mutta vedet meinasi silmiin tulla mulle ja nyt aamulla taas... Mitä jos ei sitä tule...?

Lukutoukka kp 24/27 dpo ehkä 11 yk5

Larissa, muihin kiertoihin verrattuna yllättävän vähän mietin nyt testaamista. Voi ollakin että selviän sinne 5. päivä asti. Parempi pettyä kerran kuin monta kertaa.

Hileinen hyvä, pysytään optimistisina! :grin Eikö sullakin ole liian aikaista varsinaisille menkkajomoille, ehkä se on jotain muuta. :wink

Silv hyvä että seurataan, toivottavasti siitä olis apua.

Ilpuri, voimia. :hug013 Mun ymmärtääkseni Buranan jatkuva käyttö (en tiedä missä "raja" menee) voi vaikeuttaa kiinnittymistä. Jos kerran otit vaan yhden, ja jos joku siellä olis se olis jo kiinnittynyt, tuskin olet tehnyt hallaa sillä buranalla.

Lucky, ihana sun poika. Tai varmaan herättää ristiriitaisia tunteita, kun toisaalta ei halua muiden luulevan että on raskaana, mutta toisaalta ihanaa että se uskoo pikkuveljeen. :Heartred

Elyssei, tosi kaunis ajatus sulla, ottaa sijaislapsia tai muuten auttaa! Ja eiköhän naisen tarkoitus pallolla ole sama kuin miehenkin; yrittää olla onnellinen ja auttaa muita siinä missä voi. :)

Anskunen voi jänksää, toivotaan että vanhemmat on sopivan innostuneita. :grin Huh, varmasti vaikeaa töräyttää sanat ulos.

Lukutoukka, pahoittelut negasta. :sad001 Aina yhtä raskasta. Varmasti teillekin vielä lapsi tulee, vaikka joutuis kulkemaan pidempää tietä.

On. Tänään olis luvassa lisää kiipeilyä, ja illalla kaverin synttärit. Täytyy mennä yhden - kahden drinkin linjalla. Onneks meijän kaveriporukasta kukaan ei muutenkaan juo itseään kunnon humalaan (ei sen jälkeen kun yks heivas alkoholiongelmaisen poikaystävänsä) niin ei herätä kysymyksiä.
No, joskus kun tärppää mun ongelma ei tule olemaan juomisen määrä, vaan se etten juuri koskaan kieltäydy lasillisesta viiniä. Varmaan pian tulee epäilykset heräämään. :p Kuskikorttia ei voi käyttää, kun me tykätään liikkua julkisilla.
Höm dpo olisko 10 jo!

Ilpuri, elyssei, lukutoukka, miljardi sydäntä teille ja voimia noihin ajatuksiin ja toivottavasti nyt Silv saa siihen digiin sen plussan niin voi lähettää teille ne onnen testit ! Lähetän teille täältä ison tuulahduksen plussatuulta!!!
<3 <3 <3 tiedän ettei nämä sanat auta tuohon huonoon mieleen ja ei tunneta toisiamme juurikaan. Mut uskon että kaikilla teillä on aikanne vielä!

Lucky, ala jo testata! Jumantsuikka! Ehkä se enkeli on lähettänyt sulle sisarensa sinne pysymään! <3

Täällähän on tullut plussia! Onnea!! Erityisesti Silv, mahtavaa ja paaaljon vauvaliimaa :talk017

Kube, welcome back :happy:

Tyttötiikeri, loistavaa ettei mitään näkyvää ainakaan enää ollut,jospa ois hyvättulokset sit kuukauden päästäkin :)

Irmikselle ihanaa kesää!!:greet025 Löydät takuulla vielä hyvän miehen ja alat sit kuumeilemaan uusiks ♥ Niin mullekkin kävi kun olin pari vuotta yh:na ollut :)

Freyja, ihania uutisia siellä, kotiutumista varmasti odotatte innolla!
Mullakin alko menkat tosi pian synnytyksen jälkeen, oisko ollu 5vkoa, blaah. Täysimetyksellä tyttö oli yli 5kk, mut oisko se alun ero sit tehny sen, kun mehän päästiin olemaan kunnolla yhdessä vasta neljäntenä päivänä synnytyksestä, sitä ennen nähtiin vaan muutamasti. Täysimetyksellä oltiin sit viikon päästä synnytyksestä. Esikoinen kun oli täysimetyksellä alusta asti, niin menkat tuli vasta kun poikaoli 10kk, se oli kivaa :happy:

sarina, tsemppiä nt-ultraan! Se ihanaa ja niiin jännää! :) Harmi ettei sua otettu ns. vakavasti..

Mariskalle pahoittelut tädin saapumisesta, kurjaa :grumpy: ja mitä ihmettä ettei lähetettä edes ollut!:eek::inpain:

Murkulle halaus ja pahoittelut tädistä :sad001

anskunen, onnet ekan kolmanneksen ylityksestä! Tuossakin on vissiin eri tapoja ajatella/laskea. Mun aiemmissa raskauksissa eka kolmannes jakriittiset viikot ollu takana kun 12 viikkoa täynnä :)

Minni, on se täti kyllä kehveli kun sinnekkin löys! Mut löys se mutkin espanjasta viimeks, hah ja pah :wink

Elaffy, miljoonasti onnea ihanista pikkuisista!! voi miten suloisia ♥ Tulivatko tasan rv36? Mun esikoinen tuli sillon :)

Unicorn, kiva kuulla susta ja ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin :)

Kerkesin lukemaan sivulle 869 asti ja nyt ei enempää kerkee millään,kahotaan jos illalla tai huomenna pääsee jatkamaan. Ollaan lähdössä mökille ekaa kertaa yön yli ja hirveesti ois hommaa,pakkaamista ja osteltavaa yms. aamupuuro on hautumassa ja nyt hommiin. Tänään on kädet niiiin mullassa kun hoidetaa perunat ja taimet ja kaikki maahan :)

Nyytti kp14

En jaksanut eilen edes yrittää. Jotenkin toivo meni. Nyt siis yritän pitää foorumi taukoa. Mitenköhän se onnistuu, niin koukussa tähän. Noh, ehkä käyn välillä lueskelemassa kuulumisia. Tai sitten en...

Aamulla alkoi menkkamaiset jomotukset. Toisaalta toivon että en ovuloinut lainkaan, jotta tästä tulisi ihka oikea terokierto, 28pv. En jaksaisi uutta kiertoa odottaa vielä kahta viikkoa. Enkä ole nyt osannut päättää käynkö clomi reseptiä kyselemässä vai ottaisiko seur kierron ihan vaan kroppaa kuunnellen. Se on kyllä tässäkin kierrossa huijannut niin monta kertaa, samoin ovistestit.

Ihanaa kesän alkua kaikille! Olette ihania.

Pikaista plussaa ++++++ teidän on parempi olla poissa täältä kun palaan! :)

Kyllähän se taitaa vahvistua :) nyt näytin jo miehellekin :)
ImageUploadedByVau Foorumi1432970565.555938.jpg

Silv, jos se oli se koiranpentu mikä teki tehtävänsä ko sait muuta ajateltavaa ;)

Paljon onnea kaikile plussanneille :)

Täällä kp 17/27-29 ja ovistestissä tälle päivälle ei kyllä mitään tulkinnan varaa. Eipähän tarvi miettiä onko vaiko eikö, niin selkeä plussa ettei mitään tolkkua :D

Kuvittelin, että oon ollut täältä pois ainakin kolme viikkoa mutta näköjään olikin vaan reilu viikko. Mutta oikeesti melkein 900 lukematonta viestiä, ei oo totta! Turha kuvitellakaan, että ehtisin lukea kaikkia. :sad001 Poissaoloajan olen käyttänyt "hyödyksi" lukemalla tammikuisten ryhmää ja viimein sain kaikki viestit luettua, tosin teidän ihanien viestien kustannuksella.. :sorry: Vielä en ole sinne kirjoitellut, mutta mulla on maanantaina varhaisultra, tuolloin toivottavasti 6+2. Jos vaikuttaisi olevan kaikki hyvin ja viikot vastaavat toisin kuin viimeksi, niin ehkä sitä sitten uskaltaa... Taikatuuli lähdetkö jo messiin? :) Pitäähän sitä tietty täälläkin häröillä, mutta kun oon tällainen laiskemman puoleinen kirjoittelija niin vähälle taitaa jäädä... Pahoittelut, ettei aika riitä kommentointiin! Mutta sen voin sanoa, että ihan liikaa negoja ja tätejä, koska yksikin täällä foorumilla on liikaa!!!

Ainakin BB ja Silv olivat plussanneet!!!:smiley-bounce013 Onnea ja tarrasukkia ja kaikkea hyvää mitä vaan voin keksiä ihan miljoonasti!

Mitenkäs Beisla? Eikös ollut puhetta, että tää olis sulle the kierto? :) Lupaavia oireita!

Jonkin verran on mullakin alkanut olla yököttävää oloa, mitä pidän tässä vaiheessa positiivisena merkkinä, kun sitä ei ollut ollenkaan km-raskaudessa. Katotaan, kuinka kauan jaksan olla iloinen pahoinvoinnista! :wink Muuten raskausoireet on kyllä ihan minimissä, ehkä hiukan nännien arkuutta. Näillä mennään...

Hurjasti onnea plussista ja pahoittelut tädeistä!

Ja pidän peukut ylhäällä Silville, että nyt pysyy pieni mukana koko matkan!

Täällä täti lähti pois eilen. Nyt vaan sitten odottamaan että miten käy tällä kierrolla.

Vielä uudet onnittelut Silv! Hienosti vahvistuu <3

Elaffy, varmaan hauskaa olla kaksoset joilla on kuitenkin omat syntymäpäivänsä :D

Täälläkin täti has left the building ja kiertokin korkattu ;)

Larissa kp 5/27-31, tjot-k. 12

Muokattu viimeksi:
Pakko tulla napailemaan röyhkeästi.. onkos teillä jo raskautuneilla ollut tälläistä alavatsan/kohdun alueen voimakastakin polttelua ja jomotusta jo dpo 5-6? Itselläni ei ole kertaakaan tämän 10 kk yritysaikana tämmöstä ollut ja ihmettelen... Ja tietysti toivon ;)

Taidampa illalla nauttia yhden lasin verenkiertoa lisäävää punkkua, jos siellä joku yrittääkin tarrata kii :D

Hile kp 23/31 dpo6 yk10

Takaisin