Lissu Soma teki testin aamulla ja negan sai. Ja heti testin tehtyään täti kurvas paikalle :D No otetaan TAAS uusiks ensi kierrossa :) Koitan olla ajattelematta ja yrittämättä, jos stressi vaikuttaa tähän että ei tärppää.
Voi Soma, ollaanko me taas kiertokavereita..? Pahoittelut menkoista Mutta uskon, että plussaat pian taas ja tällä kertaa pysyvästi! Ja sun tapauksessa se on todistettu, että plussa on mahdollinen :)
Larissa ollaan me :) Kahtena päivänä tuhrua , jota ei aikaisemmin ole ollut. No mutta ei pidä lannistua, uusi kierto on aina se uusi mahdollisuus :) Vaikka ainahan se kp1 harmittaa.
Meillä yritys jää ainakin vuodeksi mutta ilman ehkäisyä jatketaan joten ainahan se on mahdollista että siitä huolimatta mutta vain jos mies niin päättää että tulee sisälle. Eli sen käsissä nyt vuoden tää juttu. Tai noin vuoden.
Mä en halua lähteä täältä mutta tuntuuhan se tyhmältä jäädä pyörii kun ei yritä lasta ja katsoa kun muut saa. Joka siis todellakin ihana asia mutta no ymmärrätte varmaa mitä haen takaa :)
Soma, no joo tietty se kp 1 aina harmittaa. Eikä ne kivut auta asiaa ollenkaan Täällä on nyt kp 2 meneillään ja alan olla taas loistavalla tuulella, se on varmaan toi aurinko mikä sen tekee. :) Oon sitä mieltä, että tämä aika vuodesta pitäisi kropankin mielestä olla paras aika raskautua, joten tän on pakko olla THE KIERTO monelle meistä!
Voi Jasmi Mun puolesta voi kyllä pysyä täällä jutustelemassa :) Tai käy ainakin kertomassa välillä kuulumisia!
Ipaipa, ihanaa et saitte ajan nopeesti ja vielä saat miehen mukaan :)
Somalle pahottelut negasta ja tädistä! tsemppiä seuraavan kiertoon!! :)
Larissa, joko tää on nyt se kierto ku saat alottaa pillerien popsimisen ja kuulauden päästä laitat plussa testin kuvia tänne? :) tsemppiä tähän kiertoon!!! :)
Mymmelisti, tämä on juurikin SE kierto, kun saan aloittaa terolutit :) Juhannuksen tienoilla pääsee jännäämään Jospa vihdoin saisin minäkin laittaa ne ekat haamukuvat teille tihrustettavaksi! Vuoden on ollut 2 digiä tuolla kaapissa, jokohan ne on homeessa
Larissa joo se täti nyt ei niin haittaa, mutta jos vaan kivut ei ois niin pahat aina. Tuntuu kun joku vetäs sisäelimiä irti ja ne olis vielä tulessa :D
Joo kesä on stressitöntä aikaa, niin jos ei tärppää monella niin jo on kumma. :)
Jasmi, voihan sitä kuumeilla vaikka ei just nyt yrittäiskään! :) onhan täällä ollu jonkun verran niitä jotka jo valmiiksi kuumeillut monta kk ja vasta kuukausien jälkeen alkaa oikeesti yrittä :) multa nyt menny ohi kun oon niin paljon omanapaillu, et miks ette vuoteen yritä lasta?
Foorumin positiivisuus on tarttuvaa, mahtava porukka täällä! :) Ovistestit kolahti postilaatikosta ja tätikin pakkasi kamansa. Jospa tämä kierto olisi vihdoin SE kierto
Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan! Alkuviikosta pitäisi aloittaa. Jännittää, muutaman kerran oon aikasemmin kokeillu,enkä ovista oo onnistunu pongaamaan. Lokakuussa lääkäri käski unohtaa tikutuksen ja nyt taas toinen lääkäri oli sitä mieltä, että ehdottomasti..ota näistä nyt selvää, :D
Me päädyttiin tähän oikeestaan töiden takia. On niin epävarmaa ja mä alotan kohta uudessa ja mies lähtee opiskelee mutta lupasi että vuoden päästä oli tilanne mikä tahansa :) joo en mä ainakaa viel lähössä koska oon ihan koukussa tähä paikkaan ja sit kiinnostaa tietää mite teillä menee :D