Raskaaksi 2015

Kiitti vastauksista!

Jm, mulla on ollu lantio -polvi jomotusta kans eilen ja tänään, melko voimakastakin. Mut oon laittanut sen ton selän piikkiin.

En minä niitä lämpöä uskalla mitata koska nyt on hyvä fiilis. Olkoonkin mahdollisesti valheellinen mutta ootan maanantaihin :)

Hyvää yötä :)

Ilpuri, kuulostaa kyllä oireet siltä että saattais jotain hyvää enteillä :)

Me ei taaskaan tehty mitään tän kierron eteen,mut aikaistahan vielä on. Mulla meni ilta lasten kans,vuorotellen nukutun ja kun toinen nukahti niin toinen rääkäs. Hetken kävin kainalossa sohvalla ja totesin sit et pakko lähtee nukkumaan,fak juu leitör :D kun ei jaksa,niin ei jaksa..
Harvoin mulla ovis on tullu ennen kp 15, yleensä siinä 15-16-17 kieppeillä,viimeks 21. Eli tuskin mitään on menetetty vielä :)

Nyytti kp11

Väsyttää mutta joka niveleeseen pakottaa. Molemmat munikset kramppaa... mikää asento ei oo hyvä kun tuntuu että heti puutuu paikat ja jomotus lisääntyy... pitäisköhän tässä tosiaan varata aikaa työterveyteen jotta sais tutkittua että oonko niin jumissa että koskee vai mikä on...oonko vaan tehny liikaa piha hommia! munis kivut nyt enteilee anovulatorista kiertoa joka vissiin olis päättymässä... ai niin on se runsas valkkarin tulo ollu kohta viikon jo poissa....

Ilpuri vaikuttaa sun olo lupaavalta

Tuhrua pyyhkiessä aamulla. Eiköhän tänään ole kp1 eli taitaa kierto asettua 30 päiväiseksi.
Tulin tuossa ajatelleeksi, että minäkin olen ihan kohta vuoden pyörinyt täällä foorumilla. Kolme kkm takana ja yritys vain jatkuu. :rolleyes:
No tavallaan en ole pahoillani, jokainen kierto on mahdollisuus :) toivo toki on kova, siksi kai aina kirpaiseekin. Mutta ihanaa kun voi nyt nauttia kesästä ja lomasta. Ehkä se vie ajatuksia pois ja tuleekin ylläri plussa.

Mukavaa päivää ihanat !!

Eilen illalla kun nukkumaan kävi niin mieleen tuli kaikenlaista ja vähän rupes pelottaa se tähystys.. Ei niinkään se tähystys eikä kipu vaan se et mussa on joku vika ja se pitää korjata ja mitäs jos se ei autakkaan tai mua ei voi korjata?? Mulla tavallaan nous toiveet sen tähystyksen suhteen, mut mitäs jos mä saankin pettyä? Vaihteeks taas niin epä-onnistunut olo.. Eikä voi kierron vaihettakaan syyttää kun kp 10?/29 :(

Vaikka kuinka yritän asiaa ajatella positiivisella mielellä, niin silti kyyneleet meinaa vierähtää.

Mymmelisti, pääasia että tutkivat nyt alkuun!! Harva asia sellainen on, mitä ei korjata pystyisi! Toivotaan tietysti, ettei korjata ees tarvi :)

Mymmelisti, tuttuja tunteita :/ <3 kyllä kaikki on korjattavissa varmasti! Älä huoli! Meillä on hyvä terveydenhuolto ja osaavat kädet :) saatte aivan varmasti oman pikku nykerön sylkkyyn !

Heippa hei! Tulin pikasesti kertomaañ.. Että meidän yritys saattaa nyt sit jäädä kokonaan jos koulun penkille haluan.. Samalla joudun itse miettimään onko meidän lapsilku nyt vaan lopullisesti täynnä.. Ehkä se on.. Pääsykokeissa on käyty ja jos kouluun pääsen niin luultavasti keskityn siihen ja vauva haaveet saa jäädä ainakin siks aikaa.. Kovin on ristiriitaiset tunteet kun kaikkee ei vaan voi saada.. Jos mitään... :/

Ei kukaan haluaisi taikasohvaa?

Meillä on myynnissä musta nahkasohva, joka saa jo toisen kerran häädön vanhasta kodistaan, koska entisessä kahden hengen taloudessa on ilmennyt äkillinen tarve kolmepaikkaiselle sohvalle :grin Se on sohvan syytä, ihan varmasti.

Pitäisiköhän asiasta varoittaa, jos laittaa tuon myyntiin toriin tai johonkin?

Elyssei, tosi ikävä kuulla tollasta. :sad001 Ootko sä käynyt ikinä missään tutkimuksissa? Joskus voi tietty olla paljon huonoa tuuria liikkeellä.

ninukki, oliko uusi auto sellainen kuin pitikin?

Myy, kuulostaa pelottavilta sun oireet, toivottavasti saat pian ajan niin pääset parantumaan.

Mimmulih, joko testasit? :grin

niemja, kestämistä töihin kipujen kanssa, kunhan ei nyt pahemmaksi ylly.

Soma, pahoittelut ja voimia. :sad001

jasmi, harmi jos lähdet mutta ymmärrän että voi tuntua pahalta kun muut plussaa ja itse joutuu odottamaan niin pitkään. :hug013 Miten sulla oli, onko vielä tässä kierrossa mahdollisuus?

Larissa, toivottavasti heti ens kierrossa pääset putsaamaan pölyt digistä! :)

Titja, ootko (tai varmaan oot) kokeillut eri merkkisiä ovistestejä, jos ennen ei ole onnistunut? Toivottavasti löytyy nyt! :)

Mymmelisti, kiva kun täällä on muitakin pääkaupunkiseudulta, kun tuntuu että monet on jostain muualta Suomea. (Vaikka helsinkiläinen ne ole, mutta pyörin siellä useimmiten monta kertaa viikossa.)
Voimia sulle tähystykseen. :hug013 Varmasti pelottaa, kun joudutaan tollasta tekemään, mutta uskon että se antaa kyllä teille paremmat mahdollisuudet tärppiin. En osaa kuvitella että se huonontais tilannetta, kun ei teillä luomuna tärpännyt niin pitkään aikaan.

Lucky, mahtaa olla hieno tunne kun piha on (hetkeksi) taas kunnossa! Meilläkin partsi on kesäasussaan. Ihanaa kun myöhemmin kesällä saa kerätä herkkuja.

Nyytti, kuulostaa ihanalta kevätjuhlan katselu, odotan kun joskus itse pääsen samaan. Mariskalla taisi myös olla kevätjuhlaa. :)

Mariska joo, no on tässä vielä reilu viikko ennen kuin pääsee testaamaan. Mutta on tässä onneksi ohjelmaakin, niin toivottavasti en ehdi jännätä liikaa.
Pahoittelut sulla tuhrusta. Sais tosiaan tulla plussa jo teillekin, rankka on ollut tie. :sad001

Ilpuri, kumpa sun oireet viimein enteilis plussaa teille!

Nuuhku, harmi jos teidän yritys jää. :sad001 Toivotan silti onnea pääsykokeisiin, mutta eihän sitä tiedä mitä elämä joskus tuo tullessaan.

Liliina hah, mainio sohva! :grin Jos tarvittais sohvaa pitäis harkita, mutta ikävä kyllä meillä on jo useamman hengen istuttava. Miten sulla muuten raskaus etenee, ultrassa on varmaan käyty?

Beisla, meidän vipeltäjä on jo alkanut antaa tuntuvia merkkejä itsestään. Rakenneultra odottanee jossain heinäkuun puolella (vaihdetaan tässä välissä asuinkuntaa, joten on ajan varaus vielä vähän vaiheessa). Häät tanssittiin viime viikonloppuna ja samalla kerrottiin koko suvulle ja kavereille, että perheenlisäystä on tulossa.

Omaa napaa: rinnat edelleen vaihtelevasti päivän aikana melko arat, tosin se alkoi jo oviksen tienoilla että tiedä nyt tästä oireesta. Mahdollisesti lievää etovaa oloa, tosin sitäkin on ollut jo kahdessa yrityksessä ilman tulosta. Tosin toisessa niistä kerroista oon varma että oli jokin kiinnittymisyritys. Saas nähdä. Dpo8

Tärisevin käsin pitelin tikkua johon pärähtikin kaksi viivaa! Mulla on niin epäuskonen olo :woot:
toivon niin et tää pysyy kyydissä.
Jokainen teistä saa vielä samaiswt viivat siihen tikkuun ennemmin tai myöhemmin.
Teistä on ollut naiset ihan järkyttävä henkinen tuki! Kiitos!
Niin ja nyt siis kp 28/28 dpo 14

Liitteet

• 2015-05-28 08.46.33.png
    2015-05-28 08.46.33.png
    306.7 KB · Katsottu: 211
Täälläkin semmoset ajatukset mitä nuuhkulla. Et kohta ei varmaan enää yritetä meille enää vauvaa, hain just yhteen työpaikkaan joka alkais syksyllä. En haluis heti ensimmäisenä perua haastattelua sit kun sen aika on..ja mieski tuos on sanonut että kun hän täyttää 30 niin sit voidaan unohtaa vauva.. Ja no se täytti sen 30 viime viikolla. Mut saas nähdä mitä tehdään. Ainakin vielä se haaveilee toisesta lapsesta. Mut mun tuurilla sitä ei varmaa tuu...

Beisla en usko että ovis on viel mennyt joten kyllähän se on tässä mahdollista. Ei ole ollenkaan ollut mitää tuntemuksia että olisivat tulossa :o. Kuitenkin lähipäivinä sen pitäis laskurin mukaan olla. Mulla on ollut jo pari viikkoa vatsa ihan sekasin ja lievää oksetusta. Syöminen tökkii pahasti ja kahvi ei maistu kun alkaa ällöttää niin paljon. Tupakalla tulee kuvottava olo ja välillä melkein oksennus. Hoihhoijaa johtuu varmaan tästä mun stressistä Naama kukkii kun ylä- asteella :shifty:

Mimmulih, mahtaavaa! :joyful: paljon onnea plussasta ja liimaa&tarroja pikkuiselle että pysyy loppuun asti matkassa mukana! :Heartred

Tulee niiiin hyvä mieli kun joku plussaa tai laittaa ultrakuulumisia! :happy:

Onnea Mimmulih!

Tulin vaan kertomaan että siel papassa on nyt taas käyty, kuukausi menee että tulee vastaukset. Sen perusteella lääkäri sit päättää mitä tehdään, tarviiko jotain hoitoa/toimenpiteitä vai jatkuuko ihan vaan seuranta ja jatkuuko se sitten edelleen naistentautien polilla vai riittääkö se normaali perusterveydenhuollon seuranta... Mut onneks ainakin silminnähden limakalvot oli siistit eikä näkyny kohdun suullakaan mitään punotuksia tai muutoksia. Eli onneks ne pahimmat muutokset on hävinny, kun sillon yhdessä vaiheessa ne oli ihan näkyviä. Mutta nyt taas sit odotellaan.

Takaisin