Raskaaksi 2015

Tyttötiikeri, hyvä ettei mitään näkyvää muutosta havaittavissa :) toivotaan että papakin olisi mahdollisimman puhdas. Itse oon nyt yrittäny jotenkin työntää taka-alalle sen asian. Ei sille mitää voi niin täytyy vaan odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :)
Itse hain tänään sairaslomaa karseen lonkka/alaselkäkipuilun vuoksi ja eihän se lääkäri sit voinu mitään oikein asialle tehdä kun tosiaan raskaana niin se anto panadol reseptin, kuviin ei voinut laittaa myöskään.. kortisonipiikkiä se suositteli jossain välissä kokeilemaan.. en ymmärrä miksi ei sitten alkanut laittamaan sitä. No kärvistellään sit sairaslomalla keskiviikkoon saakka. :/ pelottaa että toiki liittyy noihin mun alapäävaivoihin.. toivottavasti ei.. jotain lannerangan vikaa siellä epäili ja mahdollisesti lonkkakin on sit tulehtunut tai jotain.

Plaaaaaah ! No nyt aion tämän inhottavuuden lisäksi häipyä tänään mökille jos siellä saisi nauttia elämästä edes hyvän sään muodossa ja äitille jo kerroin tänään uutiset ja se oli aika iloinen :)

Kädet tärisee........ Oli pakko viä ottaa 5min jälkeen kuva & kääntää värit :D

ImageUploadedByVau Foorumi1432798393.479403.jpg

Ja siis kun livenä noissa näkyy selkeesti punaista eikä viivanpaikkaa! Voii luoja... Mitenhän pitkälle tää tällä kertaa kestää :o oivoioivoi............. En nyt osaa tehdä enää mitään XD

Nyt kun on se 10-15min menny testin tekemisestä niin toi ovistestin testiviivakin on vahvempi kuin kontrolli........

Ääks kyllä siinä Silv jotain näkyy! Tässäkö se nyt on!?:nailbiting:

Hyvää ja nautinnollista kesää sinullekin irmis! Otahan itselles joku kesäkolli :wink

Elyssei samaa mietin juuri yksi päivä kun olo on ollut normaalia pirteämpi pari päivää. Illalla voisi valvoa kun normaalisti menen ajoissa sänkyyn. Sit ei ole meinannu uni tulla. Se ei ole minulle kyllä mitenkään harvinaista.... en muista että viime raskaudessa olisi väsymystä ollut kun vasta sitten myöhemmin. Pystyin nukahtamaan istuessani sohvalla illalla ja muihinkin hulluihin asentoihin :grin

Täällä on tissit kipeät sillai reunoilta. Eilen tuntui ikävästi kun hierojalla kävin. Välillä pistelee vähän samaan tyyliin kun maitoa nousisi mutta lievempänä. Muutenkin oudon oloiset. Johtuu varmaan teroista. Raskaana en siis ole, testattu toissapäivänä :)

Silv selvä tapaus !! Tervetuloa helmikuisiin <3 ihanaaa !! Tarrasukkia ja vauvaliimaa nyt matkaan aivan hurjan paljon ! Jeijjj saan ihania naisia täältä mukaanki!!

Mimmulih sitä samaa kun silvillekin <3!!

Irmikselle kans voimia ja toivotaan että kesä tuo vaikka tullessaan jonkun kuuman ja ihanan luotettavan komistuksen ;) joka pistää jalat makarooniksi!!

Onnea Silv, ihan selvä plussa mun silmään! :wav
Nyt hurjasti vauvaliimaa ja pysyköön mukana 9kk!

Takaisin