Raskaaksi 2015

Hirvee määrä viestejä tullu tänne :)

Kiitos kaikille jotka oli kirjoitelleet minulle lohduttavia sanoja <3 jospa tämä elämä ei loppuisi vielä liian lyhyeen. Täytyy rauhoittua ja yrittää nauttia elämästä.

Mymmelisti, mukavaa että sait selville viimein paljon asioita :) harmi tuo endo :/ mut onneksi siihen on tarrauduttu ja ehkä sen poiston jälkeen pian raskaudutkin ;)

Myylle myös paljon tsemppiä tulevaan leikkaukseen ja paljon paljon voimia paranemiseen nopeasti ja hyvin :) ja pääsette sit tulevaisuutta ajattelemaan kunnolla :) <3

Mariska ! Haamulle vahvistumista siellä ;) helmikuisiin mahtuu vielä esim te kaikki ihanaiset :)

Toivottavasti meritähti saat juhannuksena viimestään selitellä juomattomuutta ;)

Beisla on ihana kun kirjottelee kaikille ja samaten nyytti ja larissa ja lissu ja monet monet muut :) <3

Eikös noissa joissakin omegoissa oo A-vitamiinia? Vai kuvittelenko vain voisiko se olla syy tuohon kieltoon myös?

Toivottavasti Lissu pääset Nizzan reissulle ilman tyhmää tätiä! Ja kiitos onnitteluista <3

Elyssei_ älä lannistu exäsi nykyisestä elämästä. Kyllä sinäkin siellä vielä plussaat ! Toivoa on aina. :)

Nyt loput kirjoittelen seuraavassa erässä hirveä määrä viestejä ja tuli olo että pitää kirjoitella teille !

Ninukille tsemppiä pitkään ajomatkaan :) kuuntelet hyvää musaa ja laulat kuorossa :D

Mimmulih, testiä huomen aamuna odotellaan ;) !

Niemja, toivottavasti kivut helpottaisi siellä ja et joutuisi saikulle :/ itselläkin jomottelee pitkän päivän jälkeen ku vielä piti 8h seisontatyöpäivän jälkee lähtee ostoskeskukseen kävelemään. Huh. :)

Soma, pahoittelut tädistä :( on se nyt kumma ku ei osaa pysyä poissa sieltä!

Jasmi :( älä nyt pois häippäse ! Täällä voi silti höpistä tunnoistaan :)

Larissa, toivotaan että se täti häippäsee sieltä ajoissa ja ens kierto on tosissaan se THE KIERTO! :)

Tervetuloa muuten uusille :)! Pikaista plussaa kaikille ! +++

Mymmelisti :Dd nauran kippurassa sun happy endingeille hahhah.. :D

On. En vaan osaa poistuu täältä.. :) ootte mahtavia naisia!

BB 4+2

Larissalla kyllä niin mahtava asenne! Tän on PAKKO olla teidän kierto ;)

Jasmi voihan niistä touhutipoistaki tulla raskaaksi, pikkuveli on niistä syntyny ;) Ja joskos se miehen mieli muuttuis aiemmin :)

Bb toivotaan, pitää ettiskellä hyviä jumppaohjeita ja koittaa olisko siitä apua. :) uskon että olit väsyksis semmosen päivän jälkeen! Mä en olisi jaksanu :D että tervetuloa vaan näille viikoille ;)

Mymmelisti vois akupunktiolla saada paremman tuloksen happy endinin kans ;)

Hui miten paljon taas viestejä! Aktiivista porukkaa :)

Täällä ei millään jaksaisi ootella näitä piinapäiviä.. :'D

Mariskalla siellä haamulainen, jee!! Helmikuisiin sieltä ;)

Mymmelisti käynyt lääkärissä: hyvä että sieltä tuli selvät ohjeet jatkon suhteen. Harmi tuo endo tietysti :/ Toisipa laparoskopia avun siihenkin! :)

On. Vasta dpo 3 ja keltarauhanen tms tekee temppujaan... oon iha turvoksissa ja tänään alavatsalla jännä paineen tunne. Oon myös ihan koomassa :D Mutta ens viikko tulee äkkiä, ja pääsen taas testailee. Järkätkääs te arvon naiset jännittämistä nyt ensin! Ketäs siellä oli nyt jo viikonlopulle testaamassa..? ;)

Hileinen kp 20/31 dpo3 yk10

Tervetuloa millier!

Myy82: itse asiassa en tiedä yhtään mutta tuskin on se mahdollisuus... tasan 2x puuhasteltu enkä oo yhtään oviksista perillä....ei oo ollu ees mitää tuntemuksia

Mariska: ei noihin apteekin testeihin tuu turhia haamuja! Jospa se vahvistuisi

Sannuinen: toivon paljon tsemppiä sun inssiin! !! Varmasti jännittävää!

Ninnuki: ei jää tulematta tai jos jää ni syy on joku muu kuin raskaus

Mymmelisti: toivotaan että raskaudut ennen leikkausta kun joskus raskaus saattaa auttaa endoon

Elyssei: tai sitten susta ei oo vikaa. Voihan olla ettei geenit sopineet yhteen

Larissa: sulla tais se ukko lämmetä viel hitaasti ajatukseen

ON. NYT OLIS PIHA HETKEKSI LAITETTU (siis Huom. Hetkeksi) :D odotettava nurmen kasvua. Istutuslaatikoissa on basilikaa, porkkanaa, mansikkaa, pinaattia, salaattia, retiisiä ja ruohosipulia :) seuraavana vuorossa olisi heinäseipäistä Sermi :) pitää vaan nyt hetken aikaa odotella :) rahat loppuu kesken. ..ja vois nyt muuhunkin keskittyä :)

Mymmelisti,hienoa että asiat etenee! Harmi tuo endo,mutta onneksi on ei ole pahana. Mun siskolla on endo ja ei ihan lieväkään. Siltä on poltettu niitä pesäkkeitä ja hormoneita syö kokoajan. Ekasta inssistä sai aikoinaan plussan ja tyttö nyt 13v. :)

Me oltiin koko perheen voimin esikoisen kevätjuhlassa. Voi liikkis niitä esityksiä <3 :)

Lucky ootpa ollu touhukkaana siellä :) Tuu seuraavaksi laittamaan mun kanssa meidän pihaa ;) Juu ja se mun mies tosiaan lämpeni silloin aika hitaasti perheenlisäys-ajatukselle :D

Niemja, pakko olla hyvä asenne. Eihän tässä elämässä muuten selviä :D

Mymmelisti harmi tuo endo. Toivon kuitenkin että saatte nyytin syliin ! Ja onhan jo hienoa että asiat alkavat selkeentyä ! :)

Jasmille tsempit ! Jää ihmeessä tänne ja kun kerran ilman ehkäisyä etenette niin aina on mahdollisuus :wink

Larissalle toivon koko sydämmestäni plussaa !! :) Sulla on mahti asenne !

Soma pahoittelut tädistä !! Ensikierto on toivottavasti the kierto !!! :)

Kaikille testaajille toivon kahta viivaa tikkuun !!

Beisla, eikö sielläkim aika pian ala olla jännät päivät käsillä ? :)

Lucky, pihahommat on toisinaan ihanan rentouttavia ! :) vautsi kun oot ollu ahkera!

Kaikille teille ihanille toivon pikaista plussaa ja mukavaa iltaa !!

Sekä uusille tervetuloa joukkoon !!

Täällä todella raskas työpäivä yli 12h yhtäsoittoa pois kotoa ja huomenna aamulla aikaisin takaisin. :sleep011 Vatsaa kuumottaa ja outo paineen tunne alavatsalla. Muita oloja ei edelleenkään. Jospa uni helpottaisi. Huomenna vielä eskarilaisen kevätjuhla ja perjantaina sitten eskaritodidtusten jako, voi sitä kyynelten määrää :love7 . Sitten alkaakin odotettu viikon loma !

Jasmi kuten niemja sulle noista touhutipoista huomautteli, mahdollisuus se on sekin. Voin kertoa perehtyneeni asiaan miehen käytettyä keskeytystä ehkäisynä n. vuoden samalla kun itse kuumeilin :grin

Asian tulkitsin niin että ne tipat eivät sisällä siittiöitä vaan tipoista raskautuminen perustuu siihen, että mies ei vetäise ulos ihan tarpeeksi ajoissa tai sitten tippojen "eteen" on jäänyt tavaraa edellis kerrasta mikäli yhdyntä on tapahtunut lähiaikoina. Ja näin ollen siittiöitä sisältävääkin tavaraa pääsee liikenteeseen näiden touhutippojen ansiosta. Oliko tapreeksi vaikeasti selitetty? :hilarious:

No toivotaan että jotai touhutippoja sitten edes saisin :D haha..
mua ahdistaa tää mun kroppa ku mä oon aina ollu todella hoikka nii nyt kun kesä tulee ja on aika paljo ylimäärästä kertynyt vartaloon niin en kehtaa kulkee missää pikku vaatteissa ku joka paikka heiluu.. Joo pari mun kaveri löis mua varmaa tässä kohtaa tai no ei nekää nykyää valita mulle kun valitan painosta joten oikeesti tää alkaa jo olla näkyvää. Mä painoin 2 vuotta sitte 49 ja nyt 62 tai en oo kyllä käyny ees puntarilla aikoihin.
Asiasta toiseen taitaa olla oviksen aika tai joku kun saunassa ollessa tuli hassu kipu tissien sivuille :D ennen ei oo kyllä semmosta ollut. Tosin ei mulla kauaa näytä tissejä ole ollutkaan :D nimimerkillä entinen lauta.

Muokattu viimeksi:
Voi hyväpäivää kun ei pysy näissä jutuissa mukana!

Kauhean allergisen nuhanenäkutituksen oon saanu. Pöh. Mutta mun alavatsa on ihan tosi outo kokoajan! Kivistää. Ja tänään oon ollu ihan huippu huonolla tuulella, hermot tosi kireällä. Just ja just sain hillittyä itteni töissä kun asiakkaat tuntuivat jotenkin erityisen ärsyttäviä tänään. Tekis mieli ravistella niitä kun ne jotenkin tuntuu olevan vaan yksinkertaisesti typeriä. Mua niin alkaa jännittää!

Jos on raskaana niin onko se niin et ne lämmöt on korkealla vain aamulla vai pitkin päivää vai koko ajan? Mietin vain et tässä kun parina iltana ollaan menty nukkumaan ja mies on silitellyt minua niin se on todennut et oon ihan tulikuuma. Itse olen tuon myös havainnut mutta en ole muita kuumuuksia huomannut. Enkä halua mittailla. En kuitenkaan kipeä ole.

Mulla on ollu ainakin niin että lämmöt koholla oviksesta menkkoihin. Olen mittaillut aina jossain vaiheessa päivää, En siis osaa sanoa aamulämmöistä mitään :)mutta siis mittarilla todennut, en kokenut olevani mitenkään kuuma :grin

Viime raskaudessa ennen plussaa muistan yhtenä päivänä kärsineeni kamalasta jomotuksesta lantiosta polviin. Liikkeessä ei niinkään vaivannut. Sit yhden päivän olin kipeä. Hirveän vetämätön olo ja yöllä olikin kuumetta jotain 38 muistaakseni. Aamulla oli jo hävinnyt ja töihin meninkin. Neuvolassa kyllä sanoivat ettei noin rajusti raskaus lämpöä nosta mutta kuumetta minulla ei ollut vuosiin ennen raskautta eikä olen ollut sen jälkeenkään. Ja se oli kesää, ei edes mitään flunssa aikaa.

Pidetään ilpurille peukut korkealla. Hyvältä kuulostaa :wink

Ilpuri lämmöt koholla koko ajan. :) tosin mullai laski sillo joku kp 24/29 lämmöt johki 36 aamulla ja luulin jo että toivo menetetty mut täs ollaan ;) toivotaan että sun lämmöt on tosijuttu ja tuut helmikuisiiin ;) !

Takaisin